Проблем с Е39 525тдс 99'

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.10.2008

Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от alkazalcer » 19 Ное 2009, 12:14

Здравейте на всички.Собственик съм на Е39 525тдс 99' от една година.Преди около 4-ри месеца ми се появи широко познатия проблем с трудния топъл старт.Още когато закупих автомобила,ме посъветваха да сменя веригите,обтегачите и зъбните колела,и ремъка за климатроника.Причината за това беше,че колата наближаваше 200к км .Наистина след смяната се усети доста добра промяна в работата на двигателя.И така имах няколко дълги пътувания и един слънчев ден колта взе да забива,тресе на място,повиши се разхода на дизел и започна да пали трудно когато загрее.Мъките се почнаха.Изчетъх всичко написано до тука с тези проблеми.След диагностика установиха,че ГНП-то е издало багажа.По-точно ХДК-то на ГНП-то,сиреч така позната плочка.Та намерих я тази плочка,закупих я и се смени със старата.Наистина работата на двигателя се оправи и разхода веднага ми падна осезаемо.Вси4ко беше наред до вчера,Аз съм от Пловдив и попаднах на обичйаното задръстване,колата започна да тресе пак на свободен ход.От сервиза ми казаха,4е са сваляли дюзите и са ги тествали и няма проблем с тях.Сервиза в който ходя е Авел на Бош,по-принцип ако някой може да ме посъветва къде да отида.Там ме уверяват,4е настройките на ГНП-то са направени точно и не би трябвало да има проблем с новата плочка.Но уви има.Не знам какво да правя. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от Воденичаров » 19 Ное 2009, 17:29

Ако само се тресе без да мени обороти, да гасне, да пали трудно и т.н. може да си изтеглил 3-тия късмет от баницата - маховик.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.10.2008

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от alkazalcer » 20 Ное 2009, 10:42

Смятам да отида пак до сервиза,но не го прави постоянно тоя проблем и когато реша да отида тагава колата работи нормално и ми казват,че всичко е наред.След смяната на плочката колата не гасне,има отличен синхрон между скоростите т.е не забива вече муцуната м/у 1-ва и 2-ра.Някой ако се е сблъсквал с такъв проблем,моля :help: .
Поздрави благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от Пресиян Василев » 20 Ное 2009, 23:14

колега,вьрви на диагностика,ако има записано в ел.паметта ще покаже но може проблема да е от обер дюза или датчик колянов вал,не казвам че са изгорели,но няколко пьти засичам такьв проблем свьрзан с тях.Не е задьлжително да е от управлението на помпата
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: Влака

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от animall » 21 Ное 2009, 12:57

Здравей колега. на мойта кола се сучваше следния проблем не постоянно но чат пат. когато тръгна да спирам на крастовище падаха уборотите и почва да тресе(след като съм натиснал съединителя) когато карам бавно на която и да е скорост(имам предвид в ниски убороти 1300-1500) пак претрисаше бавно палеше когато е топла и тн. се оказа че просто плочката не е регулирана както трябва. просто е пуснато повече гориво. общо взето проблема се реши за има няма 3 минути
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от **Novobraneca » 21 Ное 2009, 21:28

Както каза колегата Воденичаров, проблема с претрисането на място е най вероятно от махових, пробвай като почне да тресе на място да натиснеш съединителя, ако поспре за момент нещата са ясни ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.10.2008

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от alkazalcer » 23 Ное 2009, 20:06

Здравейте,колеги днеска наистина изтеглих третия късмет от баницата.Колата започна да тресе пак,натисках съеденителя,но тя си продължи да тресе.Веднага отидох до сервиза даже не я и изгасих,направо извиках монтьора.Той дойде и веднага щом чу работата на двигателя ме накара веднага да я изгася.И така диагнозата -маховик.Ремонта ще ми излезе около 1300лв.Само маховика е 1149лв.Понеже само в този сервиз си поддържам колта и техниците занаят много добре в какво състояние е,та според тях виновка за това е била плочката.Защото е имало неравномерно работене на двигателя и при превключване на скоростите се появява така нареченото забиване на моцуната и това всичко влияело в/у маховика.
Поздрави на всички.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от D.Pavlov » 24 Ное 2009, 13:29

Колега сигурен съм че проблема ти е в плочката , ако искаш звънни че не ми се пише да обяснявам 0888286221
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: Влака

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от animall » 24 Ное 2009, 18:51

колеги като ви разпрвям :) нали така ми правеше и на мен
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от hobotqnin » 24 Ное 2009, 21:42

alkazalcer написа:Здравейте на всички.Собственик съм на Е39 525тдс 99' от една година.Преди около 4-ри месеца ми се появи широко познатия проблем с трудния топъл старт.Още когато закупих автомобила,ме посъветваха да сменя веригите,обтегачите и зъбните колела,и ремъка за климатроника.Причината за това беше,че колата наближаваше 200к км .Наистина след смяната се усети доста добра промяна в работата на двигателя.И така имах няколко дълги пътувания и един слънчев ден колта взе да забива,тресе на място,повиши се разхода на дизел и започна да пали трудно когато загрее.Мъките се почнаха.Изчетъх всичко написано до тука с тези проблеми.След диагностика установиха,че ГНП-то е издало багажа.По-точно ХДК-то на ГНП-то,сиреч така позната плочка.Та намерих я тази плочка,закупих я и се смени със старата.Наистина работата на двигателя се оправи и разхода веднага ми падна осезаемо.Вси4ко беше наред до вчера,Аз съм от Пловдив и попаднах на обичйаното задръстване,колата започна да тресе пак на свободен ход.От сервиза ми казаха,4е са сваляли дюзите и са ги тествали и няма проблем с тях.Сервиза в който ходя е Авел на Бош,по-принцип ако някой може да ме посъветва къде да отида.Там ме уверяват,4е настройките на ГНП-то са направени точно и не би трябвало да има проблем с новата плочка.Но уви има.Не знам какво да правя. :help:


колега близо половин година имах същите ШИБАНИ проблеми,и на 98% съм убеден че е от плочката и неточна центровка.запознах се с един пичага и ми оправи и почисти плочката и ми направи центровка без стенд,а ползвайки борда,и колата се усмихна,а и разхода падна с около литър.момчето е от София но за съжаление не го прави за пари,и мн рядко се занимава.Успех!И който ти каже че плочката не се прави,му дай моя номер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от Воденичаров » 24 Ное 2009, 22:34

При вас е било от плочката ама при мен тресеше от маховика. Незнам как сте така сигурни...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от Пресиян Василев » 24 Ное 2009, 22:59

Письх и пак ще напиша.Да се провери работата на обер дюзата,дебитомер,датчик кол.вал. Всичко с живи данни по време на движение по вьзможност,тогава да се вземат кардинални решения като ХДК или нящо друго,в краина сметка колегата скоро е сменил ХДК-то .Друго,дори простата ВИСА хваща плочката като дефект и я изписва като грешка само при едно забиване.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от ясен николов » 24 Ное 2009, 23:46

и аз мисля че е от плочката ,но само го мисля :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.10.2008

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от alkazalcer » 26 Ное 2009, 23:21

Здравейте отново,бях писал че вече уж е установен проблема с тресенето,след като от сервиза ми казахе че е от маховика.Посъветваха ме да не бързам а да посетя няколко различни сервиза и да направят тест,все пак е по-добре 200лв за тестове от колкото 1200 за маховик.След като обиколих 3-ри различни сервиза и 3-те диагнозата беше центровка на дозата на гориво.Моята е била нагласена на 4.4 а трябвало да бъде между 5-7.Бях помолил да замерят и дюзите и да открият причината за по-дългия топъл старт.
В крайна сметка центровка на плочката+диагностика на стартера ,на горивната система и ката цяло работа на двигателя=36лв........Сега плочката е нагласена на 5.5-няма тресене и колебание на обороти и разхода градско ми е 7,7л.Проблема за по-дългия топъл старт е в аккумолатора.В моя случай е на 1-а година на Искра,може да се каже нов,но нямал хубав старт и не можел да вдигне достатъчно обороти на стартера.Един приятел има оригинален на БМВ и днеска цял ден съм с него,никакъв проблем с паленето-нормален старт.
Та колеги в моят случай тресенето е от настройка на плочката.Обясниха ми,че при счупен маховик колата постоянно тресе и при тръгване има силни вибрации и много други неща но постоянно,не от време-на време.
:bchug: Успех на всички.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Re: Проблем с Е39 525тдс 99'

Мнение от D.Pavlov » 27 Ное 2009, 10:32

alkazalcer написа:Здравейте отново,бях писал че вече уж е установен проблема с тресенето,след като от сервиза ми казахе че е от маховика.Посъветваха ме да не бързам а да посетя няколко различни сервиза и да направят тест,все пак е по-добре 200лв за тестове от колкото 1200 за маховик.След като обиколих 3-ри различни сервиза и 3-те диагнозата беше центровка на дозата на гориво.Моята е била нагласена на 4.4 а трябвало да бъде между 5-7.Бях помолил да замерят и дюзите и да открият причината за по-дългия топъл старт.
В крайна сметка центровка на плочката+диагностика на стартера ,на горивната система и ката цяло работа на двигателя=36лв........Сега плочката е нагласена на 5.5-няма тресене и колебание на обороти и разхода градско ми е 7,7л.Проблема за по-дългия топъл старт е в аккумолатора.В моя случай е на 1-а година на Искра,може да се каже нов,но нямал хубав старт и не можел да вдигне достатъчно обороти на стартера.Един приятел има оригинален на БМВ и днеска цял ден съм с него,никакъв проблем с паленето-нормален старт.
Та колеги в моят случай тресенето е от настройка на плочката.Обясниха ми,че при счупен маховик колата постоянно тресе и при тръгване има силни вибрации и много други неща но постоянно,не от време-на време.
:bchug: Успех на всички.

:yes:
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook