Питане за повишаване на мощноста!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от sod518i » 16 Ное 2009, 13:41

Здравейте колеги,
карам М50Б25.Искам да попитам за някои неща свързани с тунинг на мотора.Дали да е с турбо или със чарджър?
Какви манипулации трябва да се извършат за да се монтира някой от тези компресори?Смяна бутала,чип,разни други неща?Има ли варианти без компресор да повиша мощоста?Балгодаря предварително за отговорите и съветите!

Поздрави

Мариян

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от kirililiev » 16 Ное 2009, 13:48

става по всякакъв начин,въпроса е колко пари си склонен да дадеш ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от BULL3T » 16 Ное 2009, 16:29

Айде още един в клуба. Намери минимум 3000 4000 лв. и може да го турбинираш.С по-малко от това не си мисли,че можеш да пипнеш това двг.

Двгто ти е с ковани карантии, така че като за начало може да минеш без ровичкане по двгто. Драсни едно л.с. на @Slavianko той кара м50б25 турбо.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от sod518i » 16 Ное 2009, 17:42

Имам една счупена турбина от 3.0Д от една Х5.Ако я рециклирам има ли шанс да стане?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от kirililiev » 16 Ное 2009, 21:31

BULL3T написа:Айде още един в клуба. Намери минимум 3000 4000 лв. и може да го турбинираш.С по-малко от това не си мисли,че можеш да пипнеш това двг.

Двгто ти е с ковани карантии, така че като за начало може да минеш без ровичкане по двгто. Драсни едно л.с. на @Slavianko той кара м50б25 турбо.


и кой ги е ковал тези карантии по точно? :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от BULL3T » 17 Ное 2009, 1:39

Епа не знам,некой чичко в Германия. Всички се хавлят колко е прекрасен м50б25 и колко съм бил тъп,че още карам с м20б25 защото м50-ката бил 100 пъти по велик от моя. Ако не са ковани,значи аз съм правия,че си карам м20-ката. :lol: Така и така заговорихме за ковани карантии,ти как си с тия неща,сменял ли си бутала и биели или си с стокова м50б20?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от Postman » 17 Ное 2009, 10:39

sod518i написа:Имам една счупена турбина от 3.0Д от една Х5.Ако я рециклирам има ли шанс да стане?

Може и да бъркам, но ми се струва че искаш да сложиш един балтон на счупеното копче... Турбокомпресорът е последният ти проблем в целия пъзел, наречен турбо конверсия.
Aко целта е по-ниска мощност отколкото фабрично има двигателя на М5, по-добре се насочи към смяна на двигателя - не вярвам за по-малко пари да направиш по-добър двигател след турбо конверсията от М5.

__________________________________________
за кованите "карантии" BULL3T написа:

Колега, буталата бидейки най-изложени на риск след турбо конверсия, не са ковани нито при М50, още по-малко пък при М20. За коляновите валове и мотовилките няма нужда да говорим - при ниски налягания рискът за тях е минимален, така че дори да са от пресовани изкиснати овесени стърготини, не заслужават да се тревожим за тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от kirililiev » 17 Ное 2009, 11:31

BULL3T написа:Епа не знам,некой чичко в Германия. Всички се хавлят колко е прекрасен м50б25 и колко съм бил тъп,че още карам с м20б25 защото м50-ката бил 100 пъти по велик от моя. Ако не са ковани,значи аз съм правия,че си карам м20-ката. :lol: Така и така заговорихме за ковани карантии,ти как си с тия неща,сменял ли си бутала и биели или си с стокова м50б20?


еми лично на мен м50 по ми харесва,не че е по велик,просто дава повече сила и въртящ момент,а и газоразпределението е перфектно ;) след 470 000 мерих компресия и е 12,5,смених два кофти повдигача и пак съм в лютеницата,а по въпроса за кованите м20 нещо бъркаш :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от Sasho.85 » 17 Ное 2009, 14:05

Имам няколко бутала от М20, за нищо не стават. Ако някой иска ковани пепелници да звънка :mhihi: .
Относно тунинг на двигателя си помисли колко коня отгоре искаш и какви пари си готов да дадеш. Например с увеличена степен на сгъстяване към 12 качваш примерно 15-20 коня. Един чЕп тунинг още 15-20 коня. Филтър 5-7 коня. Изпускателна с-ма 5-7 коня.
Ето така качваш 50коня. Със сравнително малко пари. Говоря с примерни цифри.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от BULL3T » 17 Ное 2009, 14:10

Sasho.85 написа:Имам няколко бутала от М20, за нищо не стават. Ако някой иска ковани пепелници да звънка :mhihi: .
Относно тунинг на двигателя си помисли колко коня отгоре искаш и какви пари си готов да дадеш. Например с увеличена степен на сгъстяване към 12 качваш примерно 15-20 коня. Един чЕп тунинг още 15-20 коня. Филтър 5-7 коня. Изпускателна с-ма 5-7 коня.
Ето така качваш 50коня. Със сравнително малко пари. Говоря с примерни цифри.


Ти малко ги нареди тия коне,като в тунинг.бг :lol:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от Sasho.85 » 17 Ное 2009, 14:31

Аз от там черпя информация, защото е най-сигурна. Всичко преди да се приложи в някоя кола първо се изпитва на НФС. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от Zubcho » 17 Ное 2009, 22:21

Sasho.85 написа:Аз от там черпя информация, защото е най-сигурна. Всичко преди да се приложи в някоя кола първо се изпитва на НФС. :mhihi:


Аз що коли съм строшил на тая игра :winky: :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от White 1913 Power » 18 Ное 2009, 1:25

спортувайте повече за сметка на игрите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Питане за повишаване на мощноста!

Мнение от BULL3T » 18 Ное 2009, 5:28

Zubcho написа:
Sasho.85 написа:Аз от там черпя информация, защото е най-сигурна. Всичко преди да се приложи в някоя кола първо се изпитва на НФС. :mhihi:


Аз що коли съм строшил на тая игра :winky: :mhihi:


Махнаха демиджа и вече не е интересно,само на тая последната има. :evil:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook