ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re:

Мнение от GRINGO » 01 Ное 2009, 21:04

e34_monster написа:Всички е30 325ИХ ли са с шпер? Изпадна ми едно дифче 3.91 от ИХ и се чудя дали ще е добре да го сложа на е30 320 '84(ако е шпер). И ако може инфо колко горе-долу струва такъв шпер, да знам дали да коментирам цената.

Най-вероятно е виско така че по-добре недей го взимай.
Аз съм с виско и е жив ташак много се преебах. :evil:
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от BMW_DRIVER » 02 Ное 2009, 22:25

аз гледам от по стари мнения че бая хора ги чупят тея малките шперчета че и аз направих тая беля преди 2 дена и сега търся части :mhihi: 2бр сателитки че станаха на парчета
ако има някои да спомага да драсни едно ЛС
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: Re:

Мнение от Мармот » 05 Ное 2009, 16:19

GRINGO написа:Най-вероятно е виско така че по-добре недей го взимай.
Аз съм с виско и е жив ташак много се преебах. :evil:

А по принцип виско шперовете ли са "жив ташак", или просто ти си попаднал на износен?
П.С Видях те на Калояново, ама бях мноо навътре в публиката та не супях се измъкна да те видя :mhihi:
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Re:

Мнение от GRINGO » 06 Ное 2009, 20:03

Мармот написа:
GRINGO написа:Най-вероятно е виско така че по-добре недей го взимай.
Аз съм с виско и е жив ташак много се преебах. :evil:

А по принцип виско шперовете ли са "жив ташак", или просто ти си попаднал на износен?
П.С Видях те на Калояново, ама бях мноо навътре в публиката та не супях се измъкна да те видя :mhihi:

Ами по принцип са си жив ташак.
Чел съм и в други сайте че не ги препоръват за дрифт.
Проблема е че за да зацепи виско шпера трябва да има разлика в скоростта
на двете колела, за да се загрее силикона и да се разшири.
А той докато се загрее завоя вече е свършил и той чак после почва да зацепва
и става едно голямо нищо. :mhihi:
Ама аз когато го купих още незнаех за кво става на вапрос и се излъгах. :mhihi:

ПП.Еее жалко , другия път свиркай. :yes:
The power is nothing without control.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ///Явор » 06 Ное 2009, 23:20

в "много на вътре в публиката" трябва да си чул много технически умения ве
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Мармот » 06 Ное 2009, 23:29

Явор написа:в "много на вътре в публиката" трябва да си чул много технически умения ве

Яко се разискваха теми за на шаро V6 двигатела или на матрицата М-ката :mhihi:
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от bmw 318 is » 26 Ное 2009, 19:59

Ще слагам шпер,но като чета мненията взех да се замислям :roll: Това голямо прасе малко прасе какво ще рече? И толкова лесно ли се чупят че все се оплакват от това малко прасе?И още нещо с какво масло трябва да се кара шпера и горе доло какъв пробег има след това в смисал като му падне % кпд-то трябва ли да сменя дифа или мога да продължа да карам така . Поздрави на всички . колата е е36 ис забравих да спомена ак има значение :D

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от SpUd3r » 26 Ное 2009, 20:44

Както се досещаш голямото прасе е по-голямо от малкото. Най-лесния начин да ги познаеш е по болтовете на капака. Ако са 6 е малко, ако са 8 е голямо. Малко прасе не съм имал, но каквото съм чел се чупят от силни мотори и по-големи джанти + някоя дупка (но нека някой с "опит" да сподели). Иначе няма гаранция аз с м42 успях да счупя голямо прасе, как стана тоя номер така и не разбрах :mhihi: . За масло имаш два варианта (които знам), единият е Мotul 90Pa и Castrol SAF-XJ. На мотула отзад пише, че не се препоръчва за БМВ шперове, но доста хора го използват (преди и аз бях с такова), но и цената е различна. Мотула (2 литра) беше към 40 кинта, докато кастрола за 2 литра в Дарукар беше около 70 лева ако не се лъжа.

ЕДИТ - сега видях, че си с е36 за там не съм много сигурен за това с болтовете на капака :oops:
Tux0 Ca !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от bmw 318 is » 26 Ное 2009, 21:24

:D :yes: утре на работа ще проверя :D Знчи един от шперовете има по голям луфт между полуоските, като ги врътна в различни посоки.В смисъл че 2те се въртят пак в една посока.До колко е нормално това?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от bmw 318 is » 27 Ное 2009, 18:09

bmw 318 is написа::D :yes: утре на работа ще проверя :D Знчи един от шперовете има по голям луфт между полуоските, като ги врътна в различни посоки.В смисъл че 2те се въртят пак в една посока.До колко е нормално това?



Значи днес добре огледах шперчетата :D Единият е голямо 2,65 ,а другият е малко прасе 3,45.Кой от двата е по-добрият вариянт да сложа ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от BMW_DRIVER » 28 Ное 2009, 9:02

bmw 318 is написа:
bmw 318 is написа::D :yes: утре на работа ще проверя :D Знчи един от шперовете има по голям луфт между полуоските, като ги врътна в различни посоки.В смисъл че 2те се въртят пак в една посока.До колко е нормално това?



Значи днес добре огледах шперчетата :D Единият е голямо 2,65 ,а другият е малко прасе 3,45.Кой от двата е по-добрият вариянт да сложа ?

слагай малкия :yes: това 2.65 е от дизел и ако го сложиш,докато изредиш 1ва и 2ра ше брадясаш :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 18.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: е30-ките на безин
Мечтае да кара: e24

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от MeTo_BMWto » 21 Дек 2009, 23:23

bmw 318 is написа:Кастрол EPX 80W-90 подходящо ли е за шпер ? :roll: Поне за временно каране? :help:

Недей колега... То ако можеше да се слага всякакво масло в шперовете може би нямаше никой да си купува специално масло за тая работа ...
Изображение
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 17.02.2009
Местоположение: асеновград
Пол: Мъж

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от mecho_910 » 01 Яну 2010, 22:14

mod: Изображение
това не е чат темичката от празниците :!:
MechO

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E30
Мечтае да кара: BMW M30

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от pitbull_86 » 04 Яну 2010, 7:50

Май ще си правя сам диференциала, обаче не искам да заварвам планетите, също така трябва и да се помисли да е по здрав, но май ще се чупи нещо към скоростите - кардан, лагери и т.н.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook