проблем в резервоара
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
проблем в резервоара
след много рязко спиране от почти 1/2 пълен резервоар стрелката влезна почти в резервата тва на кво се дължи?само единия датчик за измерване ми работи от тва ли е и как се оправя освен с доливане 

- transporter_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: проблем в резервоара
viewtopic.php?f=8&t=176582 разгледаи тази тема и успех 

325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: проблем в резервоара
Само не мога да си обясня,как можаха да се изложат толкоз много с тоя бензиномер
Имам гадното чувство,че на повечето Е36-ци не им бачкат коректно горивомерите (включително и моя) 


Re: проблем в резервоара
при такъв случай аз давам на контакт и махам минусовата клема на акумолатора и такива малки грешки се чистят също така и като заредиш по малко от 5 литра стрелката не помрадва и махам клемата пак и си отчита правилно 

- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Re: проблем в резервоара
Колеги я ударете едно рамо
махнах капака на резервоара и отдолу има две букси(бяла и черна) и една тръбичка
Хванах мултицета и на черната имах съпротивление а на бялата не.... от нея ли стига до бензиномера и ако да то къде да търся проблема ко не е от нея къде да ровя?
Предварителни благодарности
махнах капака на резервоара и отдолу има две букси(бяла и черна) и една тръбичка
Хванах мултицета и на черната имах съпротивление а на бялата не.... от нея ли стига до бензиномера и ако да то къде да търся проблема ко не е от нея къде да ровя?
Предварителни благодарности



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1681
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблем в резервоара
Принципно има два поплавъка.Сигнала от двата стига до "компютъра",който "решава" какво количество да бъде "изобразено" със стрелката или на Борд-компютъра.Тъй,че с такова измерване няма как да провериш.Можеш само да видиш какво съпротивление "дават" самите полплавъци.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Re: проблем в резервоара
Добре тогава как да разбера кое не работи..
Предвид че изведнъж просто спря да работи.... от нищото
Предвид че изведнъж просто спря да работи.... от нищото



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: проблем в резервоара
radio_manbg написа:Добре тогава как да разбера кое не работи..
Предвид че изведнъж просто спря да работи.... от нищото
бялата букса е за захранването на бенз.помпа
и по бялата букса тръгва ток едва когато почнеш да въртиш на стартер

през останалото време(пр.на контакт само)ток нанай си

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: проблем в резервоара
dangerous написа:radio_manbg написа:Добре тогава как да разбера кое не работи..
Предвид че изведнъж просто спря да работи.... от нищото
бялата букса е за захранването на бенз.помпа
и по бялата букса тръгва ток едва когато почнеш да въртиш на стартер
през останалото време(пр.на контакт само)ток нанай си
Общо взето си прав,но не съвсем....При "контакт" помпата заработва за около 3 сек. след което спира.След като двигателят запали,тя отново започва да работи

За колегата с въпроса-трябва да извадиш двата нивомера и да провериш работата им с оммер,движейки поплавъците ръчно.Аз съм правил тая профилактика,като съм обработвал и буксите с контакт спрей и.......пак същата история



- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Re: проблем в резервоара
След доста лутане днес извадих помпата и на пръв поглед всичко изглеждаше ок... позагледах отблизо и след като разърдах всички кабелчета (общо 4) се оказа че едно се е съсало и само привидно е свързано.
Запоик го и вече всичко е ОК.
Благодаря на всички и безавариино нататък.
Поздрави
Запоик го и вече всичко е ОК.
Благодаря на всички и безавариино нататък.
Поздрави



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: проблем в резервоара
radio_manbg написа:След доста лутане днес извадих помпата и на пръв поглед всичко изглеждаше ок... позагледах отблизо и след като разърдах всички кабелчета (общо 4) се оказа че едно се е съсало и само привидно е свързано.
Запоик го и вече всичко е ОК.
Благодаря на всички и безавариино нататък.
Поздрави

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани