Прегрято Е34
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Прегрято Е34
така значи става въпрос за прегряване на Е34 М50 мотор.. всичко започна преди около месец когато стана гафа с колата явно термостата беше зациклил по някаква причина ( годинките са му били множко) и при едно градско шофиране колата прегря буквално .. последиците на пръв поглед бяха спукан радиатор ( зверски спукан ).. на другия ден намерих от една морга радиатор 2ра ръка (здрав).Сложих го първоначално без термостат защото се оказа че е здал багажа, но колата загряваше... което ме наведе на мисълта че няма да се размина само с нов радиатор и термостат .. но все пак можеше да се кара спокойно в града.Един майстор обаче ми каза, че може да загравя от това че я карам без термостат .. карах я няколко дни без накрая купих нов , сложих го и нещата в момента са малко по-добре но пак си има проблем (най-вероятно - гарнитура, или спукана глава) това са за мен вероятностите.Но искам да се допитам и до друго мнение за да бъда сигурен.Да кажа нещо и за парното.. парно ту има ту няма .. което хич не е добре мисля.. Та въпроса ми е следния възможно ли е със отишла гарнитура или глава да се кара по ~ 70км на ден без да се налага да доливам вода примерно или да спирам през 1 км щото загрява много :?
също да кажа не е омешвала маслото с водата. Маркучите на пипане са подути.Не са меки като при студен двигател.Някой път са по надути от друг.И още нещо интересно.Вчера я карах малко вечерта .. беше загряла но нямаше парно и знаех че ще загрее повече .. така и стана стрелката на темпомата беше стигнала до чертата след средата и беше на път да я задмине затова речих да спра.. отворих капака и развих малко пробката на радиатора излезна доста въздух + вода (излизаше на пяна) чаках докато горния маркуч не спадне налягането си до положението в което е при сруден двигател и я оставих така . Ходих да пия по едно кафе с приятели като се върнах след час,час и половина колата беше изстинала до чертата преди средата на темпомата тръгна аз и след около 2-3км се появи парното карах я поне 20км след това без да има проблеми с него (имаше си през цялото време) като спрях реших да погледна маркучите горния беше добре, но долния беше студен, което ме озадъчи ?!?! какво става незнам :?
май доста написах.. ако нещо не е ясно питайте
ще бъда благодарен на всеки който се отзове. поздрави!
също да кажа не е омешвала маслото с водата. Маркучите на пипане са подути.Не са меки като при студен двигател.Някой път са по надути от друг.И още нещо интересно.Вчера я карах малко вечерта .. беше загряла но нямаше парно и знаех че ще загрее повече .. така и стана стрелката на темпомата беше стигнала до чертата след средата и беше на път да я задмине затова речих да спра.. отворих капака и развих малко пробката на радиатора излезна доста въздух + вода (излизаше на пяна) чаках докато горния маркуч не спадне налягането си до положението в което е при сруден двигател и я оставих така . Ходих да пия по едно кафе с приятели като се върнах след час,час и половина колата беше изстинала до чертата преди средата на темпомата тръгна аз и след около 2-3км се появи парното карах я поне 20км след това без да има проблеми с него (имаше си през цялото време) като спрях реших да погледна маркучите горния беше добре, но долния беше студен, което ме озадъчи ?!?! какво става незнам :?
май доста написах.. ако нещо не е ясно питайте

Re: Прегрято Е34

Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:46, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
Re: Прегрято Е34
ами циркулация има .. поне на запален мотор в радиатора се вижда как си вкарва вода през малкото отворче .. ? от нея ли да е ?
Re: Прегрято Е34
[quote="forevera"]ами циркулация има .. поне на запален мотор в радиатора се вижда как си вкарва вода през малкото отворче .. ? от нея ли да е ?[/quot 

Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:46, променена общо 2 пъти

by ''kompleksa''
Re: Прегрято Е34
ако няма ? значи е от помпата, а ако си има ?? - гарнитура, глава 
възможно ли е да е от нещо друго ?

възможно ли е да е от нещо друго ?
Re: Прегрято Е34
[quote="forevera"]ако няма ? значи е от помпата, а ако си има ?? - гарнитура, глава
[/quot 


Последна промяна ivan. на 02 Ное 2009, 16:47, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
Re: Прегрято Е34
ами .. проверих току що на тихи обороти почти няма циркулация, като подам газ започва да тече през отворчето 

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Прегрято Е34
виж капачката на разширителния съд
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Прегрято Е34
този мотор много рядко пука глава,провери си водната помпа и задължително капачката,щом си спукал радиатора явно налягането е станало повече от допустимото или самия радиатор е бил доста поизпечен и му е дошло времето.ако всичко е наред обезвъздуши системата правилно и ще дойде парното(обезвъздушава се на пуснато парно за да са отворени клапите)ако след време пак се загуби ще се наложи да се сваля главата,най вероятно е духнала гарнитура или има пукнатина.най важното е да провериш цялата водна система преди да преминеш към радикални действия ,по някога проблема се оказва елементарен.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Прегрято Е34
Aз също първо бих те посъветвал да обезвъздушиш хубаво! Сам каза, че като си отворил пробката е излезнал въздух и се е пооправила. При загрял мотор за да ти е студен долния маркуч на радиатора или помпата не създава нужния дебит или термостата не е отворил(нищо че е нов)!Започни от най-лесните неща.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Прегрято Е34
ivan. написа:Виж на високи обороти дали има циркулацияforevera написа:ами циркулация има .. поне на запален мотор в радиатора се вижда как си вкарва вода през малкото отворче .. ? от нея ли да е ?
за твоя мотор никой не се е оплакал от спукана глава
еми аз ли да съм първия да се оплаче

иначе по темата ... тва е много гаден проблем и те съветвам да отделиш време да отидеш на сервиз и да почвате да излкючвате 1 по 1 докато не се установи проблема

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Прегрято Е34
Питбул, ти да не спука главата на белия кораб ?
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Прегрято Е34
kirililiev написа:обезвъздушава се на пуснато парно за да са отворени клапите
Но не забравяй преди това да дадеш на пълен контакт!И не си мисли ,че като поседи повечко на контакт ще и стане нещо!
Но на първо място провери водната помпа!!! На 3000 оборота на отворена капачка става фонтан със читава помпа!
Контакт клапите отворени (заслушай дали работи ел помпата за парното,точно под клапите е) и наливай вода докато поеме.После отвиваш винта на радиатора и палиш ,ако трябва доливаш още!
Успех!
п.п: много ми е чудно тая бяла петица защо обиколи форума за няколко месеца?!?!!?
BMW Service Team
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Прегрято Е34
Явно не е лъжица за всяка уста... 20-ска автомат.. в града си е*ало мамата 

32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани