ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Filipoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: всичко дет се кара
ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
Значи , копувам си преди около 2 седмици 39-ката , още на първата вечер след като я покарах час , два и почна на място на светофарите да вдига температура , което е признак че и е малко водата , изчаках я да изтине и и долях и се оправи , никакав проблем. Обаче на следващия ден отново същото и долях около 1 литър! Вече беше ясно че водата се губи някаде.. така 4-5 дена доливах всяка сутрин по 1 литър докато не отидох при Али. Той ми каза че е гарнитура на главата и ми иска 400 лв за работа и гарнитурата. Дотук добре , след 2-3 дни не я карах да сабера парите , но се оказа че Али има повечко работа и не може да ме вземе веднага а на мен ми беше зор да стане час по скоро и я закарах при един друг майстор пак в надежда , който ми каза същото , че е гарнитура на главата и ми каза 200-250 лв за раота и да си купя една гарнитура. Викам си екстра таман веднага , таман и по евтино. Закарах я като уговорката беше да се шлайфа главата и да се занесе на рентген или там каквото е за да се провери дали не е спукана , за което да си платя допълнително. Отваря я майстора и гледа че старата гарнитура е нова на не повече от 1 месец. обаче при развиването на главата 2 от болтовете са били превъртяли. Оказва се и че двата банана на веригата са счупени (поне така каза че ги е намерил счупени като я отворил) но не ми се вярва защото ако са били счупени , мисля че веригата трябваше да трака просто ги е счупил при отварянето най вероятно ама както и да е , купих ги и тях , купих и двете гарнитури на изпускателите. Всичко точно , смени сички гарнитури , на двата болта им е махнал шайбите за да могат да хванат по на долу и каза че са ОК и ще държат. Дотук супер . Взимам си колата онзи ден и тръгвам , над 2000 оборота започва да дрънчи зверски веригата , връщам се и се оказва че имало няква малка верига която влиза във вануса и не я е зацепил както трябва. Оставих му я за още един ден да я напраи че бях на работа и днеска отивам да си я взема отново. Всичко наред , веригата не трака и тръгвам . Майстора каза че е носил главата на рентген и сичко е ОК !! след около 15-ина мин изведнъж започна да ми загрява много и да надува зверски , обаждам му се и ми вика да долея малко вода че може да е малко нивото. Долях и пак така , за около 10-ина мин загрява и надува. Колата е в същото състояние в което му я закарах преди няколко дни само дето дадох около 500 лв вече и то без резултат !!! Сега пък ми вика че заради виското , което твърди че е заминало , надува , но си мисля че може да покачи температура заради него но не и да се образува налягане и то толкова голямо !!! незнам какво да правя , някой има ли предложение от какво може да е и дали някой е имал същия проблем ?!?! Моля помогнете че ще я засила некаде скоро!!!






- kalinm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
Имах същия проблем и се оказа виското.Значи палиш колата,чакаш да загрее хубаво,в този момент се предполага че виското зацепва и почва да върти перката с оборотите на двигателя.Взимаш 1 вестник ама дебел и се опитваш с него да спреш перката.Ако спре,значи виското е чао.А по отношение на главата и дали надува или не, за най-сигурно отиваш в Дару кар и искаш да ти направят анализ за газове в охладителната течност.Според мен тва е най-достоверната проверка за състоянието на главата.Успех.
Докато умните се наумуват,лудите се налудуват......
- КироКиров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.05.2009
- Местоположение: БМВ Сервиза
- Пол: Мъж
- Кара: ски през лятото
- Мечтае да кара: Форд ескорт '84-та
- Детайли за колата: убаа
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
Мдаа и на мен виското ми правеше същия проблем
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
А ще споделиш ли при кой майстор в надежда си я оставил. Аз лично живея в надежда и почти всички майстори ги познавам, но честно казано при тях никога не бих си оставил колата.
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
bmwpoweralpina написа:... обаче при развиването на главата 2 от болтовете са били превъртяли....
... на двата болта им е махнал шайбите за да могат да хванат по на долу и каза че са ОК и ще държат....
Колега сигурно имаш представа как се стяга глава на двигател. Ако "майстора" си мисли, че със спестяването на 1-2 мм. като е махнал шайбите болтовете ще държат по-добре бягай далеч от него
Тези 1-2 мм. са по-малко дори от един оборот на болта (стъпката на резбата), да не говорим че при отваряне на двигателя болтовете задължително се сменят
Ако въобще е оправил нещо, то най-вероятно новата гарнитура е издухала на мястото на въпросните болтове
- bulletspeed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 23.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540IA m62b44 e36 320i m50b20
- Мечтае да кара: m1
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
Здравей колега, значи и аз имах подобен проблем като купих мойта той се оказа следният:
не ми отваряше термостата и ми надуваше маркучите и следователно ми пукна радиатора.
Провери дали не ти тече радиатора от някаде,провери виското дали е добре и сменяй термостата и личен съвет виж и водната помпа защото повечето са с пласмасово витло и да не стане мяллл купи такава с желязно витло. Колегата който каза за болтовете е напълно прав. Гледал ли си дали има вода в маслото и обратното. Масллото става едно такова като боза!
Успех колега дано съм ти бил полезен.
не ми отваряше термостата и ми надуваше маркучите и следователно ми пукна радиатора.
Провери дали не ти тече радиатора от някаде,провери виското дали е добре и сменяй термостата и личен съвет виж и водната помпа защото повечето са с пласмасово витло и да не стане мяллл купи такава с желязно витло. Колегата който каза за болтовете е напълно прав. Гледал ли си дали има вода в маслото и обратното. Масллото става едно такова като боза!
Успех колега дано съм ти бил полезен.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
tsb_bg написа:..... да не говорим че при отваряне на двигателя болтовете задължително се сменят....
Сефте го чувам това

bmwpoweralpina написа: .....
Кой ти я пробута тая кола... нов внос от къде или от ръка? Що не си карате колите на цялостна диагностика... трябва да се види и водната помпа съшо и термостата, а с болтовете... по голяма резба ще нарежеш направо и други болтове си търси подобни.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
LUCIFER'S написа:tsb_bg написа:..... да не говорим че при отваряне на двигателя болтовете задължително се сменят....
Сефте го чувам това, иначе за другото си прав!
Ето какво казва TIS-a

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
За болтовете сте прави сменят се или поне така пише в книгите, но дефакто никой не го прави, а колега независимо, че се сменили всичко, никой не спомена за обезвъздушаване.
Колега мой съвет е да отидеш да ти направят тест за газове, после някой да направи обезвъззвздушаване като хората
Ако не си сменил виско, водна помпа и термостат е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да ги смениш
Поздрави
Колега мой съвет е да отидеш да ти направят тест за газове, после някой да направи обезвъззвздушаване като хората

Поздрави
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Filipoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: всичко дет се кара
- Filipoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: всичко дет се кара
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
tsb_bg написа:bmwpoweralpina написа:... обаче при развиването на главата 2 от болтовете са били превъртяли....
... на двата болта им е махнал шайбите за да могат да хванат по на долу и каза че са ОК и ще държат....
Колега сигурно имаш представа как се стяга глава на двигател. Ако "майстора" си мисли, че със спестяването на 1-2 мм. като е махнал шайбите болтовете ще държат по-добре бягай далеч от него
Тези 1-2 мм. са по-малко дори от един оборот на болта (стъпката на резбата), да не говорим че при отваряне на двигателя болтовете задължително се сменят
Ако въобще е оправил нещо, то най-вероятно новата гарнитура е издухала на мястото на въпросните болтове
Ами той каза че се е бил посъветвал с Али и тои му казал че би трябвало болтовете да държат нз....
- Filipoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: всичко дет се кара
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
LUCIFER'S написа:tsb_bg написа:..... да не говорим че при отваряне на двигателя болтовете задължително се сменят....
Сефте го чувам това, иначе за другото си прав!
bmwpoweralpina написа: .....
Кой ти я пробута тая кола... нов внос от къде или от ръка? Що не си карате колите на цялостна диагностика... трябва да се види и водната помпа съшо и термостата, а с болтовете... по голяма резба ще нарежеш направо и други болтове си търси подобни.
От обява в мобиле е

- Filipoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: всичко дет се кара
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
Благодаря на всички , които ми отговориха , утре съм почивка и ще я правим пак ... като разбера какав е бил проблема ще пиша
Поздрави 


Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
Успех и повече късмет с майстора
PS
Между другото най-често болтове превъртат при завиване (пренатягане), а при развиване се късат ако са спекли ....

PS
Между другото най-често болтове превъртат при завиване (пренатягане), а при развиване се късат ако са спекли ....
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С 520!! ПОМОЩ!!
LUCIFER'S написа:tsb_bg написа:..... да не говорим че при отваряне на двигателя болтовете задължително се сменят....
Сефте го чувам това, иначе за другото си прав!
bmwpoweralpina написа: .....
Сменят се но тези на БМВ ,дьржат здраво,виж по новите мерцедеси не са така и бива да се посменват.А по темата Колега,наи вероятно нищо несте свьршили,и човека дето тие правил колата тие взел пари за надуване на главата без да го направи,пьк и щом е била с нова гарнитура ,скоро слагана имаш грижи сьс сигурност.Болтове които са превьртели нестават и се моли болтовете да са проблемни ,издьлжават се >Това се проверява след сваляне и поставяне на равна повьрхност
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани