здравейте на всички
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: здравейте на всички
White 1913 Power написа:почти позна къде е пробката за обезвъздушаване
ми имал съм го почти 6 години м20 б20 и съм използвал само тази пробка
другата която е на радиатора не съм я използвал (много често се разпада при развиване)
ама знае ли човек може да има и други

пък и нали е по важно да се пишат мнения,
P.S. бях се зарекъл да не пиша в тоя форум


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: здравейте на всички
White 1913 Power написа:nadejdas написа:nadejdas написа:Здравеите аз сащо имам проблем с парното.на мен сащо ми загрява колата стрелката отива до края.един пат само се оправя после пак ми прави проблем,напражо ще полудея.кажете какжо да правя.
колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване.
удари един небрежен шамар на таблото и кажи дали стрелката мърда
от канал 2001 ли си?

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: здравейте на всички
White 1913 Power написа:the_gate написа:nadejdas написа:колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване.
оставяш колата да работи на място ,пускаш парното и отвиваш за обезвъздушаване пробката ,(която се намира на корпуса на термостата)
не спирай,докато не почне да духа топло от парното и да престанат да излизат мехурчета от пробката
почти позна къде е пробката за обезвъздушаване
ми позна - раздел техническо обслужване - стр. 285:
"Бензинови двигатели: развийте тапата за обезвъдушаване на корпуса на термостата" - явно има и там, но лично аз не съм проверявал на моята... пък и аз съм с м50, а жената с м20...
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: здравейте на всички
the_gate написа:White 1913 Power написа:почти позна къде е пробката за обезвъздушаване
ми имал съм го почти 6 години м20 б20 и съм използвал само тази пробка
другата която е на радиатора не съм я използвал (много често се разпада при развиване)
ама знае ли човек може да има и други![]()
пък и нали е по важно да се пишат мнения,
P.S. бях се зарекъл да не пиша в тоя форум![]()
аз лично ползвам другата която при теб се разпада и не мисля че разногласие или различни предпочитания са повод да се заричаш в подобни неща
Stanchev написа:White 1913 Power написа:nadejdas написа:nadejdas написа:Здравеите аз сащо имам проблем с парното.на мен сащо ми загрява колата стрелката отива до края.един пат само се оправя после пак ми прави проблем,напражо ще полудея.кажете какжо да правя.
колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване.
удари един небрежен шамар на таблото и кажи дали стрелката мърда
от канал 2001 ли си?

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: здравейте на всички
dokie написа:White 1913 Power написа:the_gate написа:nadejdas написа:колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване.
оставяш колата да работи на място ,пускаш парното и отвиваш за обезвъздушаване пробката ,(която се намира на корпуса на термостата)
не спирай,докато не почне да духа топло от парното и да престанат да излизат мехурчета от пробката
почти позна къде е пробката за обезвъздушаване
ми позна - раздел техническо обслужване - стр. 285:
"Бензинови двигатели: развийте тапата за обезвъдушаване на корпуса на термостата" - явно има и там, но лично аз не съм проверявал на моята... пък и аз съм с м50, а жената с м20...
да има и там но съм сигурен че повечето хора използват пробката за обезвъздушаване на радиатора(току виж се окаже че всички си обезвъздушават м20та чрез тапата на корпуса на термостата)
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: здравейте на всички
White 1913 Power написа:the_gate написа:White 1913 Power написа:почти позна къде е пробката за обезвъздушаване
ми имал съм го почти 6 години м20 б20 и съм използвал само тази пробка
другата която е на радиатора не съм я използвал (много често се разпада при развиване)
ама знае ли човек може да има и други![]()
пък и нали е по важно да се пишат мнения,
P.S. бях се зарекъл да не пиша в тоя форум![]()
аз лично ползвам другата която при теб се разпада и не мисля че разногласие или различни предпочитания са повод да се заричаш в подобни нещаStanchev написа:White 1913 Power написа:nadejdas написа:nadejdas написа:Здравеите аз сащо имам проблем с парното.на мен сащо ми загрява колата стрелката отива до края.един пат само се оправя после пак ми прави проблем,напражо ще полудея.кажете какжо да правя.
колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване.
удари един небрежен шамар на таблото и кажи дали стрелката мърда
от канал 2001 ли си?
Ами да господине,вие наистина ме разкрихте кой съм.Поради доброто впечатление, което ми направихте с пророческите си виждания,готвим специален подарък за вас за повече информация се обърнете към адреса на телевизията!!
вместо да се правиш на остроумен кажи на човека, как по дяволите след като удари по таблото ще почне да му духа топло от парното

айде ако обичаш не се прави на остроумен, ами чети хубаво.
Е34 е най-добрия раздел с най-малко спам, не е тука мястото да се правиш на шут


- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: здравейте на всички
въпроса за удара по таблото е свързан с другият му проблем(грее)абсолютно същото ми се случи на мен със същия мотор странно движение на стрелката и в последствие беше проверено всичко по ОУ и накрая се установи че като удариш таблото стрелката си ходи накъдето иска а не трябва да е така(съответно въобще не грееше-проблем с таблото)
с последното изречение от горния ти пост съм напълно съгласен но ти започна първи остроумничето за канал 2001-приех го с усмивка надявам се ти също
с последното изречение от горния ти пост съм напълно съгласен но ти започна първи остроумничето за канал 2001-приех го с усмивка надявам се ти също
Re: здравейте на всички
Stanchev написа:White 1913 Power написа:the_gate написа:White 1913 Power написа:почти позна къде е пробката за обезвъздушаване
ми имал съм го почти 6 години м20 б20 и съм използвал само тази пробка
другата която е на радиатора не съм я използвал (много често се разпада при развиване)
ама знае ли човек може да има и други![]()
пък и нали е по важно да се пишат мнения,
P.S. бях се зарекъл да не пиша в тоя форум![]()
аз лично ползвам другата която при теб се разпада и не мисля че разногласие или различни предпочитания са повод да се заричаш в подобни нещаStanchev написа:White 1913 Power написа:nadejdas написа:nadejdas написа:Здравеите аз сащо имам проблем с парното.на мен сащо ми загрява колата стрелката отива до края.един пат само се оправя после пак ми прави проблем,напражо ще полудея.кажете какжо да правя.
колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване.
удари един небрежен шамар на таблото и кажи дали стрелката мърда
от канал 2001 ли си?
Ами да господине,вие наистина ме разкрихте кой съм.Поради доброто впечатление, което ми направихте с пророческите си виждания,готвим специален подарък за вас за повече информация се обърнете към адреса на телевизията!!
вместо да се правиш на остроумен кажи на човека, как по дяволите след като удари по таблото ще почне да му духа топло от парното![]()
айде ако обичаш не се прави на остроумен, ами чети хубаво.
Е34 е най-добрия раздел с най-малко спам, не е тука мястото да се правиш на шут
с чук-а,ама да е гумен

Как не върви още по вс телешоп


by ''kompleksa''
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: здравейте на всички
_65536_kb_sec_ написа:ivan. написа:_65536_kb_sec_ написа:аз не казвам че проблема се крие в мотора а в кирливото табло което е същото и за ТДС и за 18-ки и за 20-ки и всякакви такива дъртози.
...........все коли,на които си преценил качествата..........
или по скоро липсата на такива (поне за мен)![]()
![]()
![]()
не си се наспивал скоро, нали?
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: здравейте на всички
_65536_kb_sec_ написа:ivan. написа:Koга бре взе диплома за гадател_65536_kb_sec_ написа:аз залагам на таблото защото за последно този проблем се оправи с ново табло
не съм станаш баячка а просто вече съм я виждал таз мизерия на един ТДС, ходи до червеното и вече когато мотора загрее нормално си отива в средата.
Супер идиотски е проблема![]()
![]()
![]()
така е така е - и при мен на моето комби ТДС Е34 така правеше-айдее викам кратуната чао.....И взех брадвата и го нарязах а се оказа че таблото се ебавало-баси каръка съм








- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: здравейте на всички
Абе колеги защо в последно време в нашия най-задружен подфорум се появиха такива дрязги между колегите??И случайно някой от вас да се позачете поне малко в отговорите на автора,вместо да се дъвче с някой друг-ЗА да разбере че колегата всъщност е КОЛЕЖКА, и да се замисли че съвети от рода на обезвъздуши си системата и такива подобни няма да и помогнат твърде??
Доказвам като цитирам колежката- "колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване. "
Найстина много ме учудвате по някой път!
С уважение към всички колеги!!
Доказвам като цитирам колежката- "колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване. "
Найстина много ме учудвате по някой път!
С уважение към всички колеги!!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
Re: здравейте на всички
momo-1st написа:Абе колеги защо в последно време в нашия най-задружен подфорум се появиха такива дрязги между колегите??И случайно някой от вас да се позачете поне малко в отговорите на автора,вместо да се дъвче с някой друг-ЗА да разбере че колегата всъщност е КОЛЕЖКА, и да се замисли че съвети от рода на обезвъздуши си системата и такива подобни няма да и помогнат твърде??
Доказвам като цитирам колежката- "колата е 520 88год. автоматик.много ми загрява. сменила сам термостата,гарнитурата на главата.искам да попитам как става това обезваздушаване. "
Найстина много ме учудвате по някой път!
С уважение към всички колеги!!



27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани