проблем с паленето на 525tds
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с паленето на 525tds
Здравейте,
имам странен проблем с паленето на 525tds. Много трудно пали двигателя. Когато е студен пали малко по-лесно, но пак не е нормално. В същото време в оборотите под 2000 мощтноста е значително по-ниска от нормалното. След като вдигне над 2000 вече върви нормално. Оборотите на свободния ход се менят самички и дори понякога (рядко) угасва. Подозирах, че е от горивната помпа и смених 4 различни, но ефекта е същия. Интересното е, че всеки път, след като ми сменят помпата поне един ден си пали и върви както трябва и след това пак се връща стария ефект. Просто нямам идея от какво може да бъде
. Ако някой има идея ще съм много благодарен. Със сигурност не е от помпата и от електрониката към нея, тъй като са сменяни многократно. Компютърната диагностика не открива никакви проблеми.
Благодаря предварително.
имам странен проблем с паленето на 525tds. Много трудно пали двигателя. Когато е студен пали малко по-лесно, но пак не е нормално. В същото време в оборотите под 2000 мощтноста е значително по-ниска от нормалното. След като вдигне над 2000 вече върви нормално. Оборотите на свободния ход се менят самички и дори понякога (рядко) угасва. Подозирах, че е от горивната помпа и смених 4 различни, но ефекта е същия. Интересното е, че всеки път, след като ми сменят помпата поне един ден си пали и върви както трябва и след това пак се връща стария ефект. Просто нямам идея от какво може да бъде

Благодаря предварително.
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Статична центровка- макар като са сменяли помпата, трябвада са я налравили!!!!???? Тези 4 различни помпи, имало ли е, поне една нова!?
По принцип износването на веригата и плочката(така и викам щото на такова ми прилича, иначе незнам как се казва) на помпата водят до подобни проблеми!
Странна работа колега!
По принцип износването на веригата и плочката(така и викам щото на такова ми прилича, иначе незнам как се казва) на помпата водят до подобни проблеми!
Странна работа колега!

верига
Tod написа:Статична центровка- макар като са сменяли помпата, трябвада са я налравили!!!!???? Тези 4 различни помпи, имало ли е, поне една нова!?
По принцип износването на веригата и плочката(така и викам щото на такова ми прилича, иначе незнам как се казва) на помпата водят до подобни проблеми!
Странна работа колега!
абе правиха настройка, но ми се струва, че има луфтове във веригата. А веригата е нова, което е лоши защото най-вероятно зъбните колела са износени. Кой знае колко ще ми струва ремонта

Благодаря ти за отговора, явно това е причината.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ако е от веригата би трябвало на студен двигател да пали перфектно, а на топъл - трудно! (Така беше при мен)
Обаснението всички го знаем - веригата се разтяга (понеже е износена) и се променя ъгъла на запалване/центровки и т.н., докато тук имаме нова верига ....а колегата казва, че проблема се появява ден след всяка смяна на помпа, т.е. прегполага се че е и на топло и на студено...
Много е странно...
Пробва ли с диагностика в ДАРУ КАР? Понякога е по-лесно, безболезнено и по-ефтино да идеш при тях, а не при някой "майстор".
ПП. mla86, к'во се хилиш бре, човека има проблем. И като не знаешр недей да пишеш!
...особео с главни букви, което ТУК означава, че викаш/караш се на някого

Много е странно...

Пробва ли с диагностика в ДАРУ КАР? Понякога е по-лесно, безболезнено и по-ефтино да идеш при тях, а не при някой "майстор".
ПП. mla86, к'во се хилиш бре, човека има проблем. И като не знаешр недей да пишеш!

- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
извинявам се за хиленето не съм имал зла умисъл доколкото главните букви незнаех че по този начин се караш на някого още веднъж се извинявам и все пак не може ли да са дюзи щото нали под 2000 налягането е по малко и нали над 2000 вече работи нормално ама най добре стига фарля пари напрао на диагностика и тва е
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Колега при луфтове във веригата, има шум нетепичен за двигателя, без да решиш този проблем няма смисъл да търсиш други!
ангренажна верига
Колеги,
колкото повече чета, толкова повече се убеждавам, че е от ангренажната верига. Кажете в София в кой сервиз да отида? Питах в "Супер Дизел" на Околовръстното, но те не искат да се занимават с верижни проблеми. Някой може ли да ми препоръча сервиз? И някой знае ли приблизително колко чини подобна манипулация?
Мерси предварително.
колкото повече чета, толкова повече се убеждавам, че е от ангренажната верига. Кажете в София в кой сервиз да отида? Питах в "Супер Дизел" на Околовръстното, но те не искат да се занимават с верижни проблеми. Някой може ли да ми препоръча сервиз? И някой знае ли приблизително колко чини подобна манипулация?
Мерси предварително.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани