проблем с паленето на 525tds

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.06.2005
Местоположение: София

проблем с паленето на 525tds

Мнение от enky » 28 Юни 2005, 21:02

Здравейте,
имам странен проблем с паленето на 525tds. Много трудно пали двигателя. Когато е студен пали малко по-лесно, но пак не е нормално. В същото време в оборотите под 2000 мощтноста е значително по-ниска от нормалното. След като вдигне над 2000 вече върви нормално. Оборотите на свободния ход се менят самички и дори понякога (рядко) угасва. Подозирах, че е от горивната помпа и смених 4 различни, но ефекта е същия. Интересното е, че всеки път, след като ми сменят помпата поне един ден си пали и върви както трябва и след това пак се връща стария ефект. Просто нямам идея от какво може да бъде :(. Ако някой има идея ще съм много благодарен. Със сигурност не е от помпата и от електрониката към нея, тъй като са сменяни многократно. Компютърната диагностика не открива никакви проблеми.

Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 28 Юни 2005, 22:09

НАФТАТА ДЮЗИ НЕЗНАМ СИЧКО МОЖЕ ДА Е :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 28 Юни 2005, 22:14

Статична центровка- макар като са сменяли помпата, трябвада са я налравили!!!!???? Тези 4 различни помпи, имало ли е, поне една нова!?
По принцип износването на веригата и плочката(така и викам щото на такова ми прилича, иначе незнам как се казва) на помпата водят до подобни проблеми!
Странна работа колега! :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.06.2005
Местоположение: София

верига

Мнение от enky » 29 Юни 2005, 0:45

Tod написа:Статична центровка- макар като са сменяли помпата, трябвада са я налравили!!!!???? Тези 4 различни помпи, имало ли е, поне една нова!?
По принцип износването на веригата и плочката(така и викам щото на такова ми прилича, иначе незнам как се казва) на помпата водят до подобни проблеми!
Странна работа колега! :confused:


абе правиха настройка, но ми се струва, че има луфтове във веригата. А веригата е нова, което е лоши защото най-вероятно зъбните колела са износени. Кой знае колко ще ми струва ремонта :(
Благодаря ти за отговора, явно това е причината.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 29 Юни 2005, 2:14

Ако е от веригата би трябвало на студен двигател да пали перфектно, а на топъл - трудно! (Така беше при мен) :idea: Обаснението всички го знаем - веригата се разтяга (понеже е износена) и се променя ъгъла на запалване/центровки и т.н., докато тук имаме нова верига ....а колегата казва, че проблема се появява ден след всяка смяна на помпа, т.е. прегполага се че е и на топло и на студено...
Много е странно... :shock:
Пробва ли с диагностика в ДАРУ КАР? Понякога е по-лесно, безболезнено и по-ефтино да идеш при тях, а не при някой "майстор".
ПП. mla86, к'во се хилиш бре, човека има проблем. И като не знаешр недей да пишеш! :evil: ...особео с главни букви, което ТУК означава, че викаш/караш се на някого

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 29 Юни 2005, 8:42

извинявам се за хиленето не съм имал зла умисъл доколкото главните букви незнаех че по този начин се караш на някого още веднъж се извинявам и все пак не може ли да са дюзи щото нали под 2000 налягането е по малко и нали над 2000 вече работи нормално ама най добре стига фарля пари напрао на диагностика и тва е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 29 Юни 2005, 9:19

Колега при луфтове във веригата, има шум нетепичен за двигателя, без да решиш този проблем няма смисъл да търсиш други!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.06.2005
Местоположение: София

ангренажна верига

Мнение от enky » 29 Юни 2005, 18:15

Колеги,
колкото повече чета, толкова повече се убеждавам, че е от ангренажната верига. Кажете в София в кой сервиз да отида? Питах в "Супер Дизел" на Околовръстното, но те не искат да се занимават с верижни проблеми. Някой може ли да ми препоръча сервиз? И някой знае ли приблизително колко чини подобна манипулация?
Мерси предварително.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 29 Юни 2005, 23:54

АЛИ е твоят човек! ;)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook