колеги защо...?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320 D
Мечтае да кара: следващото 320

колеги защо...?

Мнение от nedko » 10 Ное 2009, 13:00

:help: Колата е 318ис е30 проблема е следния малко преди да достигне нормалната работна температура (12 без 1) виското започва да работи на пълна мощност,пипам маркуча който е от радиатора към термостата и се оказва че е студен,радиатора и той.Според мен остановявам,че е термостатче.Отивам в магазина и си копувам термостат ВАХЛЕР,свалям стария който ми е оригиналния на BEHR и монтирам новия.Обезвъздушавам добре системата и след 1 седмица същата работа.Днес реших да пробвам стария термостат дали работи загрях го в съд с вода и го виждам че отваря и сега се чудя от какво може да е проблема. :dunno: Благодаря на отзовали те се !!!
brillantrot team
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 16.01.2009
Местоположение: Panagyrskoto Geto
Кара: Е30 320I
Мечтае да кара: БМВ Е30 М3

Re: колеги защо...?

Мнение от racer88081 » 10 Ное 2009, 14:37

колега не разбирам много но от малко личен опит данеби да си е прегрял мене така се получи като прегрях дигателя!!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: колеги защо...?

Мнение от KPETEH » 10 Ное 2009, 17:25

Аз не разбирам къв е проблема изобщо. След като не загрява кво те притеснява?! Виското не го гледай на каква мощност работи... Карай си споко - ако почне да минава средата тогаа барай, ама първо почисти радиатора. Успех
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320 D
Мечтае да кара: следващото 320

Re: колеги защо...?

Мнение от nedko » 10 Ное 2009, 20:26

днес се почесох по главата и си помислих че можеби самото виско си отива или просто зацепва малко по рано от колкото трябва и не допуска да загрее течноста до допостимото за да отвори термостата нацяло. Според вас има ли такъв вариянт? И с какво е най-добре да се прочисти радиатора без да се образуват проблеми за него? :roll:
brillantrot team
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1981 Corvette

Re: колеги защо...?

Мнение от MotorsportPower » 10 Ное 2009, 23:44

ми мани виското и виж кво ще стане. Така ще разбереш от каде е проблема. и гледай да не я прегрееш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320 D
Мечтае да кара: следващото 320

Re: колеги защо...?

Мнение от nedko » 11 Ное 2009, 1:23

махнах виското запалих колата и я оставих да си загрее нормално,загря стрелката отиде точно на 12 без 1 маркуча си загря радиатора също се стопли целия направих си едно кръгче из града и стрелката на температурата си остана непокътната :D значи проблема е бил във виското междо другото виското има много лек луфт и си мисля че е време за ново от магазина :roll:
brillantrot team
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1981 Corvette

Re: колеги защо...?

Мнение от MotorsportPower » 11 Ное 2009, 1:27

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320 D
Мечтае да кара: следващото 320

Re: колеги защо...?

Мнение от nedko » 11 Ное 2009, 1:34

ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ОЩЕ ВЕДНЪЖ БЛАГОДАРЯ НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕ КОЛЕГИ :yes:

МОЛЯ МОДЕРАТОРИТЕ ДА ИЗТРИЯТ ТЕМАТА АКО СЧИТАТ ТОВА ЗА НУЖНО!!!
brillantrot team
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.10.2009

Re: колеги защо...?

Мнение от OMVfen » 11 Ное 2009, 3:14

И то в крайна сметка, какво се оказа? Че смени работещ термостат с нов работещ термостат.
Нищо, случва се.
Само дето се съмнявам, че и във виското ти е проблема, ако въобще говорим за 'проблем' тук. Ама смени и виското и после ще напишеш: "Колеги, проблема остана!" Щото дали ти е твърдо зацепено виското, дали зацепва по-рано или навреме, не определя колко бързо ще загрява колата и кога ще отваря термостата. :mhihi:

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: колеги защо...?

Мнение от ТУРБО » 12 Ное 2009, 20:57

Неможе проблема да е във виското,защото ако се досещаш то охлажда водата в радиатора :idea:
А след като радиатора е студен значи не играе роля!
От виското може да ти прегрява,но не и да не загрява,ако ще и постоянно да е зацепено! ;)
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook