Проблем с Е39 525тдс 99'
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alkazalcer
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Проблем с Е39 525тдс 99'
Здравейте на всички.Собственик съм на Е39 525тдс 99' от една година.Преди около 4-ри месеца ми се появи широко познатия проблем с трудния топъл старт.Още когато закупих автомобила,ме посъветваха да сменя веригите,обтегачите и зъбните колела,и ремъка за климатроника.Причината за това беше,че колата наближаваше 200к км .Наистина след смяната се усети доста добра промяна в работата на двигателя.И така имах няколко дълги пътувания и един слънчев ден колта взе да забива,тресе на място,повиши се разхода на дизел и започна да пали трудно когато загрее.Мъките се почнаха.Изчетъх всичко написано до тука с тези проблеми.След диагностика установиха,че ГНП-то е издало багажа.По-точно ХДК-то на ГНП-то,сиреч така позната плочка.Та намерих я тази плочка,закупих я и се смени със старата.Наистина работата на двигателя се оправи и разхода веднага ми падна осезаемо.Вси4ко беше наред до вчера,Аз съм от Пловдив и попаднах на обичйаното задръстване,колата започна да тресе пак на свободен ход.От сервиза ми казаха,4е са сваляли дюзите и са ги тествали и няма проблем с тях.Сервиза в който ходя е Авел на Бош,по-принцип ако някой може да ме посъветва къде да отида.Там ме уверяват,4е настройките на ГНП-то са направени точно и не би трябвало да има проблем с новата плочка.Но уви има.Не знам какво да правя. 

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
Ако само се тресе без да мени обороти, да гасне, да пали трудно и т.н. може да си изтеглил 3-тия късмет от баницата - маховик.
- alkazalcer
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
Смятам да отида пак до сервиза,но не го прави постоянно тоя проблем и когато реша да отида тагава колата работи нормално и ми казват,че всичко е наред.След смяната на плочката колата не гасне,има отличен синхрон между скоростите т.е не забива вече муцуната м/у 1-ва и 2-ра.Някой ако се е сблъсквал с такъв проблем,моля
.
Поздрави благодаря.

Поздрави благодаря.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
колега,вьрви на диагностика,ако има записано в ел.паметта ще покаже но може проблема да е от обер дюза или датчик колянов вал,не казвам че са изгорели,но няколко пьти засичам такьв проблем свьрзан с тях.Не е задьлжително да е от управлението на помпата
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- animall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: Влака
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
Здравей колега. на мойта кола се сучваше следния проблем не постоянно но чат пат. когато тръгна да спирам на крастовище падаха уборотите и почва да тресе(след като съм натиснал съединителя) когато карам бавно на която и да е скорост(имам предвид в ниски убороти 1300-1500) пак претрисаше бавно палеше когато е топла и тн. се оказа че просто плочката не е регулирана както трябва. просто е пуснато повече гориво. общо взето проблема се реши за има няма 3 минути
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
Както каза колегата Воденичаров, проблема с претрисането на място е най вероятно от махових, пробвай като почне да тресе на място да натиснеш съединителя, ако поспре за момент нещата са ясни 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- alkazalcer
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
Здравейте,колеги днеска наистина изтеглих третия късмет от баницата.Колата започна да тресе пак,натисках съеденителя,но тя си продължи да тресе.Веднага отидох до сервиза даже не я и изгасих,направо извиках монтьора.Той дойде и веднага щом чу работата на двигателя ме накара веднага да я изгася.И така диагнозата -маховик.Ремонта ще ми излезе около 1300лв.Само маховика е 1149лв.Понеже само в този сервиз си поддържам колта и техниците занаят много добре в какво състояние е,та според тях виновка за това е била плочката.Защото е имало неравномерно работене на двигателя и при превключване на скоростите се появява така нареченото забиване на моцуната и това всичко влияело в/у маховика.
Поздрави на всички.
Поздрави на всички.
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
Колега сигурен съм че проблема ти е в плочката , ако искаш звънни че не ми се пише да обяснявам 0888286221
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- animall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: Влака
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
alkazalcer написа:Здравейте на всички.Собственик съм на Е39 525тдс 99' от една година.Преди около 4-ри месеца ми се появи широко познатия проблем с трудния топъл старт.Още когато закупих автомобила,ме посъветваха да сменя веригите,обтегачите и зъбните колела,и ремъка за климатроника.Причината за това беше,че колата наближаваше 200к км .Наистина след смяната се усети доста добра промяна в работата на двигателя.И така имах няколко дълги пътувания и един слънчев ден колта взе да забива,тресе на място,повиши се разхода на дизел и започна да пали трудно когато загрее.Мъките се почнаха.Изчетъх всичко написано до тука с тези проблеми.След диагностика установиха,че ГНП-то е издало багажа.По-точно ХДК-то на ГНП-то,сиреч така позната плочка.Та намерих я тази плочка,закупих я и се смени със старата.Наистина работата на двигателя се оправи и разхода веднага ми падна осезаемо.Вси4ко беше наред до вчера,Аз съм от Пловдив и попаднах на обичйаното задръстване,колата започна да тресе пак на свободен ход.От сервиза ми казаха,4е са сваляли дюзите и са ги тествали и няма проблем с тях.Сервиза в който ходя е Авел на Бош,по-принцип ако някой може да ме посъветва къде да отида.Там ме уверяват,4е настройките на ГНП-то са направени точно и не би трябвало да има проблем с новата плочка.Но уви има.Не знам какво да правя.
колега близо половин година имах същите ШИБАНИ проблеми,и на 98% съм убеден че е от плочката и неточна центровка.запознах се с един пичага и ми оправи и почисти плочката и ми направи центровка без стенд,а ползвайки борда,и колата се усмихна,а и разхода падна с около литър.момчето е от София но за съжаление не го прави за пари,и мн рядко се занимава.Успех!И който ти каже че плочката не се прави,му дай моя номер
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
При вас е било от плочката ама при мен тресеше от маховика. Незнам как сте така сигурни...
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
Письх и пак ще напиша.Да се провери работата на обер дюзата,дебитомер,датчик кол.вал. Всичко с живи данни по време на движение по вьзможност,тогава да се вземат кардинални решения като ХДК или нящо друго,в краина сметка колегата скоро е сменил ХДК-то .Друго,дори простата ВИСА хваща плочката като дефект и я изписва като грешка само при едно забиване.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- alkazalcer
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 5.10.2008
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
Здравейте отново,бях писал че вече уж е установен проблема с тресенето,след като от сервиза ми казахе че е от маховика.Посъветваха ме да не бързам а да посетя няколко различни сервиза и да направят тест,все пак е по-добре 200лв за тестове от колкото 1200 за маховик.След като обиколих 3-ри различни сервиза и 3-те диагнозата беше центровка на дозата на гориво.Моята е била нагласена на 4.4 а трябвало да бъде между 5-7.Бях помолил да замерят и дюзите и да открият причината за по-дългия топъл старт.
В крайна сметка центровка на плочката+диагностика на стартера ,на горивната система и ката цяло работа на двигателя=36лв........Сега плочката е нагласена на 5.5-няма тресене и колебание на обороти и разхода градско ми е 7,7л.Проблема за по-дългия топъл старт е в аккумолатора.В моя случай е на 1-а година на Искра,може да се каже нов,но нямал хубав старт и не можел да вдигне достатъчно обороти на стартера.Един приятел има оригинален на БМВ и днеска цял ден съм с него,никакъв проблем с паленето-нормален старт.
Та колеги в моят случай тресенето е от настройка на плочката.Обясниха ми,че при счупен маховик колата постоянно тресе и при тръгване има силни вибрации и много други неща но постоянно,не от време-на време.
Успех на всички.
В крайна сметка центровка на плочката+диагностика на стартера ,на горивната система и ката цяло работа на двигателя=36лв........Сега плочката е нагласена на 5.5-няма тресене и колебание на обороти и разхода градско ми е 7,7л.Проблема за по-дългия топъл старт е в аккумолатора.В моя случай е на 1-а година на Искра,може да се каже нов,но нямал хубав старт и не можел да вдигне достатъчно обороти на стартера.Един приятел има оригинален на БМВ и днеска цял ден съм с него,никакъв проблем с паленето-нормален старт.
Та колеги в моят случай тресенето е от настройка на плочката.Обясниха ми,че при счупен маховик колата постоянно тресе и при тръгване има силни вибрации и много други неща но постоянно,не от време-на време.

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Проблем с Е39 525тдс 99'
alkazalcer написа:Здравейте отново,бях писал че вече уж е установен проблема с тресенето,след като от сервиза ми казахе че е от маховика.Посъветваха ме да не бързам а да посетя няколко различни сервиза и да направят тест,все пак е по-добре 200лв за тестове от колкото 1200 за маховик.След като обиколих 3-ри различни сервиза и 3-те диагнозата беше центровка на дозата на гориво.Моята е била нагласена на 4.4 а трябвало да бъде между 5-7.Бях помолил да замерят и дюзите и да открият причината за по-дългия топъл старт.
В крайна сметка центровка на плочката+диагностика на стартера ,на горивната система и ката цяло работа на двигателя=36лв........Сега плочката е нагласена на 5.5-няма тресене и колебание на обороти и разхода градско ми е 7,7л.Проблема за по-дългия топъл старт е в аккумолатора.В моя случай е на 1-а година на Искра,може да се каже нов,но нямал хубав старт и не можел да вдигне достатъчно обороти на стартера.Един приятел има оригинален на БМВ и днеска цял ден съм с него,никакъв проблем с паленето-нормален старт.
Та колеги в моят случай тресенето е от настройка на плочката.Обясниха ми,че при счупен маховик колата постоянно тресе и при тръгване има силни вибрации и много други неща но постоянно,не от време-на време.
Успех на всички.

"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани