Тампони на двигатела.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Тампони на двигатела.

Мнение от ивчо3 » 02 Ное 2009, 11:04

porostorm написа:
ивчо3 написа:
porostorm написа:Има 2 вида тампони за м40 спрциално, хидравлични и гумени... ако си с гумените, по 20 лв са бройката, заслужава си да ги смениш, 2 бр. са.

Не е точно така- на е30, м40 са гумени, на е36, м40 са хидравлични, на всички шестаци е30, също са хидравлични. А хидравличните тампони се познават когато се напукат от изливането на масло по гредата и лапите.

Хидравлични слагат и на м40 ;)
а как да видя течноста около тампонте, като можеби тя е изтекла много отдавна :roll:

Няма да изкара дълго време след като е изтекло маслото. Обикновено когато се нацепи гумата на тампона, изтича маслото, а то съвсем не е малко и ясно се вижда. Ще покараш така около 1000-2000 км и тампона ще се скъса напълно, двигателя ляга на една страна, при палене ще тресе много, в завой външно откъм страната на скъсания тампон ще чуеш ясно стърженето на гуменото каре на опашката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Тампони на двигатела.

Мнение от ивчо3 » 02 Ное 2009, 11:19

ico-bmw написа:Не е точно така- на е30, м40 са гумени, на е36, м40 са хидравлични, на всички шестаци е30, също са хидравлични. А хидравличните тампони се познават когато се напукат от изливането на масло по гредата и лапите.




на е30 шестака несали плътна гума :confused:[/quote]
Има и плътно гумени само на м21, за умерен и горещ климат. В северните страни на м21 са хидравлични.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Тампони на двигатела.

Мнение от deyan-enchev » 02 Ное 2009, 12:20

Някой може ли да пусне номера на хидравличния тампон за М21 по Real Oem ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: Тампони на двигатела.

Мнение от porostorm » 02 Ное 2009, 12:55

ивчо3 написа:Няма да изкара дълго време след като е изтекло маслото. Обикновено когато се нацепи гумата на тампона, изтича маслото, а то съвсем не е малко и ясно се вижда. Ще покараш така около 1000-2000 км и тампона ще се скъса напълно, двигателя ляга на една страна, при палене ще тресе много, в завой външно откъм страната на скъсания тампон ще чуеш ясно стърженето на гуменото каре на опашката.

евала, мерси :D явно още са здрави пущините :lalala:
deyan-enchev написа:Някой може ли да пусне номера на хидравличния тампон за М21 по Real Oem ?


11811132175
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Re: Тампони на двигатела.

Мнение от bmwuser » 11 Ное 2009, 12:56

хмм аз хидравлчен тампон за м20 не съм виждал мойте са гумени и плътни

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 22.07.2008
Местоположение: Sofia
Детайли за колата: E30 323

Re: Тампони на двигатела.

Мнение от bavareca323 » 12 Ное 2009, 0:34

и на моита са гумени...Е30 м20б23

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook