ако сваля акумулатора,после немога да запаля колата?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: АКУМОЛАТОРА

Мнение от 520_i » 03 Ное 2009, 18:37

Това е с цел при разхлабване на плюсовата клема да не опреш с ключа на маса(което съм и правил).Но за модулите на колата няма абсолютно никакво значение кое първо ще разкачиш!
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: АКУМОЛАТОРА

Мнение от tsb_bg » 03 Ное 2009, 19:00

Основната причина е, че при разкачане на положителната клема (+) преди минуса (-) има голяма вероятност да се получи искра (както и става на практика) а за един съвременен автомобил пълен с електроника това не е най-доброто което може да му се случи.
Същото важи и при свързването на клемите при закачане на акумулатора ...

Друга макар и не маловажна причина е предотвратяването на късо съединение при неволен контакт на гаечен ключ на положителната клема с шасито

PS
Дори на старите автомобили (предимно товарни и леко-товарни) имаше "ключ-маса", който както личи по името изключваше именно минуса (-), а там (в ключа) няма никаква опасност от късо и нищо не се разкачва :idea:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: АКУМОЛАТОРА

Мнение от ICE » 03 Ное 2009, 19:43

jikata0202 написа:Искам да попитам,вярно ли е че ако свля акумолатора,после немога да запаля колата?В смисъл,казаха ми да не спирам тока като сменям акумолатора,че после трябвало да я карам в сервиз да я закачат на комп за да я оправят. :cry:


Не стига че си неграмотен, а и пишеш с главни букви!!!

Защо не четете правилата за писане във Форумите?!


jikata0202 написа:АКУМОЛАТОРА


CheGevara:
Взе ми думите от устата :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: АКУМОЛАТОРА

Мнение от 520_i » 03 Ное 2009, 21:16

tsb_bg написа:Основната причина е, че при разкачане на положителната клема (+) преди минуса (-) има голяма вероятност да се получи искра (както и става на практика) а за един съвременен автомобил пълен с електроника това не е най-доброто което може да му се случи.
Същото важи и при свързването на клемите при закачане на акумулатора ...

Друга макар и не маловажна причина е предотвратяването на късо съединение при неволен контакт на гаечен ключ на положителната клема с шасито

PS
Дори на старите автомобили (предимно товарни и леко-товарни) имаше "ключ-маса", който както личи по името изключваше именно минуса (-), а там (в ключа) няма никаква опасност от късо и нищо не се разкачва :idea:



Искра(електрическа дъга) се получава когато се изключа под товар.Ако има товар(консумация)която и клема да откачиш ще искри!И обратно,няма товар,няма ток няма и искри.
Ключ масата се слага на минуса по конструктивни причини.
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: АКУМОЛАТОРА

Мнение от spacepl » 03 Ное 2009, 21:29

Пък и мястото на акомулатора е облицовано със палстмаса и няма как да дадеш ключа на "късо".

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: IVAILOVGRADD
Пол: Мъж
Кара: БМВ 530D
Мечтае да кара: BMВ M5

Re: АКУМОЛАТОРА

Мнение от jikata0202 » 06 Ное 2009, 14:28

ICE написа:
jikata0202 написа:Искам да попитам,вярно ли е че ако свля акумолатора,после немога да запаля колата?В смисъл,казаха ми да не спирам тока като сменям акумолатора,че после трябвало да я карам в сервиз да я закачат на комп за да я оправят. :cry:


Не стига че си неграмотен, а и пишеш с главни букви!!!

Защо не четете правилата за писане във Форумите?!


jikata0202 написа:АКУМОЛАТОРА


CheGevara:
Взе ми думите от устата :bowdown:

Колега разбра ли?Завършил съм колеж във София.Грешките са от бързо натискане на клавишите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: АКУМОЛАТОРА

Мнение от 520_i » 08 Ное 2009, 18:12

spacepl написа:Пък и мястото на акомулатора е облицовано със палстмаса и няма как да дадеш ключа на "късо".


Има,има!!! :confused:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: ако сваля акумулатора,после немога да запаля колата?

Мнение от spacepl » 08 Ное 2009, 20:17

явно са ни различни колите - при мен на разстояние колкото нормално ключе 13 всичко е в пластмаса

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: IVAILOVGRADD
Пол: Мъж
Кара: БМВ 530D
Мечтае да кара: BMВ M5

Re: ако сваля акумулатора,после немога да запаля колата?

Мнение от jikata0202 » 09 Ное 2009, 21:31

Колега, ICE аз мисля че трябва да те извадят от списъка с админи защото си дребнав.Няма място за теб като администратор. :evil: Лично мое мнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: ако сваля акумулатора,после немога да запаля колата?

Мнение от 520_i » 09 Ное 2009, 23:55

Наистина някои колеги доста издребняват и се вживяват за правописа.Наистина е важен но чак пък толкова забележки и упреци..........
Не може за една правописна грешка да се прави такъв проблем!!!
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: IVAILOVGRADD
Пол: Мъж
Кара: БМВ 530D
Мечтае да кара: BMВ M5

Re: ако сваля акумулатора,после немога да запаля колата?

Мнение от jikata0202 » 10 Ное 2009, 7:55

Мерси колега,трябва да спре да се издребнява. :bang:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook