BMW е Ferrari killer
Модератор: Общи модератори
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Е почвам да се дразня
Какво Ферарито има по-добра електроника, по-добри скорости или по-добър двигател
Факт е че БМВ могат да направят по-добър модел от Ферари.
П.С. Няма модел на Опел, който да е съпоставим с кое да е БМВ, ама се видя че има модел на БМВ, който бие ИМЕТО Ферари по всички параграфи!!! Мисля че спора е безмислен оттук нататък




П.С. Няма модел на Опел, който да е съпоставим с кое да е БМВ, ама се видя че има модел на БМВ, който бие ИМЕТО Ферари по всички параграфи!!! Мисля че спора е безмислен оттук нататък

- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
dinko_sd написа: ама се видя че има модел на БМВ, който бие ИМЕТО Ферари по всички параграфи!!! Мисля че спора е безмислен оттук нататък
с много годинки закъснение...
айде да видим какво ще стане когато ферари си пуснат нов модел на този сегмент.
LG-SONY
....
ама наистина взе да става безсмислен спора...
Последна промяна F-14 на 01 Юли 2005, 22:14, променена общо 1 път
не разбрах какво ги сравнявате- никой потребител не би крос-купувал (демек чудил) между ферари и бмв. двете коли се купуват по съвсем различни причини и за съвсем различни цели. едното се купува от екстроверти за скорост, седене на пътя и гъзария. другото се купува повече от интроверти за баланс на скорост, седене на пътя и утилитарност (разбирай комфорт, багажник и навигация) + възможноста да цепиш аутобана относително (сравнено със ферарито) незабелязан. двете коли нямат допирни точки. от там и такива сравнения са безсмислени...
ако е за въпрос един голям мотор за $13к би въртял кръгчета около ферарито, но никои не ги сравнява. ябълки и круши...
ако е за въпрос един голям мотор за $13к би въртял кръгчета около ферарито, но никои не ги сравнява. ябълки и круши...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Бе да, всичко е въпрос на възгледи, предпочитания и пари - темата е безмислена и по-добре да бъде затворена, ма предпочитам от ябълките дето са по-евтини от крушите, пък в крайна сметка са и по-вкусни май
По тази тема бях до тук 


... причината Енцо да бъде намесен в темата бе ЕДИНСТВЕНО за да наравя сравнение със сприрачния път. Изглежда просто на вас пък после ви хареса да си интерпретирате това като някаква надпревара Ferrari vs. BMW.
Егати мерака да се прави офф-топик!
Егати мерака да се прави офф-топик!
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3

между другото вижте че основната тема в форума на Ферари е точно БМВ!!!

http://ferraribg.net/forum_f1/forum_topics.asp?FID=10
от 3 теми и 3те за БМВ!


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
А уе тия са повече %та фенове на БМВ от нашия форум даге 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Хахах ами нали аз съм ги писал
Там бях даже и модератор ,ама ме изхвърлиха щото много се заяждах
Просто сайта е на един мой съученик...бях го навил и да прави сайт за бмв ама то няма смисъл ,нали тука ще си имаме скоро...иначе беше навит






Просто сайта е на един мой съученик...бях го навил и да прави сайт за бмв ама то няма смисъл ,нали тука ще си имаме скоро...иначе беше навит
But does a human form display to those who dwell in realms of day
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Wizi написа:Малко мисли, пък вие ме корегирайте където намерите за нужно.
Та така....
Абсолютно съм съгласен според мен най голямото постижение е точно спирачния път!!!
SGV
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
F-14 написа:Все едно да сравним LG/айде поправка Филипс да бъде/ със SONY-
"It's a SONY" са казали хората....
Приятел все си мисля че в този пример БМВто е Сони-то


Аре тейк кеър!
SGV
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
ngc7052 написа:www.ferraribg.net![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
mhihi:
...форума там чака нови членове...от доста време е сайта между другото
Ферари Форум: Имаме 119 потребители
Ключовата дума е ЧАКА !!!

SGV
Преди доста време в едно от елитните немски моторспорт списания излезе тест на суперспортиста модена страдале с/у CSL M3 . И въпреки данните който са по-долу бимата разбиваше ферарито отвсякаде . Имам в предвид на писта макс скорост , скорост в завой , времена и т.н. Така че негледайте само цифрите , а на практика . Ферари са хубави коли , невероятни като ги виде човек " пиква " , "дрисва " всичко но си остават коли за уийкенда , за лятото и т.н. коли необуздаеми и диви като кончето на емблемата си и т.н. тва динамика , тва контрол е друга тема вече отиваме към Porsche
С тези коне има и други екзотики мазерати , ламбо . . .
изоообщо не съм вече в оффтопик
М6 CSL е един невероятен автомобил и това е .
Синьо-бяла кръв тече по вените ни и така ще бъде завинаги
Ferrari 360 Modena Challenge Stradale:
Hubraum: 3.586 cmі
KW / PS: 299 / 425
Drehmoment: 373 Nm
Gewicht: 1.280 Kg
Topspeed: 299 Km/h
0 auf 100 Km/h: 4.1 Sec.
0 auf 200 Km/h: ca 14,5 Sec
BMW M3 CSL:
Hubraum: 3.246 cmі
KW / PS: 265 / 360
Drehmoment: 370 Nm
Gewicht: 1.385 Kg
Topspeed: 250 Km/h (bis 280 Km/h offen)
0 auf 100 Km/h: 4.9 Sec.
0 auf 200 Km/h: 16.8 Sec.




М6 CSL е един невероятен автомобил и това е .
Синьо-бяла кръв тече по вените ни и така ще бъде завинаги

Ferrari 360 Modena Challenge Stradale:
Hubraum: 3.586 cmі
KW / PS: 299 / 425
Drehmoment: 373 Nm
Gewicht: 1.280 Kg
Topspeed: 299 Km/h
0 auf 100 Km/h: 4.1 Sec.
0 auf 200 Km/h: ca 14,5 Sec
BMW M3 CSL:
Hubraum: 3.246 cmі
KW / PS: 265 / 360
Drehmoment: 370 Nm
Gewicht: 1.385 Kg
Topspeed: 250 Km/h (bis 280 Km/h offen)
0 auf 100 Km/h: 4.9 Sec.
0 auf 200 Km/h: 16.8 Sec.
Най-мразя да съм прав!!!
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Добре де, ти твърдиш (и 100% е така според теста), че БМВ-то бие Ферарито, спор няма. Но едно не ми е ясно, защо ''Италянеца'' по данни (тези който си представил) бие БМВ-то, а на пистата е точно обратното? Нима тези 'сухи данни' нямат значение?
По принцип си мисля че БМВ-тата са насочени към масовия потребител но също така заемат челно място в класовете, в които има Баварски участници. А във Ферари, работят единствено върху суперспортни машини, и е съвсем нормално тази целенасочена работа да е по-добра от работата на фирма (БМВ), която работи в много по-голям спектър от класове и пазарни нищи.
Не че БМВ-тата са лоши коли, не ме разбирайте погрешно, но просто Ферари са по-добри, колкото и да не ни се иска да е така.
Но сега съвсем се обърках от горния пост

По принцип си мисля че БМВ-тата са насочени към масовия потребител но също така заемат челно място в класовете, в които има Баварски участници. А във Ферари, работят единствено върху суперспортни машини, и е съвсем нормално тази целенасочена работа да е по-добра от работата на фирма (БМВ), която работи в много по-голям спектър от класове и пазарни нищи.
Не че БМВ-тата са лоши коли, не ме разбирайте погрешно, но просто Ферари са по-добри, колкото и да не ни се иска да е така.
Но сега съвсем се обърках от горния пост




Hastalavista написа:Нима тези 'сухи данни' нямат значение?
![]()
![]()
![]()
защото нито една информация на хартия не може да предаде правилно сложния процес на една кола която взима серия от завои, след това се набира по правата, намалява и пак серия от завои...
или казано по друг начин - една кола е повече от сумата на данните си. затова и винаги казвам че преди някои да си отвори устата за едно возило- трябва да го покара малко и тогава да си формира мнение...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани