Тампони на двигатела.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Тампони на двигатела.
porostorm написа:ивчо3 написа:porostorm написа:Има 2 вида тампони за м40 спрциално, хидравлични и гумени... ако си с гумените, по 20 лв са бройката, заслужава си да ги смениш, 2 бр. са.
Не е точно така- на е30, м40 са гумени, на е36, м40 са хидравлични, на всички шестаци е30, също са хидравлични. А хидравличните тампони се познават когато се напукат от изливането на масло по гредата и лапите.
Хидравлични слагат и на м40
а как да видя течноста около тампонте, като можеби тя е изтекла много отдавна
Няма да изкара дълго време след като е изтекло маслото. Обикновено когато се нацепи гумата на тампона, изтича маслото, а то съвсем не е малко и ясно се вижда. Ще покараш така около 1000-2000 км и тампона ще се скъса напълно, двигателя ляга на една страна, при палене ще тресе много, в завой външно откъм страната на скъсания тампон ще чуеш ясно стърженето на гуменото каре на опашката.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Тампони на двигатела.
ico-bmw написа:Не е точно така- на е30, м40 са гумени, на е36, м40 са хидравлични, на всички шестаци е30, също са хидравлични. А хидравличните тампони се познават когато се напукат от изливането на масло по гредата и лапите.
на е30 шестака несали плътна гума

Има и плътно гумени само на м21, за умерен и горещ климат. В северните страни на м21 са хидравлични.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Тампони на двигатела.
Някой може ли да пусне номера на хидравличния тампон за М21 по Real Oem ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Тампони на двигатела.
ивчо3 написа:Няма да изкара дълго време след като е изтекло маслото. Обикновено когато се нацепи гумата на тампона, изтича маслото, а то съвсем не е малко и ясно се вижда. Ще покараш така около 1000-2000 км и тампона ще се скъса напълно, двигателя ляга на една страна, при палене ще тресе много, в завой външно откъм страната на скъсания тампон ще чуеш ясно стърженето на гуменото каре на опашката.
евала, мерси


deyan-enchev написа:Някой може ли да пусне номера на хидравличния тампон за М21 по Real Oem ?
11811132175

- bavareca323
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 22.07.2008
- Местоположение: Sofia
- Детайли за колата: E30 323
Re: Тампони на двигатела.
и на моита са гумени...Е30 м20б23
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани