За дизайна

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 25 Юни 2005, 12:08

Абе, ай сиктир с тия пластмасови играчки дето са през ден в сервиза, щото на компа нещо му е щукнало :evil:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 21.02.2004
Местоположение: у селото...
Пол: Мъж
Кара: скутЕрЕ!
Мечтае да кара: Перлини :))))

Мнение от moto » 25 Юни 2005, 14:53

Aurora-абсолютно съм съгласен с теб!НО според мен трябва един човек да се аргументира в тезите си,ане само да казва-тва не ми харесва!И го казах главно,защото са се появили личности(за мен лекета),които казват тва не ми аресва щото е ново!Просто защото е новаторско и значи било грозно-е не е така!
Аз също винаги съм бил на мнение че извитата конзола към водача не рябваше да се маха-не случайно Ауди я взеха с А6цата!Това за мен е част опт ергономията...и то най-важната....нали все пак се казва-Шеър Драйвинг Плежър...честно казано не ми харесва така права конзолата-И-драйва е нещо,което се превърна в революция просто!Аз също обичам скоростния лост и яростта,която изливаш върху него,когато превключваш...,защото адреналина ти просто е скочил до небето :twisted: !....Мойте приятели знаят че първото ми БМВ ще е Е30,но аз не съм пшротивник на новия дизайн!
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 25 Юни 2005, 15:23

BAYRON написа:
Не ми трябват телевизори не ми трябват навигации и с кранчета на парното мога, но немога да се примиря с тия рафтове и етежерки ,тия табла и джойстици на маршрутка N5 .

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 11.03.2005

Мнение от nyky » 27 Юни 2005, 18:34

А бе и след 20години пак ще караме БМВ и дизаина няма да е
същият. Верваите ми :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 29.05.2003

Мнение от deliveryman » 27 Юни 2005, 19:18

навремето първото нещо което е проверявал потенциалният купувач на БМВ като седне зад волана е - дали работи лостчето за премигване на дългите,а в днешни дни както се изрази един разярен читател на едно руско списание ако видиш розово BMW с блондинка зад волана ще го приемеш като нещо съвсем нормално.....та за новите BMW-та някой ми беше казал като минат 1-2г. ще свикнеш,ма колкото повече време минава толкова по-грозни ми стават,само X-5 си ми харесва.Което не значи че съм кон с капаци - просто ми е пределно ясно,че всичко е въпрос на пари и не мога да отрека че BMW продават много,много прилично и оттам съответно идват добрите финансови показатели.Ма мен това изобщо не ме вълнува защото не съм акционер,а и не мога да бъда.Това е лично мнение.
П.С. и за мен Е-46 е последното читаво.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 28 Юни 2005, 2:22

deliveryman ...Е-46 е последното читаво

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 28 Юни 2005, 3:34

Ха - ха - ха , обичайните заподозрени SlipKnoT , ISATIS , rado_rf , NeoPrint , BAYRON , nuzzo , bravo . . .

учудвам се как не се е намесил ISATIS още . . .
тая тема е като темата BMW или Mercedes за "простолюдието" , с една дума ВЕЧНА . Колкото ентусиасти толкова мнения 8)
Най-мразя да съм прав!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 14.08.2003
Местоположение: София

Мнение от nuzzo » 01 Юли 2005, 18:39

Немога да не се намеся, щом ме рачкат в раната. Но и няма да отстоявам възгледите си, защото сам го правил нееднократно в подобни теми. Както казахте темата е вечна и необятна за това имат работа такива като мен дето
могат да рисуват, пишат, лепят,
.
Искам да кажа само, че дизаина на новите баварци изобщо не е самоцелен след като си изпълнява основната функция да продава. както и да кажа че не го приемам като чиста монета( най-добрия).
Никой няма да отрече че колите са впечатляващи и добри.
Bangele, Bangle..............
Изображение
NUZZO

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 01 Юли 2005, 18:42

Аз пък съм на мнение, че с новите модели нищо ново под слънцето(говорим за дизайн)! Едни познати форми, леко дръпнати нагоре или настрани или наникъде :!: Нищо революционно!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 14.08.2003
Местоположение: София

Мнение от nuzzo » 01 Юли 2005, 18:46

От кое по точно модерно направление или стил в дизайна са ти познати, кажи и ние да се запознаем. На мен лично ще ми е интересно да науча нещо ново.
Изображение
NUZZO

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 01 Юли 2005, 18:52

Как откъде бе :?: Ми от предния модел :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 01 Юли 2005, 21:54

dinko_sd написа:Аз пък съм на мнение, че с новите модели нищо ново под слънцето(говорим за дизайн)! Едни познати форми, леко дръпнати нагоре или настрани или наникъде :!: Нищо революционно!!

по тази причина, щот не виждаш разликите, сигурно ти хареса, а...?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 01 Юли 2005, 22:18

Естествено че ми харесват :!: Но имаше постове от рода на това че след 2000 година дизайнът поел във съвсем друга посока и т.н. От край време, особенно при немските фирми се следват едни и същи тенденции: дай да променим фаровете(примерно да ги извием нагоре), да сменим предната маска (да и сложим по-голям отвор за въздух ) и т.н. Никаква революция, само еволюция :D Ако говорим конкретно за БМВ революция беше Е36 (сравнено с Е30, Е34 и модели по-назад във времето) От тогава насам нищо ново. Изключение прави модела Z4 който е малко по-смело решение и 6-та серия (да не забравяме че те са предназначени повече за американския пазар, чиито потребители не се вълнуват от немският дух на традициите )!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 14.08.2003
Местоположение: София

Мнение от nuzzo » 02 Юли 2005, 16:07

dinko_sd написа:Но имаше постове от рода на това че след 2000 година дизайнът поел във съвсем друга посока и т.н. От край време, особенно при немските фирми се следват едни и същи тенденции: дай да променим фаровете(примерно да ги извием нагоре), да сменим предната маска (да и сложим по-голям отвор за въздух ) и т.н. Никаква революция, само еволюция :D Ако говорим конкретно за БМВ революция беше Е36 (сравнено с Е30, Е34 и модели по-назад във времето) От тогава насам нищо ново. Изключение прави модела Z4 който е малко по-смело решение и 6-та серия (да не забравяме че те са предназначени повече за американския пазар, чиито потребители не се вълнуват от немският дух на традициите )!



Колегата явно няма представа какво са дизайн стратегиите и как се градят те, на каква теоритична и маркетингова основа стъпват. Не съм съгласен че дизайна на БМВ след 2000 година не се променя а и според мен той започва да се промения още началото на 90-те години когато концерна избира нов път по който да гради дизайна и как да рисува лицето на марката. Факта, че назначава Бенгал на поста шеф дизайне е показателен, ще припомня че той е американски възпитанник изградил кариерата си в европа и по точно в италянската школа. Явно шефовете на марката са преценили че такъв хибрид ше извади марката от кризата.
Уникалноста на дизайна не БМВ не е само в изменението на формите( редуването на конвекси и конкави, промяна на обемите, съчетаването на заоблени и изострени форми за да се придаде "мусколестят" вид на колата), БМВ промвнят до някаква степен и функцията на колата. Създавата класа SAV, в който залага активното участи на водача, доразвиват философията за удоволствие от шофирането, появяват се електроните системи подпомагащи управлението на автомобила. Изкам да кажа че дизайна не е само форма, той е повече функция. зад една промяна на пръв поглед незначима могат да се крият много подобрения. Моето лично мнение че работата на дизайнерският екип на БМВ наложи последните 10 години нов стандарт за работа който не беше познат до този момент, стандарт който дава много по добри резултати от работата до сега.
Ще доварша като кажа, че дизайна като явление на модерния индустриялен свят се заражда именно в школите на Германия и до днес това е едно от малкото места в света кадето се прави добрия дизайн (форма=функция).
Изображение
NUZZO

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 02 Юли 2005, 17:00

Абе nuzzo нетрябваше да споменаваш USA сега като разберат че дизайна е " американски " след появата на Бенгъл и още повече ще го намразят :)))

За хората който искат да научат нещо повече http://www.designworksusa.com
Най-мразя да съм прав!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook