Питане за повишаване на мощноста!
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за повишаване на мощноста!
Здравейте колеги,
карам М50Б25.Искам да попитам за някои неща свързани с тунинг на мотора.Дали да е с турбо или със чарджър?
Какви манипулации трябва да се извършат за да се монтира някой от тези компресори?Смяна бутала,чип,разни други неща?Има ли варианти без компресор да повиша мощоста?Балгодаря предварително за отговорите и съветите!
Поздрави
Мариян
карам М50Б25.Искам да попитам за някои неща свързани с тунинг на мотора.Дали да е с турбо или със чарджър?
Какви манипулации трябва да се извършат за да се монтира някой от тези компресори?Смяна бутала,чип,разни други неща?Има ли варианти без компресор да повиша мощоста?Балгодаря предварително за отговорите и съветите!
Поздрави
Мариян
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за повишаване на мощноста!
става по всякакъв начин,въпроса е колко пари си склонен да дадеш 

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Питане за повишаване на мощноста!
Айде още един в клуба. Намери минимум 3000 4000 лв. и може да го турбинираш.С по-малко от това не си мисли,че можеш да пипнеш това двг.
Двгто ти е с ковани карантии, така че като за начало може да минеш без ровичкане по двгто. Драсни едно л.с. на @Slavianko той кара м50б25 турбо.
Двгто ти е с ковани карантии, така че като за начало може да минеш без ровичкане по двгто. Драсни едно л.с. на @Slavianko той кара м50б25 турбо.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Питане за повишаване на мощноста!
Имам една счупена турбина от 3.0Д от една Х5.Ако я рециклирам има ли шанс да стане?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за повишаване на мощноста!
BULL3T написа:Айде още един в клуба. Намери минимум 3000 4000 лв. и може да го турбинираш.С по-малко от това не си мисли,че можеш да пипнеш това двг.
Двгто ти е с ковани карантии, така че като за начало може да минеш без ровичкане по двгто. Драсни едно л.с. на @Slavianko той кара м50б25 турбо.
и кой ги е ковал тези карантии по точно?

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Питане за повишаване на мощноста!
Епа не знам,некой чичко в Германия. Всички се хавлят колко е прекрасен м50б25 и колко съм бил тъп,че още карам с м20б25 защото м50-ката бил 100 пъти по велик от моя. Ако не са ковани,значи аз съм правия,че си карам м20-ката.
Така и така заговорихме за ковани карантии,ти как си с тия неща,сменял ли си бутала и биели или си с стокова м50б20?


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Питане за повишаване на мощноста!
sod518i написа:Имам една счупена турбина от 3.0Д от една Х5.Ако я рециклирам има ли шанс да стане?
Може и да бъркам, но ми се струва че искаш да сложиш един балтон на счупеното копче... Турбокомпресорът е последният ти проблем в целия пъзел, наречен турбо конверсия.
Aко целта е по-ниска мощност отколкото фабрично има двигателя на М5, по-добре се насочи към смяна на двигателя - не вярвам за по-малко пари да направиш по-добър двигател след турбо конверсията от М5.
__________________________________________
за кованите "карантии" BULL3T написа:
Колега, буталата бидейки най-изложени на риск след турбо конверсия, не са ковани нито при М50, още по-малко пък при М20. За коляновите валове и мотовилките няма нужда да говорим - при ниски налягания рискът за тях е минимален, така че дори да са от пресовани изкиснати овесени стърготини, не заслужават да се тревожим за тях.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за повишаване на мощноста!
BULL3T написа:Епа не знам,некой чичко в Германия. Всички се хавлят колко е прекрасен м50б25 и колко съм бил тъп,че още карам с м20б25 защото м50-ката бил 100 пъти по велик от моя. Ако не са ковани,значи аз съм правия,че си карам м20-ката.Така и така заговорихме за ковани карантии,ти как си с тия неща,сменял ли си бутала и биели или си с стокова м50б20?
еми лично на мен м50 по ми харесва,не че е по велик,просто дава повече сила и въртящ момент,а и газоразпределението е перфектно


- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Питане за повишаване на мощноста!
Имам няколко бутала от М20, за нищо не стават. Ако някой иска ковани пепелници да звънка
.
Относно тунинг на двигателя си помисли колко коня отгоре искаш и какви пари си готов да дадеш. Например с увеличена степен на сгъстяване към 12 качваш примерно 15-20 коня. Един чЕп тунинг още 15-20 коня. Филтър 5-7 коня. Изпускателна с-ма 5-7 коня.
Ето така качваш 50коня. Със сравнително малко пари. Говоря с примерни цифри.

Относно тунинг на двигателя си помисли колко коня отгоре искаш и какви пари си готов да дадеш. Например с увеличена степен на сгъстяване към 12 качваш примерно 15-20 коня. Един чЕп тунинг още 15-20 коня. Филтър 5-7 коня. Изпускателна с-ма 5-7 коня.
Ето така качваш 50коня. Със сравнително малко пари. Говоря с примерни цифри.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Питане за повишаване на мощноста!
Sasho.85 написа:Имам няколко бутала от М20, за нищо не стават. Ако някой иска ковани пепелници да звънка.
Относно тунинг на двигателя си помисли колко коня отгоре искаш и какви пари си готов да дадеш. Например с увеличена степен на сгъстяване към 12 качваш примерно 15-20 коня. Един чЕп тунинг още 15-20 коня. Филтър 5-7 коня. Изпускателна с-ма 5-7 коня.
Ето така качваш 50коня. Със сравнително малко пари. Говоря с примерни цифри.
Ти малко ги нареди тия коне,като в тунинг.бг


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Питане за повишаване на мощноста!
Аз от там черпя информация, защото е най-сигурна. Всичко преди да се приложи в някоя кола първо се изпитва на НФС. 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Питане за повишаване на мощноста!
Sasho.85 написа:Аз от там черпя информация, защото е най-сигурна. Всичко преди да се приложи в някоя кола първо се изпитва на НФС.
Аз що коли съм строшил на тая игра


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Питане за повишаване на мощноста!
спортувайте повече за сметка на игрите
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Питане за повишаване на мощноста!
Zubcho написа:Sasho.85 написа:Аз от там черпя информация, защото е най-сигурна. Всичко преди да се приложи в някоя кола първо се изпитва на НФС.
Аз що коли съм строшил на тая игра![]()
Махнаха демиджа и вече не е интересно,само на тая последната има.


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани