За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Добре евала пичове, нека обобщим :
Не е кой знае колко добра идея да се кара с фланец само отпред, понеже се нарушава стъпката на колата и едва ли не предната по тясна ще излезе наравно със задната по широка.
Колата няма да се кара по писти, изобщо няма и да може. Това е ежедневката, от панелката до офиса, и от селото до морето (ако излезе на + счетоводството).
5мм фланец викате много малък, и бяга от оригиналното ЕТ джантата , така е да, но целта ми ужким беше не да търся оригиналното ЕТ, а просто да се монтират джантите и да не опират в макферсоните (затова и мислих вариант само на 5мм).
В крайна сметка май работата ще дойде 4 фланеца на 10мм, 16 болта и така. Но първо ще пробваме с фланци на 5мм само за отпред, ако е зле и е нестабилна (нещо което се съмнявам че шофирайки градско ще установя) - минаваме на 4 фланеца по 10мм.
По широкия фланец, натоварва главините ли ? Каква е вредата от много широк фланец. Гледах оня ден при бояджията ми, имаше Алди РС2ка 500 коня с фланци 50ММ и пича вика, няя проблем бе, върви си колата. Тя ще върви ама ... кво следва после.
Не е кой знае колко добра идея да се кара с фланец само отпред, понеже се нарушава стъпката на колата и едва ли не предната по тясна ще излезе наравно със задната по широка.
Колата няма да се кара по писти, изобщо няма и да може. Това е ежедневката, от панелката до офиса, и от селото до морето (ако излезе на + счетоводството).
5мм фланец викате много малък, и бяга от оригиналното ЕТ джантата , така е да, но целта ми ужким беше не да търся оригиналното ЕТ, а просто да се монтират джантите и да не опират в макферсоните (затова и мислих вариант само на 5мм).
В крайна сметка май работата ще дойде 4 фланеца на 10мм, 16 болта и така. Но първо ще пробваме с фланци на 5мм само за отпред, ако е зле и е нестабилна (нещо което се съмнявам че шофирайки градско ще установя) - минаваме на 4 фланеца по 10мм.
По широкия фланец, натоварва главините ли ? Каква е вредата от много широк фланец. Гледах оня ден при бояджията ми, имаше Алди РС2ка 500 коня с фланци 50ММ и пича вика, няя проблем бе, върви си колата. Тя ще върви ама ... кво следва после.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
червената, като и взех джантите бяха с 5мм фланец, точно заради макферсона, че минаваше ръбЪ на джантата много блозо и имах проблеми - тресеше ми от тях (на предишната кола, на която бяха не е имало проблем), взех си фланци 10мм, за да са с централен отвор и работата заспа
после и на комбито бяха и пак без грижи ..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Еми тоше да не фланеца да не е бил добре балансиран че да ти тресе... де да знам 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
за т'ва си взех фланци с централен отвор, да нямам такива размисли 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Ейййййиииииии не спре да дразниш с тея джанти , казахти да ми ги дадеш, и ни фланци ще те интересуват нито нищо , ама ти не ,кат магаре на гост се запъна
Сори за

Сори за

-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
liort написа:Ейййййиииииии не спре да дразниш с тея джанти , казахти да ми ги дадеш, и ни фланци ще те интересуват нито нищо , ама ти не ,кат магаре на гост се запъна![]()
Сори за
Пеше веднага ти ги давам брат без да ми мигне окото, само ми намери алпинки 16" и Борбет-а ти го нося на крака на яхтата


Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Поради наближаващото лято, и натиска на времето - днес най-после успях да си намеря материал - Дуралуминий.
Срезките са с размер ФИ-150мм, Дебелина - 20мм. При рязането се хабят 3-4мм и ако искате чист срез на 20 трябва да платите около 25мм.
Събота сме при стругар, нося си 1 главина с диск и джанта в багажника трябва да стане добро фланче на 10мм
Толкова късно развитие но до последно си търсих заготовки за фланците от Дуралуминий и най-сетне успех, днес сутринта ми ги бяха нарязали и ги взех.
Цената е ... голяма.
Срезките са с размер ФИ-150мм, Дебелина - 20мм. При рязането се хабят 3-4мм и ако искате чист срез на 20 трябва да платите около 25мм.
Събота сме при стругар, нося си 1 главина с диск и джанта в багажника трябва да стане добро фланче на 10мм
Толкова късно развитие но до последно си търсих заготовки за фланците от Дуралуминий и най-сетне успех, днес сутринта ми ги бяха нарязали и ги взех.
Цената е ... голяма.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
гъзарията е скъпа ралта
дай пордробно инфо после, със снимки, източници, цени, презентацийка, репортче и тн. 



Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Аз карах до скоро с АЗЕВ 17"8Ж ет38 с 20мм фланци само от пред
а от заде си беше без и моето впечетление е че добре седи на пътя колата
но е логично колкото е от пред и толкова да е от зад 



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Гледам здраво се слагат фланци, тези 10милиметровите имат ли ръб за центриране на джантата или само болтовете се използват за това.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Аз лично никога не бих си сложил фланец без центриращ кант. Идеята е да изглеждат ето така:

Само че с по-малко дупки.

Само че с по-малко дупки.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
Това на снимката ми изглежда поне 15мм (може и да бъркам), а на 10мм получава ли се така.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За фланците и Борбет Т 16" на 7.5 ширина + 51мм макферсонче
В моя случай прехода от задната част на фланеца (влизаща в главината) към предната в централния отвор е 57.1мм -> 70мм, тъй че се надявам да стане добре.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани