Проблем с S50B30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Re: Проблем с S50B30
само неразбрах за коя гарнитура става на въпрос на главата или на капака на клапанитеили няква друга ????
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Проблем с S50B30
Резбите на 8 от 20 болта са превъртяли,а 3 са правени от 6 на 8 мм,които също са превъртяли.Трявва да се наварят и да се направят нови резби на главата.Мислех че с нова гърнетура ще стане но уви пак пуска.Днес пробвах със силикон,но едва ли ще стане 


- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Re: Проблем с S50B30
Колега от това че пишеш от 6 на 8мм съдя че е капака на клапаните на ГЛАВАТА а не глава-блок нали така или пак не съм разбрал
Ако е това въобще недей да бараш матора има специални резби стоманени се продават във всеки БОШ или поне тука и са на такива размери че има всякви варианти през половинки ,ползват ги главно ако някоя свещ излезне със резбата и навиват въпросната резба и става вечно ,на Тъпите фордове почти навсякаде е така направено и няма ядове
Ако е това въобще недей да бараш матора има специални резби стоманени се продават във всеки БОШ или поне тука и са на такива размери че има всякви варианти през половинки ,ползват ги главно ако някоя свещ излезне със резбата и навиват въпросната резба и става вечно ,на Тъпите фордове почти навсякаде е така направено и няма ядове

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Re: Проблем с S50B30
BMWPower написа:Колега от това че пишеш от 6 на 8мм съдя че е капака на клапаните на ГЛАВАТА а не глава-блок нали така или пак не съм разбрал
Ако е това въобще недей да бараш матора има специални резби стоманени се продават във всеки БОШ или поне тука и са на такива размери че има всякви варианти през половинки ,ползват ги главно ако някоя свещ излезне със резбата и навиват въпросната резба и става вечно ,на Тъпите фордове почти навсякаде е така направено и няма ядове

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с S50B30
За съжаление тепърва ще има теми с проблеми и по тез двигатели,не само 16ките,18ките и 20ките и т.н.
П.С.Дано колегата се управи по-безболезнено.
П.С.Дано колегата се управи по-безболезнено.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: Проблем с S50B30
И най-инетересното е че тея теми за тея мотори за в Е30 раздела а не в Е36 раздела 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: Проблем с S50B30
БОРКО-ЧИПА написа:BMWPower написа:
ето и инструкция за монтаж на т. нар. heli coil
http://www.youtube.com/watch?v=RFYa6sjhh_E
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Проблем с S50B30
Мерси,колега,все още се чудя дали да ги правя така или да връщам мотора 


- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Re: Проблем с S50B30
staisa написа:Мерси,колега,все още се чудя дали да ги правя така или да връщам мотора
Колега така става по-здраво от оригиналната резба директно в алумина

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Проблем с S50B30
Да,най-вероятно така ще е,но дали не е крива главата защото при свалена гърнетура капака не приляга плътно към главата и хлопа.А замервах капака и тои е прав,а не ми се сваля главата,защото пак ще стане една... 


Re: Проблем с S50B30
staisa написа:Да,най-вероятно така ще е,но дали не е крива главата защото при свалена гърнетура капака не приляга плътно към главата и хлопа.А замервах капака и тои е прав,а не ми се сваля главата,защото пак ще стане една...

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани