М50Б20IA проблемче
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
М50Б20IA проблемче
колко трябва да харчи това нещо,че моето нещо много харчи под 20/100 в градъ не пада колата се кара леко от жена ми.Като я подкарам аз харчи с 5 литра от горе,от никаде не тече бензин на диагностика нишо не показва всичко било ОК.Давайте някакви идеи какво да правя ,че ми пиосна и накрая ще я .................










Последна промяна Банго на 05 Апр 2010, 0:15, променена общо 1 път
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
Re: М50Б20IA
а как е с тръгването бе баце? Щото ако е хукнала да и ходи турбината, нали се сещаш колко се мъчи и оттам ка ше арчи, инак тоа матор с тоа шмаизер, мислим да треа да арчи при нормално каран къде 13-15 ако всичко му е ок на мотора и кутията.
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: М50Б20IA
sonny написа:а как е с тръгването бе баце? Щото ако е хукнала да и ходи турбината, нали се сещаш колко се мъчи и оттам ка ше арчи, инак тоа матор с тоа шмаизер, мислим да треа да арчи при нормално каран къде 13-15 ако всичко му е ок на мотора и кутията.
абе кутията е ок тръгва от 900 оборота обслужих си я масло и филтер колата и върви прилично,в понеделник мисля да отида до дару,че имам един приятел да я закачи и тои,че при мен грешка не дава ама да видим дали все пак някои дали не е има подобен проблем да подскаже малко
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: М50Б20IA
И аз имам същия проблем. Смених ламбда сонда (Hella за 246лв с отстъпката) и пак си харчи. Но аз мисля че е от късите разстояния и студения мотор. Като я карам само от нас до работата (2-3км в едната посока) подминава 20-ката. Миналата седмица я карах само до работата и обратно и ми даде около 25-26л/100км. Като я раздвижа примерно 1 път от дружба до люлин и обратно ми дава 14-15-16л/100км. Извън града на магистралата със 140-150 на моменти и до 160 отива на 9-10л/100км. Сипвам за 20лв карам до светване на лампата. Ако е само до работата светва на около 40-45км по дневния километраж. Пак сипвам за 20лв и ходя на работа с нея, но 1 път отивам и до люлин - светва на 65-70км. Че е автомат и качва 1-2 л отгоре добре, ама пък 25/100 (със старата сонда и до 35/100 веднъж стигнах) това вече е... Е извинявам се ама тия умрели 2000кубика да харчат толкова. М6-цата дето е 5000кубика и има 4 цилиндъра повече й дават 20/100, ама при "каране", не при возене.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/333652.html
Ето тука можете да ми видите разходите.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/333652.html
Ето тука можете да ми видите разходите.
Re: М50Б20IA
Е то тя и жената докарва разход от 18/100 за 318iA, просто не трябва да карате само на газ/спирачка и съще временно като карате като бабички пак харчи много все едно да карате само на 2-ра.
Натиската плавно газта изреждат се скоростите (според трафика) и после само поддържаш скороста. За мислете се над това колко дълго държите педала на газта в сред положение докато карате. Колкото по-дълго толкова по нормален разход.
Вервайте ми имам достатъчен опит с автомариците (Е39 540iA ми дава 14-18 градско)
Натиската плавно газта изреждат се скоростите (според трафика) и после само поддържаш скороста. За мислете се над това колко дълго държите педала на газта в сред положение докато карате. Колкото по-дълго толкова по нормален разход.
Вервайте ми имам достатъчен опит с автомариците (Е39 540iA ми дава 14-18 градско)
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: М50Б20IA
Аз съм се замислял и над това. Даже гледам стрелката на икономаизера да я държа около 10-ката. И аз съм си правил експерименти и няма кои знае каква разлика. Ускорявам плавно до 60-70км (превключва на 2000об) и отпускам леко педала докато икономаизера застане на 10-ката и поддържам 2-те стрелки. Ускорявам бързо до 60-70 (превключва на 4000об, някой път 4000+), връщам газта и поддържам 2-те стрелки и пак е същия разход. Разликата в разхода ми дава само при по-дълги разстояния. Имам едно друго наблюдение и искам да попитам дали и при вас е така или аз имам проблем. Сутрин когато е студена ми превключва на 3000+ об. дори при галене на газта. А знам че не е хубаво когато е студена да се подминават 2000-2500об. Мислех че е от старо масло на кутията. Смених го с филтъра и пак е така. 

- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: М50Б20IA
аз да ти кажа колата си загрява добре смисъл карамя минимум 50км на ден само от нас о работата сами 13км.а извън градско харчи около 12-13 на100
Катализатора го махнах ама същата работа.А иначе колата стуена или топла си сменя скоростите нормално само е малко по-мудна като е студена ама това енормално и другия автомат ми беше така,студен не можеше да мръне според мен е някаква защита на кутията

ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
Re: М50Б20IA
joreto_88 написа: ................
Имам едно друго наблюдение и искам да попитам дали и при вас е така или аз имам проблем. Сутрин когато е студена ми превключва на 3000+ об. дори при галене на газта. А знам че не е хубаво когато е студена да се подминават 2000-2500об. Мислех че е от старо масло на кутията. Смених го с филтъра и пак е така.
Според мен маслото (в скоростите) просто не е загряло достатъчно и за това сменя на малко по-високи обороти когато е студена.
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: М50Б20IA
проблема е решен темата може да се заключи
П.П Беше развалене сондата в резервоара смених си я и всичко си доие на мястото,то всъщтност колата си е харчила нормално ама ме е лъгала сондата,като отворих резервоара и познайте,имах 40литра гориво вътре,че нали постоянно сипвах на 50км,че светваше лампата и сега като я засекох си дава 12 разход което си е нормално според мен даже мисля е перфектно
П.П Беше развалене сондата в резервоара смених си я и всичко си доие на мястото,то всъщтност колата си е харчила нормално ама ме е лъгала сондата,като отворих резервоара и познайте,имах 40литра гориво вътре,че нали постоянно сипвах на 50км,че светваше лампата и сега като я засекох си дава 12 разход което си е нормално според мен даже мисля е перфектно
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: М50Б20IA
А аз се чудя защо на 3-4 пъти стрелката за горивото както си е на 15л примерно пада до 0л и светва лампата и на борда почват да намаляват километрите които мога да измина с горивото което имам. На следващото светване ще отворя сондата и помпата да видя какво се случва. Има ли гориво или е заминало през ауспуха.
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: М50Б20IA
за сажаление проблема си остава и продължава да си харчи около 18-20
няма никакви грешки ходих на няколко диагностики

няма никакви грешки ходих на няколко диагностики
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: М50Б20IA
Е добре де нали след смяната на сондата в резервоара я засече и ти даде 12 на 100? Как така след 4 месеца проблемът пак се появи? 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: М50Б20IA
явно не съм засекал както трябва а това ,че е след 4 месеца понеже не съм я карал,обаче сега я подкарах и пак си е такъв разхода
Дали като махнах катализатора не си е....мамата макар ,че сложих резонатор с бленда ама знам ли





ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
Re: М50Б20IA
cherveia написа:явно не съм засекал както трябва а това ,че е след 4 месеца понеже не съм я карал,обаче сега я подкарах и пак си е такъв разхода![]()
Дали като махнах катализатора не си е....мамата макар ,че сложих резонатор с бленда ама знам ли
![]()
Стига с тия катализатори де! Харчи ти с 3 кила отгоре, тая кола треа дава в градски цикъл 15. Сегааа, имаме тука едно е36 320Д, ко стаа, през седмицата дава разходи от сорта на 13ки, ама събота и неделя като няа трафик моментално слиза с 2 кила, а на извънградско си е разхода от сорта на 5 - 5.5. Като се кара в трафик дефакто разхода не треа се мери в километри а в моточасове. Оттам идват проблемите. или караме колите по 5км и те немогат да загреят или караме в гтрафик. карайте в неделя по 15км и вижте как е разхода. И единствения и най-точен засек на разход е пълнене до горе, 100км и после на същата бензиностанция, на същата колонка пак догоре, кото покаже това е. това с по 20-30лв и докато светне лампата е относително и лъже с по кило две, то зависи и от бензиномерите, но пак си лъже.
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: М50Б20IA проблемче
попринцип съм съгласен,но извън градско харчи 13
едвали е нормално

ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани