М43Б19 105 коня с турбина???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
после ... ако си оплювал дизелите, че имат скъпа подръжка, че се разваляли често, че били капризни - добре дошъл в отбора 
иначе не е зле да пуснеш една такава тема в "Тунинг" подфорума
там има доста запознати и способни хора да извършат тунинговането ако си решил

иначе не е зле да пуснеш една такава тема в "Тунинг" подфорума
там има доста запознати и способни хора да извършат тунинговането ако си решил
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
© написа:после ... ако си оплювал дизелите, че имат скъпа подръжка, че се разваляли често, че били капризни - добре дошъл в отбора
иначе не е зле да пуснеш една такава тема в "Тунинг" подфорума
там има доста запознати и способни хора да извършат тунинговането ако си решил
Опаа, не го вкарвай в тия филми




Si non confectus, non reficiat.
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Aе, я пускайте по темата мнения, а не ваши си размишления като няма кво да правите!!!
Остявете човека да прави квото е решил, от думите му се разбра, че осъзнава рисковете.
Аз познавам състезателя Мартин Стойчев (вече бивш състезател). Брат му на голф 3 си сложи турбина преди две години и до сега не се е оплакал!!! Хората си имат сервиз и са страшни пичове. Мога да ти дам координати, ако искаш да се поинтересуваш!!! Аз компетентно мнение не мога да дам! Само с това не мога да помогна.
Остявете човека да прави квото е решил, от думите му се разбра, че осъзнава рисковете.
Аз познавам състезателя Мартин Стойчев (вече бивш състезател). Брат му на голф 3 си сложи турбина преди две години и до сега не се е оплакал!!! Хората си имат сервиз и са страшни пичове. Мога да ти дам координати, ако искаш да се поинтересуваш!!! Аз компетентно мнение не мога да дам! Само с това не мога да помогна.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
slitter написа:Aе, я пускайте по темата мнения, а не ваши си размишления като няма кво да правите!!!
Остявете човека да прави квото е решил, от думите му се разбра, че осъзнава рисковете.
Аз познавам състезателя Мартин Стойчев (вече бивш състезател). Брат му на голф 3 си сложи турбина преди две години и до сега не се е оплакал!!! Хората си имат сервиз и са страшни пичове. Мога да ти дам координати, ако искаш да се поинтересуваш!!! Аз компетентно мнение не мога да дам! Само с това не мога да помогна.
Колега, спокойно, не се пени толкова. Каквото имахме да казваме го казахме, оттук нататък колегата сам си решава. И си прав, че ако тоя ъпгрейд се извърши кадърно проблеми няма да има. Но всяка такава интервенция си има своите рискове - в случая най-голямият проблем е настройката на горивовъздушната смес. Тук ако се спести някой лев всичко отива по дяволите и ще разруши мотора.
Si non confectus, non reficiat.
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
........настройката на горивовъздушната смес. Тук ако се спести някой лев всичко отива по дяволите и ще разруши мотора.
А, ей такива неща исках да разбера.
А, ей такива неща исках да разбера.
- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Ако стане работата искам видео матрЯл 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Rundev написа:........настройката на горивовъздушната смес. Тук ако се спести някой лев всичко отива по дяволите и ще разруши мотора.
А, ей такива неща исках да разбера.
Сега малко по-подробно: съотношението трябва винаги да е константа във всички работни режими. Ако сместа обеднее на високи обороти - буталата или биелите заминават, защото стават детонации в горивната камера. Те са враг номер 1 на турбинирания мотор. Ако сместа е богата имаш безумен разход, но поне мотора няма да се скапе. Детонацията е свръхзвуково горене и сток чарковете не могат да издържат на това натоварване. Принципно буталата са проектирани да издържат определен натиск/налягане и скоростта на горенето в цилиндрите обикновенно е около 250-280м/сек. т.е. дозвукова. При детонацията както вече казах имаш свръхзвукова скорост на горене (над 400м/сек, дори и повече), което вече не генерира налягане върху буталото, а се получава удар. И буталото не издържа и заминава.
Надявам се да съм бил полезен. Ако имаш други въпроси питай.
Si non confectus, non reficiat.
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Zagy написа:Rundev написа:........настройката на горивовъздушната смес. Тук ако се спести някой лев всичко отива по дяволите и ще разруши мотора.
А, ей такива неща исках да разбера.
Сега малко по-подробно: съотношението трябва винаги да е константа във всички работни режими. Ако сместа обеднее на високи обороти - буталата или биелите заминават, защото стават детонации в горивната камера. Те са враг номер 1 на турбинирания мотор. Ако сместа е богата имаш безумен разход, но поне мотора няма да се скапе. Детонацията е свръхзвуково горене и сток чарковете не могат да издържат на това натоварване. Принципно буталата са проектирани да издържат определен натиск/налягане и скоростта на горенето в цилиндрите обикновенно е около 250-280м/сек. т.е. дозвукова. При детонацията както вече казах имаш свръхзвукова скорост на горене (над 400м/сек, дори и повече), което вече не генерира налягане върху буталото, а се получава удар. И буталото не издържа и заминава.
Надявам се да съм бил полезен. Ако имаш други въпроси питай.



- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Rundev написа::shock:![]()
интересно,даже много.......... а какъв е по добрия вариант електрическа турбина или вакумната?Интересуват ме по малко коне и по малко натоварване на двигателя.Другият ми въпрос е турбина от 320д, ще стане ли защото тя ще ми дойде още по тънко.
Забрави за тия електрическите... не струват. Турбо от 320д принципно ще стане (то всяко турбо става), но то не е пригодено да издържа високите температури на изгорелите газове на бензина. Освен това дизеловото турбо е проектирано да работи до 4500-5000 оборота, а бензинките развиват 7000 и нагоре без проблем. На високите обороти това турбо ще затапва мотора. Моят съвет е - ако сериозно си решил да турбинираш мотора си вземи турбо, което е правено специално за бензинови мотори. Ще ти дойде по-скъпо, но няма после да те е шубе да газиш газта.
Si non confectus, non reficiat.
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Исках за улеснение колега да е от 320д щото като го гледам......... сваляме изпускателните и бухкаме испускателните с турбото и всияко заспива бързо и лесно и продължаваме с другите неща
Поне на пръв поглед изглежда същото 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Нищо не е така, както изглежда. Ако решиш сам да си го правиш ще разбереш за какво става дума. Никак не е просто.
А и турбото от 320д е с променлива геометрия (скоро го разбрах), така че много зор ще видиш, докато го накараш да работи както трябва. С уейстгейт ще ти е много по-лесно.
А и турбото от 320д е с променлива геометрия (скоро го разбрах), така че много зор ще видиш, докато го накараш да работи както трябва. С уейстгейт ще ти е много по-лесно.
Si non confectus, non reficiat.
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Zagy написа:Нищо не е така, както изглежда. Ако решиш сам да си го правиш ще разбереш за какво става дума. Никак не е просто.
Ясно,аз и моя майстор ще го правим да видим кога обаче.Дифа дали ще издържи ако наистина тая кола отприщи 100 коня отгоре?

- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
колега за тези 100кс отгоре, дали няма да е добре и друга карантия да се сложи в мотора, кован вал/от 320д например/ бутала, биели тн и тн то вярно 0,5 надув не е чак толкова много ама знам ли.
2-3000лв може и да не стигнат те бая неща станаха 


Последна промяна bad_bad_boy на 23 Ное 2009, 14:23, променена общо 1 път
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
До 0.5 можеш да я надуеш спокойно,ако искаш пвече трябва да сменяш карантията ECU-то и то е желателно да е на 6500 7 мах,че не ги знам клапаните колко са пъргави
иначе другото коети ти каза Zagy e така,ако я правиш прави я както трябва най-малкото,че докто ги напаснеш тия колектори ще се откажеш,а и да беше за 300 400 коня да се занимаваш ама за 70-100

иначе другото коети ти каза Zagy e така,ако я правиш прави я както трябва най-малкото,че докто ги напаснеш тия колектори ще се откажеш,а и да беше за 300 400 коня да се занимаваш ама за 70-100

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: М43Б19 105 коня с турбина???
Колега @Рундев, ако наистина си се замислил сериозно да трубинираш М43-ката, поразрови се и за готови турбо-китове. В и-бей съм виждал такива не-много скъпи (около 800-1000 $). Там поне са повечето части които ще ти трябват за да стане добре. Също така съм, чел че М43 има потенциал да издърва на принудително пълнене. Мисля, че 0.5 бара няма да са му проблем да се кара като евридейка
Но в тия по-евтините (преди време и аз малко се порових на тази тема) "турбо-комплекти" нямат колектор към тях.... и като гледам темите в тунинг подфорума, май това си е голям проблем ...
Също така остава и опцията турбо-кит на някои сериозни тунинговчици... но там май цената е ...
И все пак Е46 , дори и с М43 е много наблъскана с всякаква електроника и незнам как тя ще се разбере с новите неща в двигателя ... ще паднат сериозни настройки, но няма нищо невъзможно. И все пак си остава опцията за голям атмосферен мотор... помисли и върху нея, за да не стана да дадеш сума $$$ и накрая да имаш турбо-бегачка, която ще върви наравно с 323ка
При М43 тунинга не е благодарен да знаеш . Един приятел (даже има тема в последните страници на раздела) сложи вал Шрик, пренастройка на ЕКУто и цял кит за въздушния филтър и не получи кой знае какво , въпреки че тези неща тогава струваха около 2000 лв. И това при 318ка. Твойта е с още по-консервативни настройки
ПП: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Universa ... 2c4fa22879
Но в тия по-евтините (преди време и аз малко се порових на тази тема) "турбо-комплекти" нямат колектор към тях.... и като гледам темите в тунинг подфорума, май това си е голям проблем ...
Също така остава и опцията турбо-кит на някои сериозни тунинговчици... но там май цената е ...

И все пак Е46 , дори и с М43 е много наблъскана с всякаква електроника и незнам как тя ще се разбере с новите неща в двигателя ... ще паднат сериозни настройки, но няма нищо невъзможно. И все пак си остава опцията за голям атмосферен мотор... помисли и върху нея, за да не стана да дадеш сума $$$ и накрая да имаш турбо-бегачка, която ще върви наравно с 323ка

При М43 тунинга не е благодарен да знаеш . Един приятел (даже има тема в последните страници на раздела) сложи вал Шрик, пренастройка на ЕКУто и цял кит за въздушния филтър и не получи кой знае какво , въпреки че тези неща тогава струваха около 2000 лв. И това при 318ка. Твойта е с още по-консервативни настройки
ПП: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Universa ... 2c4fa22879
Последна промяна kriso85 на 23 Ное 2009, 14:46, променена общо 1 път
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани