Проблем при палене на тдс!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Проблем при палене на тдс!

Мнение от iliew » 17 Ное 2009, 12:02

Колеги здравейте.
Имам Е38тдс, пиша в този подфорум, защото в другия актиността е малка и трябва чакане! По темата, сутрин колкото и да е студено колата пали от раз, свещите са сменени, проблема е че като я оставя да работи на място все още студена, за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от transporter_81 » 17 Ное 2009, 22:32

viewtopic.php?f=8&t=174309 Колега виж тазй тема и провери :idea: Също си виж,температурния датчик :!: Успех :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от iliew » 17 Ное 2009, 22:52

Погледнайх темата, не е това. Аз карам с мобил 10W40!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от I.V.G. » 17 Ное 2009, 22:59

transporter_81 написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=174309 Колега виж тазй тема и провери :idea: Също си виж,температурния датчик :!: Успех :yes:
Къде седи този темп.датчик ,колега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от Пресиян Василев » 17 Ное 2009, 23:01

iliew написа:Погледнайх темата,не е това.Аз карам с мобил 10на40!
Колега Илиев, или аванса на ГНП е в повече, тоест бяга ти центровката с малко, на това сам ще си отговориш ако при паленето и прекьсването до стабилизирането на работата на мотора е по шумен всмисьл има чукане. Това може да е при предишна намеса (За топьл старт) и някои да е завьртял помпата в пьлен аванс които в постудено време се отразява в точно този ефект. Другото и много лошо положение е да няма компресия.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от **Novobraneca » 17 Ное 2009, 23:03

Колега твоя проблем ми мирише на дюзи, почти на 100% е това, не е зле да ги свалиш и да се проверят всичките и ако има някой разпръсквач за смяна, сменяй всички ;) а не само износените. Успех
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от **Novobraneca » 17 Ное 2009, 23:04

presko79 написа:
iliew написа:Погледнайх темата,не е това.Аз карам с мобил 10на40!

Колега Илиев,или аванса на ГНП е в повече,тоест бяга ти центровката с малко,на това сам ще си отговориш ако при паленето и прекьсването до стабилизирането на работата на мотора е по шумен всмисьл има чукане.Това може да е при предишна намеса (За топьл старт)и някои да е завьртял помпата в пьлен аванс които в постудено време се отразява в точно този ефект.Другото и много лошо положение е да няма компресия

За пушека съм съгласен, че може да е от аванса на помпата, но неравномерната работа на студен дизел е от дюзи или свещи ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от Пресиян Василев » 17 Ное 2009, 23:12

**Novobraneca написа:
presko79 написа:
iliew написа:Погледнах темата, не е това. Аз карам с мобил 10на40!
Колега Илиев,или аванса на ГНП е в повече,тоест бяга ти центровката с малко,на това сам ще си отговориш ако при паленето и прекьсването до стабилизирането на работата на мотора е по шумен всмисьл има чукане.Това може да е при предишна намеса (За топьл старт)и някои да е завьртял помпата в пьлен аванс които в постудено време се отразява в точно този ефект.Другото и много лошо положение е да няма компресия

За пушека съм съгласен, че може да е от аванса на помпата, но неравномерната работа на студен дизел е от дюзи или свещи ;)
И това е вьзможно наистина, В момента не се сетих, но ще видим стига колегата да отстрани проблема и да пише.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от plboy » 18 Ное 2009, 0:03

iliew написа:Колеги здр. имам е38 тдс,пиша в този подфорум защото в другия актиността е малка и трябва чакане!По темата,сутрин колкото и да е студено колата пали от раз,свещите са сменени,проблема е че като я оставя да работи на място все още студена,за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!

Виж дюзите колега ако е свещ ще пали трудно но като запали те нямат връзка. 100% дюзи провери ги всичките
King Regards, 0888 750 222

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от Ilko Ivanov » 18 Ное 2009, 0:05

plboy написа:
iliew написа:Колеги здр. имам е38 тдс,пиша в този подфорум защото в другия актиността е малка и трябва чакане!По темата,сутрин колкото и да е студено колата пали от раз,свещите са сменени,проблема е че като я оставя да работи на място все още студена,за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!

Виж дюзите колега ако е свещ ще пали трудно но като запали те нямат връзка. 100% дюзи провери ги всичките


Колега,мислил ли си колко време след запалването свещите продължават да подгряват ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от iliew » 18 Ное 2009, 3:21

:banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от iliew » 18 Ное 2009, 8:59

presko79 написа:
iliew написа:Погледнайх темата,не е това.Аз карам с мобил 10на40!

Колега Илиев,или аванса на ГНП е в повече,тоест бяга ти центровката с малко,на това сам ще си отговориш ако при паленето и прекьсването до стабилизирането на работата на мотора е по шумен всмисьл има чукане.Това може да е при предишна намеса (За топьл старт)и някои да е завьртял помпата в пьлен аванс които в постудено време се отразява в точно този ефект.Другото и много лошо положение е да няма компресия


Ами да,по-шумна е докато загрее и наскоро правих плочката на гнп-то и се наложи центровка която може да не е точна!Някой ако може да ми даде стойности за центровка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от plboy » 18 Ное 2009, 10:17

ivanov 530d написа:
plboy написа:
iliew написа:Колеги здр. имам е38 тдс,пиша в този подфорум защото в другия актиността е малка и трябва чакане!По темата,сутрин колкото и да е студено колата пали от раз,свещите са сменени,проблема е че като я оставя да работи на място все още студена,за около 4,5 минути колата прекьсва работи като на 4-5 цилиндьра и след около 5 минути всичко е ок! Приемам всякакви предложения и сьвети!

Виж дюзите колега ако е свещ ще пали трудно но като запали те нямат връзка. 100% дюзи провери ги всичките


Колега,мислил ли си колко време след запалването свещите продължават да подгряват ?

Има ли такова време за тдс колко е то докато му загрее кола трябва 10 мин толкова ли работят свещите?
King Regards, 0888 750 222

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от **Novobraneca » 18 Ное 2009, 21:08

Не 10 минути, но след като запалиш продължават да работят още малко ;) И аз на 100% съм сигурен, че си за дюзи, стига плочката ти да е центрена ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: Проблем при палене на тдс!

Мнение от Se7ven » 18 Ное 2009, 21:40

Според мен е следното колега:
Аз когато си настройвах плочката преди месец и половина е бях настройл на максималното количество гориво(незнам в милимолове колко е понеже е настройвам от техническото меню на таблото функция 4.1, а там показваше около 004-005) та настройвах е преди да почне на претриса и да не връща плавно оборотите пак и пропушваше когато е настъпя. Сега когато захладня времето сутрин когато паля имах същите симптоми, които описваш. Те са вследствие на богата смес, която се обогатява допълнително когато е студен мотора и впоследствие прекалено богата смес и двигателя се държи прекалено нервно сутрин. Миналия уйкенд и намалих порцията гориво на 007-008 литра/час (по данни от таблото) и сега си пали нормално, но и върви по-скромно.
Друго, което се сещам, когато плочката е настроена на по-богата смес, когато намаляш под 20 км/ч играят ли оборотите малко и мотора прави едно рън-рън-рън и скоростния лост трепери.
или
За да провериш най-просто и без да плащаш на майстори за диагностика на порцията гориво, погледни в скритото меню 4.1 колко ти показва при загрял двигател без никакви консуматори даже и плафона, колко ти е стойността и кажи.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook