Проблеми с двигател М50Б20 1989година

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж

Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от Stancho-BMW » 16 Ное 2009, 15:37

Здравейте искам да споделя за моя проблем който ми се получи наскоро и незнам какво да правя.Имам БМВ520и 89година с мотор М50Б20 първо претърпя прегряване и зкривяване на главата,оказа се от спукана гарнитура на главата при 1и3-ти цилиндър.Но това го отстраних като си намерих нова глава.Сега обаче имам друг проблем при работа в покой тоест при 1000об/мин всичко е наред,а когато оборотите се вдигнат ми изхвърля маслото през удушника на картера.
Моля някой ако може да ми даде съвет.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от ddddk » 16 Ное 2009, 16:49

Хм, а колко масло хвърля... искам да кажа, че картерните газове така или иначе съдържат маслени пари, капчици и прочие и затова на системата за вентилация на картера има една джуджавка, която е своево рода сепаратор.

Поз.1 от схемата:
Изображение

Ако е износен уплътнителният пръстен поз.2, то може да плюе от там масло.
Тук е важно да кажеш точно от къде хвърля маслото: от маркуч поз.3 или поз.5?
В тази връзка може да ги видиш тези маркучи да не са запушени.

Лошият сценарии е износени сегменти... ама по този въпрос е редно да се изкажат по-запознати.

Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от .:BENZINO:. » 16 Ное 2009, 17:34

М50 89-та година :roll: да не грешиш с М20
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от tahsinov » 16 Ное 2009, 19:35

100% греши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от Пресиян Василев » 16 Ное 2009, 21:18

tahsinov написа:100% греши!

Може да е насаждан,ама маи има,виждьл сьм м50 в е-34 с акумолатора отпред
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от ddddk » 16 Ное 2009, 21:51

tahsinov написа:100% греши!


http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... 900&arch=0

"Проверката е висша форма на доверие" - беше казал някой... ;)

Поздрави,
Д
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от tahsinov » 16 Ное 2009, 23:23

ddddk написа:
tahsinov написа:100% греши!


http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... 900&arch=0

"Проверката е висша форма на доверие" - беше казал някой... ;)

Поздрави,
Д

Да, прав си колега,досега във всички материали които съм чел за Е34, М50 го дават, че се вгражда от м.май 1990г.Но наистина каталозите показват друго.Според този сайт излиза, че М50 се вгражда от м.март 1989г. :roll:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... M50/LHD/M/
Както казват, човек се учи докато е жив! Дефакто се получава застъпване на двата мотора,от март 1989 до м.септември 1990г. се вграждат и двата мотора.Каква е логиката може само да се гадае,може би предпочитанията на клиента по онова време,естествено и цената на автомобила предполагам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от bera » 16 Ное 2009, 23:35

Привет,колега.
Да не си сипал повече масло? Сипал ли си ще го хвърли от някъде.Щеката какво показва?
Клапана за картерните газове дали е наред?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от .:BENZINO:. » 17 Ное 2009, 0:31

Добре де тогава защо няма в Е30 фабрично М50 :?: Все пак комбитата са ги правили до 93-та година :roll:
Последна промяна .:BENZINO:. на 17 Ное 2009, 2:06, променена общо 1 път
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: СЛИВЕН
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 BMW E34
Мечтае да кара: само B M W

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от pavkata bmw 3 » 17 Ное 2009, 0:52

щом е эапочнал да духа преэ оддушника си эа сегменти эа сажаление колега :confused:
B M W е №1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от kirililiev » 17 Ное 2009, 4:25

не са ти сложили пласмасовия капак на смукателния вал :mhihi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
номер едно на схемата ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от Postman » 17 Ное 2009, 10:15

:OT:

BENZINO VN написа:Добре де тогава защо няма в Е30 фабрично М50 :?: Все пак комбитата са ги правили до 93-та година :roll:

Е30 е правено до 94 но само комбито. Логичната причина за мен да го произвеждат толкова късно е изчакванетона неговия заместник (Е36 комби). Такива съществени промени (като преминаване към ново поколение двигатели) в слизащи от конвейра модели не са много популярни в индустрията, защото R&D инвестицията не може да бъде изплатена от ограничените бройки, които е предстояло да бъдат продадени.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от plboy » 17 Ное 2009, 11:13

Stancho-BMW написа:Здравейте искам да споделя за моя проблем който ми се получи наскоро и незнам какво да правя.Имам БМВ520и 89година с мотор М50Б20 първо претърпя прегряване и зкривяване на главата,оказа се от спукана гарнитура на главата при 1и3-ти цилиндър.Но това го отстраних като си намерих нова глава.Сега обаче имам друг проблем при работа в покой тоест при 1000об/мин всичко е наред,а когато оборотите се вдигнат ми изхвърля маслото през удушника на картера.
Моля някой ако може да ми даде съвет.

сегментите как са ти - компресията ти отива в картера - за мотора и аз не съм виждал м50 преди 90 - ванос ли е
King Regards, 0888 750 222

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от Stancho-BMW » 17 Ное 2009, 16:13

За мотора съм сигорен че е М50.Но за годината съдя от документите с който купих колата и там пише че е 89година производство.Възможно е да е сменян двигателя и да не е оригиналния на купето.
А маслото го сипвам в норма и го изхвърля всичкото,остава севсем малко което се отича от целиндрите.Иначе за компресията незнам как е,но щом предполагате че са свършили сигментите сигорно ще е зле.
Благодаря ви за съветите ще проверя всичко и ще пиша за резултати
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

Мнение от kirililiev » 17 Ное 2009, 16:34

като дръпнеш щеката духа ли здраво?ако е така има счупено бутало.колкото и да са зле сегментите няма как да духа маслото през отдушника,както казах има защитен капак,ако не са го сложили проблема е от там.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook