проблем с делкото и оборотите

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

проблем с делкото и оборотите

Мнение от karadimov » 04 Юли 2005, 16:53

някой слу4айно да знае,имам е30-м10 мотор и понякога жнезапно ми губи центровката и запо4ва да пали газовете в гарнето.прави го когато си иска.смених единпат преди това делкото карах кам 10 хил.км. няма6е никакъв проблем но се появи отново.може ли да е от вакумния регулатор на делкото.
и о6те не6то плават ми оборотите само на бензин откаде е това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 04 Юли 2005, 17:00

Инжекцион или карбуратор? На газ ли прогърмява?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 05 Юли 2005, 9:34

Ами ако ти е 316 с 1,8 и си с пиерсбург карбуратор ,мойе да е от него,-голям буклук,скапе ли се веднаж-пиши го бегал.Виж си и делкото за луфт,ама от вакума...невярвам.От него може да придърпва,нали дава предверение
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 05 Юли 2005, 21:03

карбуратор е. 1800 кубика е.в оста на делкото имам луфт но трябва ли да има въобще и колко как да го преценя.като обарна капа4ката симетри4но между двата графита има драскотина,т.е. палеца е зака4ил там.вапроса е 4е сменям едно делко опражя се но след 10000хил.км се появявя и в това.имало някаква втулка да не е от нея.прави го ина газ и на бензин.на бензин като4ели по малко.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 06 Юли 2005, 9:36

Я, вземи и си провери хлабината на клапаните :idea:
(0.20/0.20 на студено)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 06 Юли 2005, 12:49

Огледай капачката отвътре да няма пукнатини(стоят черни,графитени линий)Може да бяга изкрата
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 09 Юли 2005, 17:52

не е от капа4ката за6тото я смених и пак.а за клапаните миги провериха и са ок.и компресията е ок дори.понякога варви си колата и мина през дупка или бабуна и се растресе колата и по4ва да прекъсва ,заради това тресенето.делкото нали е центробежно да не 6тото има луфт и тои да е голям или да се е разбило не6то в него направо не знам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 09 Юли 2005, 18:41

Бубина?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 11 Юли 2005, 17:15

как да я проверя бубината?освен да я сменя имали др. на4ин?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 11 Юли 2005, 19:37

Ами само с нова трябва,опитай да разклатиш оста на делкото.виж си и кабелите+ и - щом го прави при тръскане..досадна работа
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 12 Юли 2005, 13:45

ами като свалих капа4ката и барнах оста има6е малко луфт трябва ли въобще да има.не ми го прави с дни и кАТО направя обратен завои и по4ва кво общо има не знам ама ми се слу4ва 2-3 пати ве4е.направо ве4е не знам.на никой не му се е слу4вало такова не6то. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 13 Юли 2005, 10:00

Ами незнам,пали,и почваи да клатиш всичко сварзано с тока :D Ама пак си огледай кабелите,(не на свщите)да няма разклатена букса или азяден кабел
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 14 Юли 2005, 13:29

ок мерси все пак.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 31 Юли 2005, 9:41

пи4ове прегледах малко литература тук в форума и видях че делкото се регулира и с някъква пластина.има ли нешто такова?да не би да се регулира вакумния регулатор нешто.Помагайте! :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 01 Авг 2005, 12:03

Ами мисля,че с пластина се регулира само механичното делко.Иначе знам чесе варти делкото
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook