BMW е Ferrari killer
Модератор: Общи модератори
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Дайте го тоя тест за ЦСЛа и фирарито
...............трябва ми за
Секта: "Синьо белите свидетели на пропелера" колекшън 2005та


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
dinko_sd написа:Това със спирането е много интересноЧетох наскоро една статия в АвтоБилд - тест Mercedes SLR срещу Porsche Carrera GT2. Поршето със керамични дискове и тем подобни, а на Мерцедеса дори не бяха перфорирани спирачните дискове(пък и е по-тежък) и пак спира по-добре от Поршето
![]()
![]()
Странно, нали
![]()
Малко встрани от темата, но се нервирам, когато чета пълни глупости

1. Карера ГТ2 НЯМА! модела е Карера ГТ...
2. СЛР без "перфорирани" спирачки също няма!
3. теста е тук:http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=6450&artikel_seite=4
постигнали са разлика от 0.8 метра при 100-0 в полза на МБ, НО виж какво става при 200-0



4. При 250-0 става още по-интересно

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Flat 6 написа:dinko_sd написа:Това със спирането е много интересноЧетох наскоро една статия в АвтоБилд - тест Mercedes SLR срещу Porsche Carrera GT2. Поршето със керамични дискове и тем подобни, а на Мерцедеса дори не бяха перфорирани спирачните дискове(пък и е по-тежък) и пак спира по-добре от Поршето
![]()
![]()
Странно, нали
![]()
Малко встрани от темата, но се нервирам, когато чета пълни глупости![]()
1. Карера ГТ2 НЯМА! модела е Карера ГТ...
2. СЛР без "перфорирани" спирачки също няма!
3. теста е тук:http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=6450&artikel_seite=4
постигнали са разлика от 0.8 метра при 100-0 в полза на МБ, НО виж какво става при 200-0![]()
![]()
![]()
4. При 250-0 става още по-интересно191 на 221 метра в полза на КГТ - справка Ауто Мотор унд Спорт...
Спокойно ве, т'фа треа да си мноо болен мозък, че да харесваш повече СЛР'а през Кареара ГТ..

SlipKnoT написа:[Спокойно ве, т'фа треа да си мноо болен мозък, че да харесваш повече СЛР'а през Кареара ГТ..
всъщност зависи- карерата трудно става за всекидневен автомобил.. особено за градско каране... докато слр-а си носи всички черти на всекидневено возило + тези на суперкола...
а гт2-то е на базата на турбото, което пък а е на базата на карера4, което пък е на базата на карера.. така че .. не придиряй. наистина модела се казва порше гт2, но все пак си е карера

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
alx написа:SlipKnoT написа:[Спокойно ве, т'фа треа да си мноо болен мозък, че да харесваш повече СЛР'а през Кареара ГТ..
всъщност зависи- карерата трудно става за всекидневен автомобил.. особено за градско каране... докато слр-а си носи всички черти на всекидневено возило + тези на суперкола...
а гт2-то е на базата на турбото, което пък а е на базата на карера4, което пък е на базата на карера.. така че .. не придиряй. наистина модела се казва порше гт2, но все пак си е карера
И ти си прав.. обаче според мен човек които си купува Карера ГТ за всекидневен автомобил (ако има такъв въобще) тряя да е адски комлексиран.. поне за мен де..


Всекидневен (спортен) автомобил е М3/5/6, РС4/6, АМГ Е/Ц/, Карера С/Бокстер.., а не "екзотики" като СЛР и Карера ГТ.

всъщност зависи- карерата трудно става за всекидневен автомобил.. особено за градско каране... докато слр-а си носи всички черти на всекидневено возило + тези на суперкола...
Колко човека познаваш, които си купуват един от двата автомобила поради фактора "пригодност за ежедневна употреба"


- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Flat 6
Далече съм от идеята да пиша глупости. Когато беше представено за първи път като прототип това Порше носеше името Porsche Carrera GT2 и аз така съм го запомнил, пък и грешно да беше каква е идеята да ми се нервиш (аз съм сигурен че разбираш от автомобили повече от мен
, както може би и от футбол
)! Второ не съм виждал СЛР на живо, но съм чел за него, че не е с двойно перфорирани спирачни дискове, както е Поршето! А за спирането от 200-0, ок!
П.С. Това за дисковете на Мерцедес не съм убеден, така че някой ако знае да ме светне

...
Далече съм от идеята да пиша глупости. Когато беше представено за първи път като прототип това Порше носеше името Porsche Carrera GT2 и аз така съм го запомнил, пък и грешно да беше каква е идеята да ми се нервиш (аз съм сигурен че разбираш от автомобили повече от мен


П.С. Това за дисковете на Мерцедес не съм убеден, така че някой ако знае да ме светне



перфорацията и прорезите нямат никакъв ефект върху спирането... ползата е чисто визуална
повечето (да не кажа всичките) състезателни коли са със солидни вентилирани дискове, но няма никви дупки по тях. не забравяйте че всяка дупка отслабва материала и той става склонен към изкривяване/ напукване...
а за слр-а.. ми до колкото знам българския човека си го кара всеки ден- най-малкото защото е автоматичен и не е проблем на градско а и на най-мекото окачване не вози чак толкова твърдо. гт-то във това отношение мисля че отстъпва по комфорт значително.

а за слр-а.. ми до колкото знам българския човека си го кара всеки ден- най-малкото защото е автоматичен и не е проблем на градско а и на най-мекото окачване не вози чак толкова твърдо. гт-то във това отношение мисля че отстъпва по комфорт значително.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:перфорацията и прорезите нямат никакъв ефект върху спирането... ползата е чисто визуалнаповечето (да не кажа всичките) състезателни коли са със солидни вентилирани дискове, но няма никви дупки по тях. не забравяйте че всяка дупка отслабва материала и той става склонен към изкривяване/ напукване...
а за слр-а.. ми до колкото знам българския човека си го кара всеки ден- най-малкото защото е автоматичен и не е проблем на градско а и на най-мекото окачване не вози чак толкова твърдо. гт-то във това отношение мисля че отстъпва по комфорт значително.
Мисля, че този път не си прав...Перфорацията има една цел - по-лесно охлаждане на дисковете, а от там и по-добра работа...При споменатите от теб състезателни автомобили се използват главно, да не кажа винаги карбонови спирачки, които обаче се нуждаят от по-висока работна температура и се явяват неприложими при сериини автомобили....Поне в чистия си вид де, защото вече гледам некви карбоново-керамични разработки, но това е друга тема...
Относно бг "човека" със СЛР...




- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
BadAngel написа:алх, има 2 СЛР-а тука в София и 2та се карат всеки ден, така че тезата ти е абсолютно вярна
според мен дупчените дискове са по-леки.. тва е единственото предимство
бтв, алх, чак сега се загледах в аватара титова следа от гуми ли е или така ми се струва на мен
![]()
![]()
А бе стига глупости.. карали се всеки ден.. може да се карат всеки ден, но само колкото да отидат от Бояна до Червило и ти давам гаранция, че хората които ги карат имат още куп автомобили и когато си вършат работа се движат или с някое А8, Г класа, 7ца, С класа.. най малкото защото съм ги виждал и ги возят.
П.С. Влез в "Галерия"'та на Алекс и ще я видиш снимката в по голям размер.. и отдолу си пише.

- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
SlipKnoT написа:бе стига глупости.. карали се всеки ден.. може да се карат всеки ден, но само колкото да отидат от Бояна до Червило
е ти кво искаш да ги карат до село и обратно ли?Точно това си е ежедневно ползване стига да си достигнал до нивото в което ще може да си го позволиш...
или чисто човешки смяташ че тези хора ходят и на пазар и на лозето и да си плащат сметките?
Ако смяташ така пусни си клипчето с фераритата и ламбото да чуеш кво казват там:"ТИЯ СА НЕ-ХОРА БРАТО"
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
F-14 написа:SlipKnoT написа:бе стига глупости.. карали се всеки ден.. може да се карат всеки ден, но само колкото да отидат от Бояна до Червило
е ти кво искаш да ги карат до село и обратно ли?Точно това си е ежедневно ползване стига да си достигнал до нивото в което ще може да си го позволиш...
или чисто човешки смяташ че тези хора ходят и на пазар и на лозето и да си плащат сметките?
Ако смяташ така пусни си клипчето с фераритата и ламбото да чуеш кво казват там:"ТИЯ СА НЕ-ХОРА БРАТО"
Мне.. на мене "всекидневно каране" ми звучи като.. да си вършиш работа.. и, ако си "бизнесмен" като тея примерно си въртиш бизнеса.. ходиш насам-натам, по задръствания и т.н.., но, ако за вас всекидневно каране е от вкъши до заведението и обратно


alx написа:не. иди почети малко автокрос и пистовите форуми по света. solid vented rotors are always superior to slotted/drilled. спирачния път може да е същия, но солидните много повече носят на изкривявания и пукнатини..
В тези форуми перформанс ли търсят или икономия от резервни части и консумативи

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани