m10b20i- ГОТОВА

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: m10b20

Мнение от Gecallica » 31 Окт 2009, 0:10

alpina-ma6inata написа:
Gecallica написа:
alpina-ma6inata написа:Абе аз бих се метнал на 2.3 с 92 мм бутала и вал от С14, ама кой знае какви пари ще струва той... :paranoid:

Не знам за вал, но аз все още се замислям за м10 блок + с14 тиква. Дори съм намерил една и много се чудя дали да влизам във филма... :roll:

Става, само, че има една маслена магистрала от изпускателната страна, която трябва се запълни и си ти. :) За други модификации примерно с веригата и т.н. не знам. :)

Мен именно това повече ме притеснява, ангренажа не съм сигурен как става. А и навсякъде във форумите пише, че е по-добре да се вземе готово с14, ама като няма... и пари като няма...? :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 31 Окт 2009, 0:17

Така е. Аз в мойто М10 100% ще налея повече пари отколкото примерно да си взема едно С14, ама държа и да не бягам от оригинала... :(

И да не спамя само, ето две теми, които биха ти помогнали поне малко:

http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/

http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/


Съжалявам на автора, че май му напълнихме темата с неща, които надали ще са му от полза... :oops:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: m10b20

Мнение от Gecallica » 31 Окт 2009, 0:27

alpina-ma6inata написа:Така е. Аз в мойто М10 100% ще налея повече пари отколкото примерно да си взема едно С14, ама държа и да не бягам от оригинала... :(

И да не спамя само, ето две теми, които биха ти помогнали поне малко:

http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/

http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/


Съжалявам на автора, че май му напълнихме темата с неща, които надали ще са му от полза... :oops:

10x a lot.

И аз се извинявам. Ако модератора счита, че сме оспамили както трябва, нека ни извини и ни почисти ос*аното :oops:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20

Мнение от nikola_gargov » 31 Окт 2009, 4:23

няма проблеми мом4ета :yes: доста не6та понау4их и про4етох които 6те са ми от голяма полза и са много интересни. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20

Мнение от nikola_gargov » 17 Ное 2009, 20:08

взех и едни ис-кови колектори които с малко преправане паснаха идеално :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: m10b20

Мнение от ///ivanE30 » 17 Ное 2009, 20:18

пусни някоя снимка да го видим с новите колектори , м10 е доста романтичен мотор 8)
bedrock city racing

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20

Мнение от nikola_gargov » 18 Ное 2009, 21:28

все още нямам снимки но скоро ще пусна :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20

Мнение от nikola_gargov » 06 Дек 2009, 16:26

Колеги имам малак проблем. :( вси4ко е готово нагласено но няма ток кам дюзите(не впраскват) от какво може да е това. и като слагах инсталацията от котията с бушоните излизат 10 кабела а на буксата на инсталацията са 9.да не там да е проблема.

някои ако може да помогне с не6то ще сам му благодарен. :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: m10b20- проблем

Мнение от toto_ » 06 Дек 2009, 17:32

Виж ей тука: http://bmw.ctcms.net/bmw/BMW/E-Books/
успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: m10b20

Мнение от Gecallica » 06 Дек 2009, 18:48

nikola_gargov написа:Колеги имам малак проблем. :( вси4ко е готово нагласено но няма ток кам дюзите(не впраскват) от какво може да е това. и като слагах инсталацията от котията с бушоните излизат 10 кабела а на буксата на инсталацията са 9.да не там да е проблема.

някои ако може да помогне с не6то ще сам му благодарен. :help:

Колега с какъв тип инжекцион последно ще караш? L-Jetronic или мотроник? Виж захранването към компютъра. Също така ако е л-джетроник виж дали идват 12 волта на зеленото кабелче на релето когато си на контакт. Успех :yes:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20- проблем

Мнение от nikola_gargov » 06 Дек 2009, 19:21

Мерси колега. с жетроник е . доно скоро се оправи да видя дали 6те остана доволен от резултата :yes:

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Re: m10b20

Мнение от MadVanio » 06 Дек 2009, 20:21

Gecallica написа:
alpina-ma6inata написа:Така е. Аз в мойто М10 100% ще налея повече пари отколкото примерно да си взема едно С14, ама държа и да не бягам от оригинала... :(

И да не спамя само, ето две теми, които биха ти помогнали поне малко:

http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/

http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/


Съжалявам на автора, че май му напълнихме темата с неща, които надали ще са му от полза... :oops:

10x a lot.

И аз се извинявам. Ако модератора счита, че сме оспамили както трябва, нека ни извини и ни почисти ос*аното :oops:

:winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20- проблем

Мнение от nikola_gargov » 07 Дек 2009, 20:21

оказа се 4е е заради новия дат4ик на холд. но о6те не сам поставил стария с делкото и не се знае какво ще стане
:roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20- проблем

Мнение от nikola_gargov » 05 Яну 2010, 11:25

Вече почети всичко е на ред и сам много доволен от резултата. :lalala: Искам само да попитам инжекторите от б18-ката ще стигнат ли на б20-ката или да слагам по големи( и ако някои знае колко кубика са на б18-ката) :yes:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: m10b20i- почети готова

Мнение от amd » 05 Яну 2010, 13:07

По номера на дюзите можеш да провериш тук : http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

За всякакъв автомобил :)
BMW only!

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook