Угасна и не пали - тдс проблема вече е решен

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Угасна и не пали - тдс проблема вече е решен

Мнение от hamann25 » 15 Ное 2009, 21:36

Здравеите и от мен. Аз искам да задам няколко въпроса. Имам е39-ка тдс от една година и преди няколко дни ми протече помпата четох няколко теми тук във форума и добих няква обща представа смених два о-пръстена и те4а спря естествено разместих и плочката уж я белязах и я поставих както си беше зна4и колата е автоматик снощи ми падна акумулатора и го сжалих да го заредя сутринта го сложих и колата запали с малк въртене работи около 30мин. и реших да я пробвам но като вклю4их на скорост двигателя угасна и няма палене цял ден вуртях и неще та искам да попитам имали вероятност да съм я задавил и какво мога да направя зада си запаля колицата.Благодаря предварително.
Последна промяна hamann25 на 14 Дек 2009, 22:03, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: угасна и не пали

Мнение от anzak » 15 Ное 2009, 21:38

с колко литра нафта беше в резервоара в момента в който угасна колата
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: угасна и не пали

Мнение от hamann25 » 15 Ное 2009, 21:44

с 45-50литра

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: угасна и не пали

Мнение от Ilko Ivanov » 15 Ное 2009, 21:52

Премести плочката на помпата съвсем малко назад към купето и пробвай пак да запалиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: угасна и не пали

Мнение от hamann25 » 15 Ное 2009, 22:03

ако не беше автомат щях да я дърпам ама е автомат и като въртя много пада акумулатора само да се зареди 6те пробвам с местенето но имали при4ина като я дам на скорост да гасне и дали като въти и не запли се дави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: угасна и не пали

Мнение от Пресиян Василев » 15 Ное 2009, 22:32

hamann25 написа:ако не беше автомат щях да я дърпам ама е автомат и като въртя много пада акумулатора само да се зареди 6те пробвам с местенето но имали при4ина като я дам на скорост да гасне и дали като въти и не запли се дави

Иванов 530д ти е написал,бутни я назад ,пали и после регулираи,ама е хубаво да гледаш какво правиш поне с ВИСА
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: угасна и не пали

Мнение от hamann25 » 15 Ное 2009, 22:41

но защо сутринта запали работи нормално угасна и мъка и повтарям угасна като я вклю4их на скорост и имали някъв вариянт да съм я задавил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: 635d
Мечтае да кара: Only BMW...
Детайли за колата: M6

Re: угасна и не пали

Мнение от nitrif » 15 Ное 2009, 23:28

Колега явно си разбъзикал центровката на електрониката(ПЛО4КАТА).Пробвай да я нагласиш.Не си я задавил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: угасна и не пали

Мнение от hamann25 » 15 Ное 2009, 23:30

а тя се мести само на пред и на зад нали.Моля дите някъв разумен съвет

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: 635d
Мечтае да кара: Only BMW...
Детайли за колата: M6

Re: угасна и не пали

Мнение от nitrif » 16 Ное 2009, 1:46

hamann25 написа:а тя се мести само на пред и на зад нали.Моля дите някъв разумен съвет

Виж подфорум е34 там е описано вси4ко то4но и ясно


Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: България,София.
Пол: Мъж
Кара: E 39,34
Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
Детайли за колата: 0896863663

Re: угасна и не пали

Мнение от mitkosekurit » 16 Ное 2009, 9:35

приятелю виж тази плочка както я наричаш не трябва да я пипат не квалифицирани лица без диагностична апаратура.защото се случва точно това което ти се е случило ако желаеш мога да дойда на място ако си в софия и да я центровам точно където трябва да бъде на определените градуси и колата ще се оправи.0896863663,0878869663-Митко

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: угасна и не пали

Мнение от Ilko Ivanov » 16 Ное 2009, 10:21

mitkosekurit написа:приятелю виж тази плочка както я наричаш не трябва да я пипат не квалифицирани лица без диагностична апаратура.защото се случва точно това което ти се е случило ако желаеш мога да дойда на място ако си в софия и да я центровам точно където трябва да бъде на определените градуси и колата ще се оправи.0896863663,0878869663-Митко


Тая "плочка" не се центрова на градуси колега,мерната единица там е mg/h ;) В градуси се мери ъгъла на запалване .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: угасна и не пали

Мнение от Пресиян Василев » 16 Ное 2009, 21:26

ivanov 530d написа:
mitkosekurit написа:приятелю виж тази плочка както я наричаш не трябва да я пипат не квалифицирани лица без диагностична апаратура.защото се случва точно това което ти се е случило ако желаеш мога да дойда на място ако си в софия и да я центровам точно където трябва да бъде на определените градуси и колата ще се оправи.0896863663,0878869663-Митко


Тая "плочка" не се центрова на градуси колега,мерната единица там е mg/h ;) В градуси се мери ъгъла на запалване .

точно :yes: ,да добавя че които не му чува е подобре да не бара.До колегата с проблема.Както е махнат колектора охлабете 4-те болта кото крепьт плочката бутни я малко назад докато колата запали,ще почне да се форсира повечко,от там малко напред докато я стабилизираш горе долу ,на ход и аиде в някои сервиз да донастроика.зада бяга повече и да не пуши,нагласете я около3,5-4 милиграма с градус на изпреварване 3-4.успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: угасна и не пали

Мнение от hamann25 » 17 Ное 2009, 0:08

ще направя няколко опита утре дано запали днеска я мъ4их но пак без успех но не сум местил пло4ката.Ще 4акам колегата с компа да видим кво може.

Моля съорбазявайте се с правлата на Форума и ПРАВОПИСА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: угасна и не пали

Мнение от anzak » 17 Ное 2009, 10:08

докато не я запалиш и 10 компа да наредиш все тая количеството гориво и момента на на начално впръскване - 2 та показателя по които се регулира помпата се гледат на запалена и загряла кола и на празен ход
Барай шишарката Минкеее ....

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook