един въпрос?
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
един въпрос?
имам турбо дизелов двигател ,от който само турбото е останало....интересно ми е ако намеря само дизелов двигател,ще има ли проблем да му сложа турбото?
става дума за 2.1турбо дизел ,като взема 2.1чист дизел ?и двата двигателя са на Рено
става дума за 2.1турбо дизел ,като взема 2.1чист дизел ?и двата двигателя са на Рено
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
предполагам няма да има особен проблем даже никакъв...доколкото знам на старите дизели турбото надува съвсем леко до 1 бар или 1.5 бара ..Подобен експеримент е направен на колата на един мой приятел...сложил турбо от 1.8 тди голф 3 на една голфетка 2 1.6 ..Даже колата била с бутала от първи ремонт всичко точно както трябва... Колата се промени изцяло! На гонките изял с парцалите кадетт 8 вентилови 2.0 и една астра 2.0 се видя в доста зор докато я хване...Оттогава са минали 100.000 км ,колата хваща 180-190 по километраж и по мотора няма проблем досега
Селятине, изрично съм цитирал пасажа - става въпрос за старите дизели.
ПП: В тази връзка се изпулих като четох за новия Опел:
http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=1803
ПП: В тази връзка се изпулих като четох за новия Опел:
http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=1803
Two electronically controlled turbochargers, with maximum boost-pressure of 3.0 bar, are key to the improved performance, enabling the 1.9-liter twin-turbo to drive as smoothly as a naturally-aspirated, large-displacement engine. Peak torque of more than 400 Newtonmeters is available all the way up the engine-speed range from 1400 to 3500 rpm. [url]
Не знам дали е печатна грешка но 3 бара ми се виждат МНОЖКО !!![/url]
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Егати и 1и9то и обсолютно налягане да е не е малко
......ма как инак се изкарват 212кс и 400нм от тая дизел малолитражка.

Последна промяна krika на 02 Юли 2005, 11:16, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
jamie написа:Селятине, изрично съм цитирал пасажа - става въпрос за старите дизели.
ПП: В тази връзка се изпулих като четох за новия Опел:
http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=1803Two electronically controlled turbochargers, with maximum boost-pressure of 3.0 bar, are key to the improved performance, enabling the 1.9-liter twin-turbo to drive as smoothly as a naturally-aspirated, large-displacement engine. Peak torque of more than 400 Newtonmeters is available all the way up the engine-speed range from 1400 to 3500 rpm. [url]
Не знам дали е печатна грешка но 3 бара ми се виждат МНОЖКО !!![/url]
С две турбини е все пак,нищо че едната е по-малка.
Дизела на Пежо 2.7 V6 HDI 207к.с. с две еднакви турбини
работи на макс 2.7 бара

Новата Крома и тя е на 2.6 бара 2.4cdti 200 коня;)
Но това може и да не са реалните данни,както казва колегата по-горе
а + налягането на турбината да прибавят и
атмосверното.Както правят от Ауди
http://autoweb-france.com/index.php?rub ... 19&pr=Audi
jamie написа:Селятине, изрично съм цитирал пасажа - става въпрос за старите дизели.
ПП: В тази връзка се изпулих като четох за новия Опел:
http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=1803Two electronically controlled turbochargers, with maximum boost-pressure of 3.0 bar, are key to the improved performance, enabling the 1.9-liter twin-turbo to drive as smoothly as a naturally-aspirated, large-displacement engine. Peak torque of more than 400 Newtonmeters is available all the way up the engine-speed range from 1400 to 3500 rpm. [url]
Не знам дали е печатна грешка но 3 бара ми се виждат МНОЖКО !!![/url]
Ми хубаво,извади атмосферното налягане и пак се получава 1 и повече атмосфери надув,иначе тоя опел не е пуснат в производство,за сега най-мощните дизели на литрова мощност са 1,9 TDI на VW и 1,9 дизела на алфаромео,поне не се сещам за други,защото в момента нямам време да се чета списания и статии из нета


- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Selqatin написа:за сега най-мощните дизели на литрова мощност са 1,9 TDI на VW и 1,9 дизела на алфаромео
Е тук си мисля че грешиш...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
3000сс 272 коня мен ме мързи да смятам
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани