Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Модератори: mitaka7, Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
oxam написа:е46ката с КВ-та е лудница - без никаква идея за настройки колата е като залепена, няма и идея за боди-рол (преди беше ужас)....все пак е с нови Тойо Р888 235/35/19 265/35/19 и джанти с ЕТ 10мм по-малко от нормалното....представям си какво ще е ако стани успее да го настрои и сложи твърди стабилизаторни щанги....
И ние едно време се бяхме насочили натам, но не ни стигнаха силите финансово за KW... Значи следващия път като трябва да се взима окачване ще се борим за KW...
oxam написа:зедката е със Шницер РС окачване (което е правено от Билщайн за ринга), по-меко е от КВ-то но е много прогресивно и честно да си кажа не бих я карал с нещо по-твърдо. отпред -3.5, отзад -1.7 камбър, H&R стабилизатори нагласени на максимална твърдост. С нормални гуми е много нервна кола, на мокро нямаше завой който да не трябваше да коригирам - шпер, много коне, без електроника = въртелив гъз. хубавото е че е много директна и дава много обратна връзка, та още преди да е тръгнала я хващаш за ушите и я вкарваш с правилния път. с лепкавите гуми мишелин пилот къп 235/35/19 265/30/19 нещата са други, въпреки че са много свършили и бяха пренапомпани колата беше като залепена, проблемът е че с тези гуми се губи чувството на грип - или го има или го няма....и като го няма вече е късно за корекции и се въртиш....та като гледам трябва просто много каране за да знаеш къде точно им е границата.
Значи и при теб окачването е истинско... Ние караме с почти същата геометрия на Е36цата - с 3,6 камбър отпред, задния вече не го помня... И GAZ Gold... Много ми се иска да се обзаведем с хубави щанги ама пак опираме до пари... Още не можем да го настроим много добре, но вече с по-меките пружини нещата са много по-добре, и просто ни трябва време на пистата и доста обиколки за да си харесаме правилното положение и съчетанието му с гумите и налягането им...
Аз съм със същите впечатления от моята Z-ка а и от компакта... Въпреки че при тях шпера и многото коне липсваха, управлението е все така информативно и директно, а баланса е страхотен... Този момент с грип-а е така при всички гуми които са по-меки от уличните... Да не говорим за чистите сликове... Въпреки че се свиква, в началото е доста страшно защото много се качва границата на сцепление, но пък и рязко се подминава, но като привикнеш, особено на по-тежка кола не е проблем... В нашия случай Е36цата е доста послушна дори и отвъд границата, казва си всичко и е лесна за оправяне, ако може да се нарече лесно оправянето на кола изпуснала сцеплението в завой с над 120 примерно... За това и имаме няколко случки на изпусканици, но на пистата това е неизбежно дори и за най-добрите пилоти...
А къп-а как се държи? Имате ли база за сравнение нормални гуми > къп > рейсинг сликове? Как е на пистата? Как е на пътя?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Евала ви момчета за хубавото преживяване... На мен спомените от Бедфорд са ми само от строителния обект и патките в реката 

---
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
ето това е оферта за щанги за по-тънки цифри http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... mber=58695
доста хора от з3мкупе форума са ги тествали и казват че са добри
между другото горещо ти препоръчвам да направите маслен радиатор на дифа - след 15-20 мин сесия без дрифтене като спра после помпата ми работи поне още 10 минути - слагат се банджо болт на мястото на едната пробка, маркуч, ел. помпа, оттам маслед радиатор, още един маркуч и още един банджо болт вместо другата пробка. единият от болтовете трябва да е специален за да може да му се завие термостат на края който да включва помпата. също ти препоръчвам да сложите един радиатор на помпата на сервото, защото аз вече хвърлих една и после докато намериш читава е мъка и мучос денарос.
къп-ът е светлинни години пред нормалните гуми - дори когато е леко влажно и лигаво, като загрее държи много повече...ако има обаче вода на пътя и вали не си е работа. не съм карал пълни сликове, за да сравня.
между другото вчера видях оферти за сликове http://pistonheads.co.uk/sales/1333320.htm както и http://pistonheads.co.uk/sales/1330469.htm и http://pistonheads.co.uk/sales/1319220.htm
доста хора от з3мкупе форума са ги тествали и казват че са добри
между другото горещо ти препоръчвам да направите маслен радиатор на дифа - след 15-20 мин сесия без дрифтене като спра после помпата ми работи поне още 10 минути - слагат се банджо болт на мястото на едната пробка, маркуч, ел. помпа, оттам маслед радиатор, още един маркуч и още един банджо болт вместо другата пробка. единият от болтовете трябва да е специален за да може да му се завие термостат на края който да включва помпата. също ти препоръчвам да сложите един радиатор на помпата на сервото, защото аз вече хвърлих една и после докато намериш читава е мъка и мучос денарос.
къп-ът е светлинни години пред нормалните гуми - дори когато е леко влажно и лигаво, като загрее държи много повече...ако има обаче вода на пътя и вали не си е работа. не съм карал пълни сликове, за да сравня.
между другото вчера видях оферти за сликове http://pistonheads.co.uk/sales/1333320.htm както и http://pistonheads.co.uk/sales/1330469.htm и http://pistonheads.co.uk/sales/1319220.htm




- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Макс, имам един познат в Австралия с Е36 М3 Рейс Кар и каза че е крайно недоволен от Whiteline. Не знам за Z3 как е.
Адаш, за окачването - всеки път като нацеля някоя дупка из Лондон се псувам яко че съм го взел, но всеки път като излезна на писта ми е трудно да си представя как ще може КВ да си струва парите имайки предвид че Вариант 3 е два пъти по скъп от ГАЗ Голд - просто не съм сигурен дали има още много на къде за тази кола - завива супер добре, балансирана е, има сцепление, няма body roll, бързо и лесно сменя посока, не бие камшици (и мойта задница плъзна при 120 в мокрото
). Супер доволен съм.
За настройките - аз не мисля че има идеална настройкиа - това зависи от пистата, от завоя, от времето, от гумите, от температурата - и всъщност от това дали съм пил единчно или двойно кафе сутринта преди пистата
- за това ме кефи че се регулира. Като отидох на пистата беше мокро и с по 13 врътки на 4-те амортисьора беше твърдо - върнах 6 и заспа. После като изсъхна пистата ги качих пак и стана по добре - после стегнах задните с още 2 врътки и ефекта беше задницата да стане малко по жива - което ми хареса.
Ако трябва да съм честен, сутринта щях да се справя с твърдото, и цял ден щеше да ми е добре с мекото - просто щях да карам малко по различно. Също знам че имам още 20+ врътки за момента в който реша да сложа сликове.
В никакъв случай не искам да кажа че е по добро от КВ - а и няма как да знам защото не съм го пробвал - но поне в моя случай разликата в цената им е толкова колкото платих за цялата кола - и колкото сега ще инвестирам в спирачки от които спешно се нуждая.
Адаш, за окачването - всеки път като нацеля някоя дупка из Лондон се псувам яко че съм го взел, но всеки път като излезна на писта ми е трудно да си представя как ще може КВ да си струва парите имайки предвид че Вариант 3 е два пъти по скъп от ГАЗ Голд - просто не съм сигурен дали има още много на къде за тази кола - завива супер добре, балансирана е, има сцепление, няма body roll, бързо и лесно сменя посока, не бие камшици (и мойта задница плъзна при 120 в мокрото

За настройките - аз не мисля че има идеална настройкиа - това зависи от пистата, от завоя, от времето, от гумите, от температурата - и всъщност от това дали съм пил единчно или двойно кафе сутринта преди пистата

Ако трябва да съм честен, сутринта щях да се справя с твърдото, и цял ден щеше да ми е добре с мекото - просто щях да карам малко по различно. Също знам че имам още 20+ врътки за момента в който реша да сложа сликове.
В никакъв случай не искам да кажа че е по добро от КВ - а и няма как да знам защото не съм го пробвал - но поне в моя случай разликата в цената им е толкова колкото платих за цялата кола - и колкото сега ще инвестирам в спирачки от които спешно се нуждая.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Браво на Лондонските колеги , напълнихте ми душата с тия М-ки , почвам да се чудя дали не е време да сменям 328-цата 


- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Вместо да се чудиш какво да смениш върви на някоя писта да си покараш колата както трябва. 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
oxam написа:ето това е оферта за щанги за по-тънки цифри http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... mber=58695
доста хора от з3мкупе форума са ги тествали и казват че са добри
между другото горещо ти препоръчвам да направите маслен радиатор на дифа - след 15-20 мин сесия без дрифтене като спра после помпата ми работи поне още 10 минути - слагат се банджо болт на мястото на едната пробка, маркуч, ел. помпа, оттам маслед радиатор, още един маркуч и още един банджо болт вместо другата пробка. единият от болтовете трябва да е специален за да може да му се завие термостат на края който да включва помпата. също ти препоръчвам да сложите един радиатор на помпата на сервото, защото аз вече хвърлих една и после докато намериш читава е мъка и мучос денарос.
къп-ът е светлинни години пред нормалните гуми - дори когато е леко влажно и лигаво, като загрее държи много повече...ако има обаче вода на пътя и вали не си е работа. не съм карал пълни сликове, за да сравня.
между другото вчера видях оферти за сликове http://pistonheads.co.uk/sales/1333320.htm както и http://pistonheads.co.uk/sales/1330469.htm и http://pistonheads.co.uk/sales/1319220.htm
И аз съм чувал за WhiteLine... Но не съм пробвал никакви афтърмаркет щанги... Иначе Виктор караше Е30ката с някакви които Лексано донесе от щатите, но не помня какви бяха...
Не сме следили температурата на диф-а досега, дори и на дрифт, но и никога не сме имали проблеми с него. Ще обърнем внимание и на това при следващото каране... Иначе единствения път при който сме го озорили беше една Gymкhana на Сапарева баня, на която пързаляхме със сликове и след това протекоха всички семеринги на диф-а, но още най-вероятно никога не бяха сменяни и си им дойде времето... Но наистина е хубаво да се замислим и за това...
За къп-ът съм чувал много противоречиви мнения, но значи все пак е много добър... Ако имаш възможност обаче си вземи сликове, по възможност чисти, без нарези и т.н. и пробвай с тях... Уникално е... Държат много повече от всичко което съм карал... По тези които си дал линкове ми потекоха лигите направо на тези цени



WeiSTD написа:Макс, имам един познат в Австралия с Е36 М3 Рейс Кар и каза че е крайно недоволен от Whiteline. Не знам за Z3 как е.
Адаш, за окачването - всеки път като нацеля някоя дупка из Лондон се псувам яко че съм го взел, но всеки път като излезна на писта ми е трудно да си представя как ще може КВ да си струва парите имайки предвид че Вариант 3 е два пъти по скъп от ГАЗ Голд - просто не съм сигурен дали има още много на къде за тази кола - завива супер добре, балансирана е, има сцепление, няма body roll, бързо и лесно сменя посока, не бие камшици (и мойта задница плъзна при 120 в мокрото). Супер доволен съм.
За настройките - аз не мисля че има идеална настройкиа - това зависи от пистата, от завоя, от времето, от гумите, от температурата - и всъщност от това дали съм пил единчно или двойно кафе сутринта преди пистата- за това ме кефи че се регулира. Като отидох на пистата беше мокро и с по 13 врътки на 4-те амортисьора беше твърдо - върнах 6 и заспа. После като изсъхна пистата ги качих пак и стана по добре - после стегнах задните с още 2 врътки и ефекта беше задницата да стане малко по жива - което ми хареса.
Ако трябва да съм честен, сутринта щях да се справя с твърдото, и цял ден щеше да ми е добре с мекото - просто щях да карам малко по различно. Също знам че имам още 20+ врътки за момента в който реша да сложа сликове.
В никакъв случай не искам да кажа че е по добро от КВ - а и няма как да знам защото не съм го пробвал - но поне в моя случай разликата в цената им е толкова колкото платих за цялата кола - и колкото сега ще инвестирам в спирачки от които спешно се нуждая.
Радвам се че си доволен от окачването дивак, все пак аз ти го препоръчах и се притеснявам да не сме те подвели... Ние все още имаме трудности при настройването, не че колата не се държи добре, но просто може още една идея по-добре... Всичко това обаче идва от липсата на време и средства за тестове, защото в състезателните уикенди сме много народ, излиза се по график, а този път в петък на свободните валеше дъжд и нищо не можахме да караме... А то и на калояново с тия неравности не е нито за твърдо нито за меко окачване... Въпреки всичко обаче очевидно си върши работата защото дори с не перфектни настроийки успяваме да сме достатъчно бързи, както каза и ти - пригаждаме се и даваме всичко от себе си... Ние може би този път оставихме малко по-мека задницата и това доведе до голямо сцепление в нея, леко потъване отзад и по този начин загуба на сцепление на предницата на излизането от завоите и дори понякога отлепване на вътрешното колело... Както и ти си направил трябваше малко да втвърдим отзад за да съживим задницата и да спечелим малко грип отпред...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Нямаш грижи бе адаш, съвета си е съвет ама все пак и аз имам глава на ръменете си 
Пак ти казвам - като карам из Лондон е направо депресиращо - зъби, гръбнака, всичко боли
- ама на писта е уникално - и на Френските магистрали също


Пак ти казвам - като карам из Лондон е направо депресиращо - зъби, гръбнака, всичко боли




БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
На Виктор за 30-ката му бях донесал комплект щанги 21мм предна и 19мм задна. Мойте са 25мм предна и 22мм задна. Много пъти от както съм ги сложил съм се убеждавал че големите стабилизиращи щанги са огромен плюс. Това да не ти се накланя грам колата в завой е страхотно. Другото лято и аз се мятам на ГАЗ, няма да е голд със сигурност защото нямам нужда от него, не мога да реша обаче дали да взема първия, или втория вариант 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак Се Събрахме - Bedford Autodrome
Според моя познат с Рацинг М3-ката, Е36 е най добре с по меки пружини (сравнително) и големи щанги. Аз сложих щангите и окачването едновременно та не знам кое от двете е излезнала така завиваща, но ефекта е следния:


БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани