Проблеми с двигател М50Б20 1989година
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Stancho-BMW
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16.11.2009
- Пол: Мъж
Проблеми с двигател М50Б20 1989година
Здравейте искам да споделя за моя проблем който ми се получи наскоро и незнам какво да правя.Имам БМВ520и 89година с мотор М50Б20 първо претърпя прегряване и зкривяване на главата,оказа се от спукана гарнитура на главата при 1и3-ти цилиндър.Но това го отстраних като си намерих нова глава.Сега обаче имам друг проблем при работа в покой тоест при 1000об/мин всичко е наред,а когато оборотите се вдигнат ми изхвърля маслото през удушника на картера.
Моля някой ако може да ми даде съвет.
Моля някой ако може да ми даде съвет.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
Хм, а колко масло хвърля... искам да кажа, че картерните газове така или иначе съдържат маслени пари, капчици и прочие и затова на системата за вентилация на картера има една джуджавка, която е своево рода сепаратор.
Поз.1 от схемата:

Ако е износен уплътнителният пръстен поз.2, то може да плюе от там масло.
Тук е важно да кажеш точно от къде хвърля маслото: от маркуч поз.3 или поз.5?
В тази връзка може да ги видиш тези маркучи да не са запушени.
Лошият сценарии е износени сегменти... ама по този въпрос е редно да се изкажат по-запознати.
Поздрави,
Д
Поз.1 от схемата:

Ако е износен уплътнителният пръстен поз.2, то може да плюе от там масло.
Тук е важно да кажеш точно от къде хвърля маслото: от маркуч поз.3 или поз.5?
В тази връзка може да ги видиш тези маркучи да не са запушени.
Лошият сценарии е износени сегменти... ама по този въпрос е редно да се изкажат по-запознати.
Поздрави,
Д

- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
100% греши!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
tahsinov написа:100% греши!
Може да е насаждан,ама маи има,виждьл сьм м50 в е-34 с акумолатора отпред
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
tahsinov написа:100% греши!
http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... 900&arch=0
"Проверката е висша форма на доверие" - беше казал някой...

Поздрави,
Д

- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
ddddk написа:tahsinov написа:100% греши!
http://www.realoem.com/bmw/select.do?ki ... 900&arch=0
"Проверката е висша форма на доверие" - беше казал някой...![]()
Поздрави,
Д
Да, прав си колега,досега във всички материали които съм чел за Е34, М50 го дават, че се вгражда от м.май 1990г.Но наистина каталозите показват друго.Според този сайт излиза, че М50 се вгражда от м.март 1989г.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... M50/LHD/M/
Както казват, човек се учи докато е жив! Дефакто се получава застъпване на двата мотора,от март 1989 до м.септември 1990г. се вграждат и двата мотора.Каква е логиката може само да се гадае,може би предпочитанията на клиента по онова време,естествено и цената на автомобила предполагам.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
Привет,колега.
Да не си сипал повече масло? Сипал ли си ще го хвърли от някъде.Щеката какво показва?
Клапана за картерните газове дали е наред?
Да не си сипал повече масло? Сипал ли си ще го хвърли от някъде.Щеката какво показва?
Клапана за картерните газове дали е наред?
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
Добре де тогава защо няма в Е30 фабрично М50
Все пак комбитата са ги правили до 93-та година 


Последна промяна .:BENZINO:. на 17 Ное 2009, 2:06, променена общо 1 път


- pavkata bmw 3
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: СЛИВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 BMW E34
- Мечтае да кара: само B M W
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
щом е эапочнал да духа преэ оддушника си эа сегменти эа сажаление колега 

B M W е №1
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
не са ти сложили пласмасовия капак на смукателния вал 
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
номер едно на схемата

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
номер едно на схемата

Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година

BENZINO VN написа:Добре де тогава защо няма в Е30 фабрично М50Все пак комбитата са ги правили до 93-та година
Е30 е правено до 94 но само комбито. Логичната причина за мен да го произвеждат толкова късно е изчакванетона неговия заместник (Е36 комби). Такива съществени промени (като преминаване към ново поколение двигатели) в слизащи от конвейра модели не са много популярни в индустрията, защото R&D инвестицията не може да бъде изплатена от ограничените бройки, които е предстояло да бъдат продадени.
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
Stancho-BMW написа:Здравейте искам да споделя за моя проблем който ми се получи наскоро и незнам какво да правя.Имам БМВ520и 89година с мотор М50Б20 първо претърпя прегряване и зкривяване на главата,оказа се от спукана гарнитура на главата при 1и3-ти цилиндър.Но това го отстраних като си намерих нова глава.Сега обаче имам друг проблем при работа в покой тоест при 1000об/мин всичко е наред,а когато оборотите се вдигнат ми изхвърля маслото през удушника на картера.
Моля някой ако може да ми даде съвет.
сегментите как са ти - компресията ти отива в картера - за мотора и аз не съм виждал м50 преди 90 - ванос ли е
King Regards, 0888 750 222
- Stancho-BMW
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
За мотора съм сигорен че е М50.Но за годината съдя от документите с който купих колата и там пише че е 89година производство.Възможно е да е сменян двигателя и да не е оригиналния на купето.
А маслото го сипвам в норма и го изхвърля всичкото,остава севсем малко което се отича от целиндрите.Иначе за компресията незнам как е,но щом предполагате че са свършили сигментите сигорно ще е зле.
Благодаря ви за съветите ще проверя всичко и ще пиша за резултати

А маслото го сипвам в норма и го изхвърля всичкото,остава севсем малко което се отича от целиндрите.Иначе за компресията незнам как е,но щом предполагате че са свършили сигментите сигорно ще е зле.
Благодаря ви за съветите ще проверя всичко и ще пиша за резултати

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Проблеми с двигател М50Б20 1989година
като дръпнеш щеката духа ли здраво?ако е така има счупено бутало.колкото и да са зле сегментите няма как да духа маслото през отдушника,както казах има защитен капак,ако не са го сложили проблема е от там.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани