Не загрява въпрос? Готово :) - Проблем отново - UPDATE
Модератор: Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: Не загрява въпрос?
Здравйте.
Може ли още съвети по моя въпрос.
Днес точно си взех термостат, но малко след това колата си загря точно на 90 без малко, но температурата навънка си беше висока - около 10 +.
Има ли варянт когато е по студено около 0, тогава да прави проблеми термостата, защото точно тогава не иска да загрее колата?
Мерси
Може ли още съвети по моя въпрос.
Днес точно си взех термостат, но малко след това колата си загря точно на 90 без малко, но температурата навънка си беше висока - около 10 +.
Има ли варянт когато е по студено около 0, тогава да прави проблеми термостата, защото точно тогава не иска да загрее колата?
Мерси
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Не загрява въпрос?
сменяй го, защото извънградско ще е на синьото, а градско много бавно загрява

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: Не загрява въпрос?
Здравейте колеги,
Термостата вече е сменен с Wahler на 88 градуса и колата за 10ина минути загрява точно на средата.
Мерси на всички колеги за помоща.
Ако мога и аз дъбда полезен на колегите с двигател м50б20 да дам съвет за смяната: сваля се дифузиора, перката се развинтва за 1мин - 3 винта на ръка, и 2-3 болта на самото капаче на термостата с гедоре.
Пиша пояснението защото аз стигнах до въпроса как да му ........айката се сваля перката след което събрах разглобеното и си платих като пич за смяната на термостата.
Поздрави,
Термостата вече е сменен с Wahler на 88 градуса и колата за 10ина минути загрява точно на средата.
Мерси на всички колеги за помоща.
Ако мога и аз дъбда полезен на колегите с двигател м50б20 да дам съвет за смяната: сваля се дифузиора, перката се развинтва за 1мин - 3 винта на ръка, и 2-3 болта на самото капаче на термостата с гедоре.
Пиша пояснението защото аз стигнах до въпроса как да му ........айката се сваля перката след което събрах разглобеното и си платих като пич за смяната на термостата.
Поздрави,
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Re: Не загрява въпрос?
leTransporteur написа:Здравейте колеги,
Термостата вече е сменен с Wahler на 88 градуса и колата за 10ина минути загрява точно на средата.
Мерси на всички колеги за помоща.
Ако мога и аз дъбда полезен на колегите с двигател м50б20 да дам съвет за смяната: сваля се дифузиора, перката се развинтва за 1мин - 3 винта на ръка, и 2-3 болта на самото капаче на термостата с гедоре.
Пиша пояснението защото аз стигнах до въпроса как да му ........айката се сваля перката след което събрах разглобеното и си платих като пич за смяната на термостата.
Поздрави,
обикновено се прави малко по различно - сваля се перката заедно с виското. освен,че развиваш една гайка вместо три винта се използва момента да се огледа виското и да се почисти от калта и мърсотията, която с течение на времето се натрупва между ребрата му и съответно пречи за нормалната му работа.
ако мотора е с пластмасовият капак на термостата се сменя и той, защото пластмасата старее с времето и точно когато не трябва се пука и започва да тече.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
Успех на всички, които се опитат да си свалят виското!
За пластмасов капак не знам,при мен е метален, но пък дифузиора беше напът да ми се нарони в ръцете - просто споделям как минаха нещата в моя случаи
Поздрави
За пластмасов капак не знам,при мен е метален, но пък дифузиора беше напът да ми се нарони в ръцете - просто споделям как минаха нещата в моя случаи

Поздрави
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
leTransporteur написа:Успех на всички, които се опитат да си свалят виското!....
нали не си въртял в грешната посока? т.е. знаеш, че гайката е с лява резба?
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
не съм аз.
Уважаван от много хора от форума маистор.
т.е на съм вартял аз , а масйстора - не вярвам да не знае накде се върти
Уважаван от много хора от форума маистор.
т.е на съм вартял аз , а масйстора - не вярвам да не знае накде се върти
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- stefan81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 6.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 90 BMW E34
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
Термостата вече е сменен с Wahler на 88 градуса и колата за 10ина минути загрява точно на средата.
Защо си мисля че М50 е на 80 градуса.И аз скоро сменях и по каталог(в Дару) си излезе 80 градуса.За зимата добре но лятото да няма проблеми знам ли
Защо си мисля че М50 е на 80 градуса.И аз скоро сменях и по каталог(в Дару) си излезе 80 градуса.За зимата добре но лятото да няма проблеми знам ли

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
По поринцип стария които сменихме беше на 82, на собствена отговорност взех на 88.
Със стария термостат дори и лятото не ми е стигала до 90, мисля че няма да имам проблеми с новия.
Ако пък така стане - поне вече знам как се сменя
Със стария термостат дори и лятото не ми е стигала до 90, мисля че няма да имам проблеми с новия.
Ако пък така стане - поне вече знам как се сменя

Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
по принцип наистина колата я дават с термостат на 80 градуса,но зимата е добре да се сложи на 88.просто м50 събира доста охладителна течност и има доста добра циркулация и когато е с 80 градусовия загрява малко по бавно и повечко време седи преди средата,особенно при по къси преходи,сиреч трябва повече време докато парното започне да духа както трябва.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
kirililiev написа:по принцип наистина колата я дават с термостат на 80 градуса,но зимата е добре да се сложи на 88.просто м50 събира доста охладителна течност и има доста добра циркулация и когато е с 80 градусовия загрява малко по бавно и повечко време седи преди средата,особенно при по къси преходи,сиреч трябва повече време докато парното започне да духа както трябва.
Аз неискам да се заяждам, ма май някой трябва да си прочете учебниците от средното образование.... Говорим за ТЕРМОСТАТ, който няма само включено-изключено, а плавно се отваря и затваря..... Значи температурата във блока и главата при затворен термостат ще стигнат 80 градуса за Х минути... и парно ще има ли? Ако обаче стигне до 88градуса за Y минути какво е по-различното, че тези 88 градуса ще бъдат първо в блока и главата (съответно в парното)... но 8 градуса при температура над 80 градуса как се усещат? Защо ли ми се струва, че на тоя зад парното ще му е все тая

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
predel написа:Аз неискам да се заяждам, ма май някой трябва да си прочете учебниците от средното образование.... Говорим за ТЕРМОСТАТ, който няма само включено-изключено, а плавно се отваря и затваря..... Значи температурата във блока и главата при затворен термостат ще стигнат 80 градуса за Х минути... и парно ще има ли? Ако обаче стигне до 88градуса за Y минути какво е по-различното, че тези 88 градуса ще бъдат първо в блока и главата (съответно в парното)... но 8 градуса при температура над 80 градуса как се усещат? Защо ли ми се струва, че на тоя зад парното ще му е все тая
Парното на малкия кръг ли е звързано, ако е така няма значение на ,колко градуса отваря термостата 80,82,88,90 температурата в малкия кръг се покачва еднакво до отварянто на термостата. Не би трябвало да има такова нещо като по-бързо загряване с различните термостати. А само различна работна температура при достигането и 80,82,88,90.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Не загрява въпрос? Готово :)
predel написа:kirililiev написа:по принцип наистина колата я дават с термостат на 80 градуса,но зимата е добре да се сложи на 88.просто м50 събира доста охладителна течност и има доста добра циркулация и когато е с 80 градусовия загрява малко по бавно и повечко време седи преди средата,особенно при по къси преходи,сиреч трябва повече време докато парното започне да духа както трябва.
Аз неискам да се заяждам, ма май някой трябва да си прочете учебниците от средното образование.... Говорим за ТЕРМОСТАТ, който няма само включено-изключено, а плавно се отваря и затваря..... Значи температурата във блока и главата при затворен термостат ще стигнат 80 градуса за Х минути... и парно ще има ли? Ако обаче стигне до 88градуса за Y минути какво е по-различното, че тези 88 градуса ще бъдат първо в блока и главата (съответно в парното)... но 8 градуса при температура над 80 градуса как се усещат? Защо ли ми се струва, че на тоя зад парното ще му е все тая
само ще вметна че термостата не заковава рязко на 80 градуса а първите няколко цикала температурата варира въпреки че стрелката на температурата ти седи на едно и също място,има още елементи в колата които трябва да се нагреят до определено ниво.ако един термостат ти отвори на 80 навлизащата студена вода от радиатора сваля до някаква граница температурата в мотора докато той затвори отново.допълнително парното отнема температура от малкия кръг и също забавя достигането на оптимална температура.всяка кола е изчислена не само от към термостат а и от към радиатор,затова не случайно има тропикал едишън радиатори.когато сложиш термостат на по големи градуси спомагаш по бързото достигане на работна температура защото при първите няколко отваряния температурата въпреки че пада тя е с 8 градуса повече и се доближава до оптималната работна,със термостата на по големи градуси на десетата минута в колата ми термометъра показва 26 градуса а с този на по малко градуси 19,това беше тествано миналата зима.колата ми загрява изключително бързо и всичко по водната система е ново.също за сръвнение,с термостата на 80 доста време стои на предната черта преди средата,като влезе в режим цепи средата,с този на 88 дерекно стига на 12 и заковава там-двата термостата са "бехър термотроник"закупени от едно и също място.
пп
това са мои лични наблюдения от моя скромен опит и никой не ангажирам с тях,а за средното образование и четенето на учебниците....ми то там пише че сме произлезли от маймуните,аз още не го вярвам

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Не загрява въпрос? Готово :)





Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]