м 5 не пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: eidfjord norway
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520,523

м 5 не пали

Мнение от боцко » 30 Окт 2009, 19:23

Здрвеите колеги имам проблем с една м5 93та 3.8 литра 340 коня ,сменях и праговете и много време беше без акомулатор после го закачих запали трудно и я карах около 10 мин 6 часа след това краи, не пали мирише на бензин от ауспуха имобилаизера си е в ред ,не можах да влеза с карсофта да прочета дали някои датчик на коляновия или на разпределителния вал не е отишел ,моля не ми палнете темата с глупави отговори които няма да ми помогнат с нищо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: м 5 не пали

Мнение от Ненко Вранков » 30 Окт 2009, 19:35

Колега, провери големия бушон, който е отпред на бумбето на амортисьора, или отзад под задната седалка.
Последна промяна Ненко Вранков на 30 Окт 2009, 19:45, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Re: м 5 не пали

Мнение от IAV » 30 Окт 2009, 19:37

Така първото за което се сещам:
да не би да беше паднал акомулатора и да вътря докато спре?
А когато сте и подали ток после не е искала да кихне изобщо?
BMW Service Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: eidfjord norway
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520,523

благодаря

Мнение от боцко » 31 Окт 2009, 0:20

dj_ennsy_1 благодаря ще проверя в понеделник . Колега IAV , ако можеш да ми помогнеш заповядаи ,ти ми задаваш въпроси .Не не сам я въртял докато падне акомулатора и не сам и подал ток после . да не иска да запали ,ако имаш някакъв опит с подобен проблем с м5 моля сподели. надявам се и на други мнения

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: м 5 не пали

Мнение от cod-cdbp » 31 Окт 2009, 4:36

виж свещите как са дали не са се зацапали от много въртене
да не би при гасене мотора да е изгасен във високите обороти - над 1500
погледни да не би случайно да е кофти маса на мотора
да няма неоригинални имобилайзери или аларми
да не би да се е разхлабила ремъчната шайба...
откачен дебитомер също може да е проблем
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: м 5 не пали

Мнение от Postman » 31 Окт 2009, 8:57

Изсуши свещите (което е свързано с доста разглобяване) и ако пак не запали явно има проблем с искрата. Алтернативен вариант за изсушаване на свещите без разглобяване е въртене на стартер с натиснат докрай педал за газ и откачена клема на бензиновата помпа - отнема време и амортизира стартера, но ако не ти се разглобява може да опиташ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: м 5 не пали

Мнение от ddddk » 31 Окт 2009, 9:48

Здравейте колеги,

Нищо не разбирам от М5 и ми стана интересно и реших да чета внимателно.
И какво прочетох:

боцко написа:... много време беше без акомулатор...
... после запали трудно...
... 6 часа след това краи...
...мирише на бензин от ауспуха...
... имобилаизера си е в ред...
... не можах да влеза с карсофта...


Според мен:
Колата е имала проблем, който е бил заобиколен софтуерно.
След дългото седене без акумулатор нещо там се е занулило и проблемът е излязъл отново.
И затова отказва връзка с карсофта.

Пак според мен:
На първо място трябва да подкараш диагностиката!
Без диагностика стреляш в тъмното и това може да продължи много дълго време и пари.

Това от мен.

Поздрави и успех,
Д
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook