Дали е проблем или.. 100 градуса температура ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D XD

Дали е проблем или.. 100 градуса температура ?

Мнение от huger » 12 Ное 2009, 20:59

Здравейте!
Та значи сега се връщам от сервиз за смяна на обичайните работи, филтри и диагностика
На диагностиката компютърът е отчел 100 градуса температура на въздушната смес, поне така го разбрах :mhihi:
бос съм в тия работи, та значи майсторът каза, че дебитомера е за смяна, колата е 525 тдс.
Не съм усетил разлика във вървенето на колата, единствено разхода, като че ли се покачи малко, но не съм много сигурен, поне по компютър ми дава 13-14 градско сега, сравнение с миналата година 9.5л, а съм го засичал на пълен резервоар с доливане, че мери вярно БК
Та въпроса ми е проблем ли е за колата, че отчита 100 градуса на въздуха, или да купувам дебитомер?
В сервиза ми казаха, че ставал от Опел омега 2.5тд, имали такъв втора употреба .
И трябва ли да се програмира като е различна марка от оригиналната? :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от dmxl » 12 Ное 2009, 23:02

в Омегата и Бмв са едни и същи двигателите тдс и дебитомера се сменя без да се програмира нищо
DIESEL POWER
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D XD

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от huger » 13 Ное 2009, 14:11

dmxl мерси,
но смятам преди това да им кажа да го свалят, да не би да е замърсен нещо или лоша връзка, преди да купувам друг, че не е малко пара :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от dmxl » 13 Ное 2009, 21:33

има спрейове за почистване пробвай с такъвр пръсни в буксата и изчакай да изсъхне след това пробвай колата ako върви ще спестиш некой лев ако не пиеш една студена вода и взимаш нов. Между другото аэ също смених дебитомер но го взех от една автоморга за 150 лева (и то за common rail 525d) оригинален БМВ. За сега съм доволен и нямам никакви проблеми
DIESEL POWER
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.06.2007
Местоположение: Бургас

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от dim_67 » 13 Ное 2009, 21:40

А интеркулера почиствал ли си го . Много се забива с кал защото е ниско доло.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D XD

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от huger » 13 Ное 2009, 21:51

dmxl, тя колата си върви, няма ядове, само че отчита на диагностиката 100 градуса на въздуха който влиза


dim_67 дори и да е зацапан, не мисля че ше отчита такива температури ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.06.2007
Местоположение: Бургас

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от dim_67 » 13 Ное 2009, 22:03

Все пак го виж - ниско доло в дясно.Висока температура - малко кислород във въздуха - повече гориво - висок разход.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D XD

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от huger » 13 Ное 2009, 22:38

мерси, ще им кажа да погледнат и него :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от anzak » 13 Ное 2009, 23:00

пичове пътя на въздуха е филтър дебитомер турбо интеркулер смукателен колектор как според вас от забит кулер ще има висока температура на въздуха при положение че дебитомера е доста преди кулера а датчика на температурата е там
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.06.2007
Местоположение: Бургас

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от dim_67 » 13 Ное 2009, 23:39

Да такае .Но говорим за забит кулер от сртаната на въздуха от турбото.Забит кулер - малък поток - висока температура на въздуха.
Благодаря за информацията anzak - за анализа за газове във водата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от anzak » 13 Ное 2009, 23:46

колега написах ти го елементарно няма как от забит кулер да ти дава висока температура на всмуквания въздух защото от околната среда въздуха преминава единствено през филтъра преди дебитомера и там се мери температурата му после го засмуква турбото от там се охлажда през интеркулера и влиза в смукателния колектор
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от dmxl » 14 Ное 2009, 0:47

anzak написа:колега написах ти го елементарно няма как от забит кулер да ти дава висока температура на всмуквания въздух защото от околната среда въздуха преминава единствено през филтъра преди дебитомера и там се мери температурата му после го засмуква турбото от там се охлажда през интеркулера и влиза в смукателния колектор

колегата Anzak прав
DIESEL POWER
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D XD

Re: Дали е проблем или..?

Мнение от huger » 19 Ное 2009, 15:46

За да не отварям друга тема, ще пиша в тази.
Значи отидох на още една диагностика в друг сервиз и оттам майстора каза, че е разтеглена веригата, понеже на компютъра, градусите варирали между 1 и 5, четох доста теми тук за симптомите на разтегена верига и топъл старт, но при мен ги няма, като е топла пали от раз, единствено като е студена най много от втория път пали, каза също за дебитомера, че дава някакви отклонения, но при тдса не бил от такова значение.
Сменени са филтрите, не дава никакви грешки, но стана по шумен мотора, усеща се вибрация по таблото и скоростния лост и харчи повечко.

Попитах го дали да не махна катализатора, каза ми да не го махам, и че само по новите дизели имали филтър за твърди частици.
Моля за съвет или човек, който наистина разбира от дизели, че всеки различно ми казва

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Re: Дали е проблем или.. 100 градуса температура ?

Мнение от don_mimo » 24 Ное 2009, 1:32

катализатора отдавна трябваше да си го махнал вече :) кой знае колко е задръстен и запушен ...по принцип една кола минели 150 000км се маха катализатора...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D XD

Re: Дали е проблем или.. 100 градуса температура ?

Мнение от huger » 24 Ное 2009, 10:51

Значи най странното е, че колата пали сутрин на студено без проблеми и топла също, не пуши.
Тоя аванс от 1до5, може ли да се компенсира с ГНП и ако може, къде да отида да го направят в София?
Просто по шумен стана мотора и вибрира в купето :dunno:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook