Проблем при палене на тдс!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Проблем при палене на тдс!
Колеги здравейте.
Имам Е38тдс, пиша в този подфорум, защото в другия актиността е малка и трябва чакане! По темата, сутрин колкото и да е студено колата пали от раз, свещите са сменени, проблема е че като я оставя да работи на място все още студена, за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!
Имам Е38тдс, пиша в този подфорум, защото в другия актиността е малка и трябва чакане! По темата, сутрин колкото и да е студено колата пали от раз, свещите са сменени, проблема е че като я оставя да работи на място все още студена, за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!
- transporter_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: Проблем при палене на тдс!
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Проблем при палене на тдс!
Погледнайх темата, не е това. Аз карам с мобил 10W40!
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Проблем при палене на тдс!
Къде седи този темп.датчик ,колегаtransporter_81 написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=174309 Колега виж тазй тема и провериСъщо си виж,температурния датчик
Успех
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем при палене на тдс!
Колега Илиев, или аванса на ГНП е в повече, тоест бяга ти центровката с малко, на това сам ще си отговориш ако при паленето и прекьсването до стабилизирането на работата на мотора е по шумен всмисьл има чукане. Това може да е при предишна намеса (За топьл старт) и някои да е завьртял помпата в пьлен аванс които в постудено време се отразява в точно този ефект. Другото и много лошо положение е да няма компресия.iliew написа:Погледнайх темата,не е това.Аз карам с мобил 10на40!
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Проблем при палене на тдс!
Колега твоя проблем ми мирише на дюзи, почти на 100% е това, не е зле да ги свалиш и да се проверят всичките и ако има някой разпръсквач за смяна, сменяй всички
а не само износените. Успех

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Проблем при палене на тдс!
presko79 написа:iliew написа:Погледнайх темата,не е това.Аз карам с мобил 10на40!
Колега Илиев,или аванса на ГНП е в повече,тоест бяга ти центровката с малко,на това сам ще си отговориш ако при паленето и прекьсването до стабилизирането на работата на мотора е по шумен всмисьл има чукане.Това може да е при предишна намеса (За топьл старт)и някои да е завьртял помпата в пьлен аванс които в постудено време се отразява в точно този ефект.Другото и много лошо положение е да няма компресия
За пушека съм съгласен, че може да е от аванса на помпата, но неравномерната работа на студен дизел е от дюзи или свещи

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем при палене на тдс!
И това е вьзможно наистина, В момента не се сетих, но ще видим стига колегата да отстрани проблема и да пише.**Novobraneca написа:presko79 написа:Колега Илиев,или аванса на ГНП е в повече,тоест бяга ти центровката с малко,на това сам ще си отговориш ако при паленето и прекьсването до стабилизирането на работата на мотора е по шумен всмисьл има чукане.Това може да е при предишна намеса (За топьл старт)и някои да е завьртял помпата в пьлен аванс които в постудено време се отразява в точно този ефект.Другото и много лошо положение е да няма компресияiliew написа:Погледнах темата, не е това. Аз карам с мобил 10на40!
За пушека съм съгласен, че може да е от аванса на помпата, но неравномерната работа на студен дизел е от дюзи или свещи
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: Проблем при палене на тдс!
iliew написа:Колеги здр. имам е38 тдс,пиша в този подфорум защото в другия актиността е малка и трябва чакане!По темата,сутрин колкото и да е студено колата пали от раз,свещите са сменени,проблема е че като я оставя да работи на място все още студена,за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!
Виж дюзите колега ако е свещ ще пали трудно но като запали те нямат връзка. 100% дюзи провери ги всичките
King Regards, 0888 750 222
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем при палене на тдс!
plboy написа:iliew написа:Колеги здр. имам е38 тдс,пиша в този подфорум защото в другия актиността е малка и трябва чакане!По темата,сутрин колкото и да е студено колата пали от раз,свещите са сменени,проблема е че като я оставя да работи на място все още студена,за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!
Виж дюзите колега ако е свещ ще пали трудно но като запали те нямат връзка. 100% дюзи провери ги всичките
Колега,мислил ли си колко време след запалването свещите продължават да подгряват ?
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Проблем при палене на тдс!
presko79 написа:iliew написа:Погледнайх темата,не е това.Аз карам с мобил 10на40!
Колега Илиев,или аванса на ГНП е в повече,тоест бяга ти центровката с малко,на това сам ще си отговориш ако при паленето и прекьсването до стабилизирането на работата на мотора е по шумен всмисьл има чукане.Това може да е при предишна намеса (За топьл старт)и някои да е завьртял помпата в пьлен аванс които в постудено време се отразява в точно този ефект.Другото и много лошо положение е да няма компресия
Ами да,по-шумна е докато загрее и наскоро правих плочката на гнп-то и се наложи центровка която може да не е точна!Някой ако може да ми даде стойности за центровка!
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: Проблем при палене на тдс!
ivanov 530d написа:plboy написа:iliew написа:Колеги здр. имам е38 тдс,пиша в този подфорум защото в другия актиността е малка и трябва чакане!По темата,сутрин колкото и да е студено колата пали от раз,свещите са сменени,проблема е че като я оставя да работи на място все още студена,за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!
Виж дюзите колега ако е свещ ще пали трудно но като запали те нямат връзка. 100% дюзи провери ги всичките
Колега,мислил ли си колко време след запалването свещите продължават да подгряват ?
Има ли такова време за тдс колко е то докато му загрее кола трябва 10 мин толкова ли работят свещите?
King Regards, 0888 750 222
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Проблем при палене на тдс!
Не 10 минути, но след като запалиш продължават да работят още малко
И аз на 100% съм сигурен, че си за дюзи, стига плочката ти да е центрена 


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Проблем при палене на тдс!
Според мен е следното колега:
Аз когато си настройвах плочката преди месец и половина е бях настройл на максималното количество гориво(незнам в милимолове колко е понеже е настройвам от техническото меню на таблото функция 4.1, а там показваше около 004-005) та настройвах е преди да почне на претриса и да не връща плавно оборотите пак и пропушваше когато е настъпя. Сега когато захладня времето сутрин когато паля имах същите симптоми, които описваш. Те са вследствие на богата смес, която се обогатява допълнително когато е студен мотора и впоследствие прекалено богата смес и двигателя се държи прекалено нервно сутрин. Миналия уйкенд и намалих порцията гориво на 007-008 литра/час (по данни от таблото) и сега си пали нормално, но и върви по-скромно.
Друго, което се сещам, когато плочката е настроена на по-богата смес, когато намаляш под 20 км/ч играят ли оборотите малко и мотора прави едно рън-рън-рън и скоростния лост трепери.
или
За да провериш най-просто и без да плащаш на майстори за диагностика на порцията гориво, погледни в скритото меню 4.1 колко ти показва при загрял двигател без никакви консуматори даже и плафона, колко ти е стойността и кажи.
Аз когато си настройвах плочката преди месец и половина е бях настройл на максималното количество гориво(незнам в милимолове колко е понеже е настройвам от техническото меню на таблото функция 4.1, а там показваше около 004-005) та настройвах е преди да почне на претриса и да не връща плавно оборотите пак и пропушваше когато е настъпя. Сега когато захладня времето сутрин когато паля имах същите симптоми, които описваш. Те са вследствие на богата смес, която се обогатява допълнително когато е студен мотора и впоследствие прекалено богата смес и двигателя се държи прекалено нервно сутрин. Миналия уйкенд и намалих порцията гориво на 007-008 литра/час (по данни от таблото) и сега си пали нормално, но и върви по-скромно.
Друго, което се сещам, когато плочката е настроена на по-богата смес, когато намаляш под 20 км/ч играят ли оборотите малко и мотора прави едно рън-рън-рън и скоростния лост трепери.
или
За да провериш най-просто и без да плащаш на майстори за диагностика на порцията гориво, погледни в скритото меню 4.1 колко ти показва при загрял двигател без никакви консуматори даже и плафона, колко ти е стойността и кажи.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани