нещо парното на е30ката ми не топли,от какво може да е
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: нещо парното на е30ката ми не топли,от какво може да е
За да свалите радиатора на парното как ше сваляте таблото е пичУви, то си излиза с пиниз в краката на шифиора. Не се сваля таблото, като слагахме климата на бабата и старото си излизаше без проблеми и новото климатичното пак го вадих 2 пъти да го мия и никви табла не сме сваляли.
Само си източи антифриза добре от колата, че радиатора на парното бая долу седи и може си наводниш количката леко с полвин литър вода/антифриз/ръждясала смесица от 2те.
Само си източи антифриза добре от колата, че радиатора на парното бая долу седи и може си наводниш количката леко с полвин литър вода/антифриз/ръждясала смесица от 2те.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: нещо парното на е30ката ми не топли,от какво може да е
Обезвъздуши хубаво системата-качи предницата на по-високо.При СТУДЕН двигател!
Парното ти не е ли в малкия кръг на охлаждане-какво общо има термостата?
Ако изпарителя ти е вързан за парното по тия места най-често остава въздух /от къде ли? /.
Ако ти намалява охлаждащата течност-пак същото се получава.след по-сериозно доливане пак трябва да обезвъздушаваш/забележи горното маркуче на парното , че е почти на едно ниво с горната част на радиатора.../
При обезвъздушаване не е необходимо парното да е усилено ,ел.клапана отваря много по-рано/дай на контакт и върти врътката около "студеното" положение-ако е тихо наоколо,ще чуеш как отваря/затваря./При изключен контакт стои отворен,а при контакт и крайно ляво"студено" ел. клапана е затворен.
Виж топлят ли и двата маркуча на парното/същото е и за изпарителя/.ако единия е студен-не отворил клапан,задръстен радиатор/на парното/,въздух в системата.
ако са топли и двата маркуча-малко задръстен радиатор отвън и вътре,не работещи клапи за въздух...
Зимата ако палиш на газ не форсирай и не тръгвай веднага.Чакай температурата да "мръдне" малко.По-добре пали на бензин колкото и трудно да е хем малко разкарваш дюзите,хем и по-големи шансове да запалиш.
Парното ти не е ли в малкия кръг на охлаждане-какво общо има термостата?
Ако изпарителя ти е вързан за парното по тия места най-често остава въздух /от къде ли? /.
Ако ти намалява охлаждащата течност-пак същото се получава.след по-сериозно доливане пак трябва да обезвъздушаваш/забележи горното маркуче на парното , че е почти на едно ниво с горната част на радиатора.../
При обезвъздушаване не е необходимо парното да е усилено ,ел.клапана отваря много по-рано/дай на контакт и върти врътката около "студеното" положение-ако е тихо наоколо,ще чуеш как отваря/затваря./При изключен контакт стои отворен,а при контакт и крайно ляво"студено" ел. клапана е затворен.
Виж топлят ли и двата маркуча на парното/същото е и за изпарителя/.ако единия е студен-не отворил клапан,задръстен радиатор/на парното/,въздух в системата.
ако са топли и двата маркуча-малко задръстен радиатор отвън и вътре,не работещи клапи за въздух...
Зимата ако палиш на газ не форсирай и не тръгвай веднага.Чакай температурата да "мръдне" малко.По-добре пали на бензин колкото и трудно да е хем малко разкарваш дюзите,хем и по-големи шансове да запалиш.
Стаевски
- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: нещо парното на е30ката ми не топли,от какво може да е
Маркуча който излиза от главата трябва да влиза в долната тръбичка на радиаторчето.
Другото което може да е , някоя клапа да се прай на интересна.
Или пък да имаш проблем с жилата.
Може да има въздух в системата.
и така нататък
Другото което може да е , някоя клапа да се прай на интересна.
Или пък да имаш проблем с жилата.
Може да има въздух в системата.
и така нататък
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: нещо парното на е30ката ми не топли,от какво може да е
Колега, ако колата е карана с вода вместо антифриз се прецаква клапанчето дето ти показаха колегите. При мен се получи така, като карах седмица две с чиста вода в системата. Трябваше да сваля клапна, да го смажа и раздвижа. Направих го с WD40 и стана. По принцип се чува като отваря и затваря клапана. Много вероятно е проблема да е от него. Провери и как са ти вързали изпарителя, да не са го вързали последователна на кръга на парното и затова да замръзва. (това последното малко ме съмнява, но знае ли човек)
- NIKI_TIPO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 COUPE
- Мечтае да кара: Е30 COUPE
- Детайли за колата: M пакет
Re: нещо парното на е30ката ми не топли,от какво може да е
благодаря ви на всички само малко да се поосвободя от работа и я мятам..в момента мисля че е добре обезвъздушена и като дам да духа на стъклото духа леко топло от към мойта страна а от дясно студено и в краката е същата работа а тея средните само студено 


- NIKI_TIPO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 COUPE
- Мечтае да кара: Е30 COUPE
- Детайли за колата: M пакет
Re: нещо парното на е30ката ми не топли,от какво може да е
откакто сложих нов антифриз парното яко топли











- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: нещо парното на е30ката ми не топли,от какво може да е
браво ... направил си най-важното ... Източил си Калта от системата ... това май е най-големия проблем с парното на всяка една кола !
имах проблем с маркучите на изпарителя ... течеше /и продължава от самия изпарител/
и като извадих маркуча на радиаторчето текна кал !
след издухване с компреср да излезне помията, имам доста по-добро парно !
клапана си работи чувам го как щрака ...
и новия анифриз помага защото е по мазничък ... и ефекта е на лице ! успех на всички колеги заели се с тая задача !
имах проблем с маркучите на изпарителя ... течеше /и продължава от самия изпарител/
и като извадих маркуча на радиаторчето текна кал !
след издухване с компреср да излезне помията, имам доста по-добро парно !
клапана си работи чувам го как щрака ...
и новия анифриз помага защото е по мазничък ... и ефекта е на лице ! успех на всички колеги заели се с тая задача !

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани