Обичайния проблем - обороти
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Обичайния проблем - обороти
Сигурно ще съм нахокан от някой и друг,че не съм ползвал търсачка,НО НЕ Е ТАКА...просто наистина неможах да намеря като моя случай.
Става въпрос за следното:
Колата е е34 520 130коня(Демек стария мотор).От както я купих оборотите има няма и започват да играят от порядъка на 800-1100,като спират когато си поискат,независимо дали съм я изръчкал или не.Немога да ви кажа на какви точно обороти работи,тъй като ако не играят,то след почти всяко изключване от скорост оборотите си стоят стабилни,но не са едни и същи(примерно сега ще работи на 800,след 2-3 светофара ще работи на 700,понякога падат на 600).Лятото ако пуснех климатика положението става още по-лошо(играят повече) и няма начин да се успокоят,а само да играят ама малко
.От около седмица насам,колата прави нещо доста плашещо: карам си,като по някое време оборитете ми се залепят на 1200 и няма сваляне,дали ще я ръчкам,дали ще карам яваш яваш,няма значение;когато и подам газ по-разко или отпусна съединитела по-рязко,а съм подал не достатъчно газ започва да глъхне,губи мощност и след като си качи стрелката на оборотите след 1300 започва да се движи норамлно;освен това когато изключа от скорост оборотите падат осезаемо по-бавно.И така няколко секунди,минути или часове,всеки път е различно кога ще се оправи и дали ще го направи пак през деня.По двигатела съм сменял супер скоро термостат,свещи,филтри,масла,ремъци.
Имам само 1 молба :

Става въпрос за следното:
Колата е е34 520 130коня(Демек стария мотор).От както я купих оборотите има няма и започват да играят от порядъка на 800-1100,като спират когато си поискат,независимо дали съм я изръчкал или не.Немога да ви кажа на какви точно обороти работи,тъй като ако не играят,то след почти всяко изключване от скорост оборотите си стоят стабилни,но не са едни и същи(примерно сега ще работи на 800,след 2-3 светофара ще работи на 700,понякога падат на 600).Лятото ако пуснех климатика положението става още по-лошо(играят повече) и няма начин да се успокоят,а само да играят ама малко

Имам само 1 молба :

Re: Обичайния проблем - обороти
А,има и още нещо-колата винаги е работела на 75градуса и супер рядко загряваше до 90,дори и на адските жеги...нз защо
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Обичайния проблем - обороти
като и в съседната тема - термостата ти седи отворе, а моторчето за празен ход е време да се почисти, а вакуумите да се сменят.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Обичайния проблем - обороти
и евентулано да си погледне дебитомера 

Re: Обичайния проблем - обороти
въпроса е там,че съм чистил шъпросното моторче.Цяла нощ го бях киснал в обезмалител и след това го пръсках с W40 и стана много добро.
- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Обичайния проблем - обороти
Колега провери си дюзите! Особено ако си с газова.
Re: Обичайния проблем - обороти
jogr написа:Колега провери си дюзите! Особено ако си с газова.
не,никога не е имала газ,а редовно сипвам високо октанов бензин и добавки...
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Обичайния проблем - обороти
margit0 написа:А,има и още нещо-колата винаги е работела на 75градуса и супер рядко загряваше до 90,дори и на адските жеги...нз защо
провери виското да не би да ти е постоянно зацепено
-въпреки че ти е нов термостата пак може да е сдухан
-третата причина е да имаш проблеми с таблото и да не отчита вярно
по другият ти проблем колегите са те упътили правилно-въпреки че си го чистил стъпковото моторче пробвай с някой колега да си ги размените да видиш ще изчезне ли проблема ако не изчезне нещата стават по -сериозни(дебитомер компютър)и все пак отиди на диагностика
Re: Обичайния проблем - обороти
margit0 написа:въпроса е там,че съм чистил шъпросното моторче.Цяла нощ го бях киснал в обезмалител и след това го пръсках с W40 и стана много добро.
Това, че си почистил моторчето нищо не означава. Ако то си е сдухано колкото и да го чистиш кел файда. Най-добре иди на диагностика или пробвай със коректно работещо такова. Колкото до температурата - на диагностиката поне ще разбереш дали проблема е в таблото или датчика. Ако двете са си здрави - сменяй термостата. М20 по принцип са много надеждни двигатели.
Успех.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Re: Обичайния проблем - обороти
смени дебитомера и ще се оправи 


V12 POWER
BMW Team Varna просто най-добрите !!!!
Re: Обичайния проблем - обороти
Отговорите са налице : Виско и Моторче(беше доста мръсно,пак,но Явор в сервиза в Хаджи Димитър го позачисти доволно и ми каза че работи само на някакъв процент)
Мн благодаря за отговорите на всички
Остана само 1 нещо,има ли смисал да се взима неоригинално стъпково моторче(не говоря за некфи чикии от цар симеон,ами примерно някое на ВДО от манимпекс примерно)
Мн благодаря за отговорите на всички
Остана само 1 нещо,има ли смисал да се взима неоригинално стъпково моторче(не говоря за некфи чикии от цар симеон,ами примерно някое на ВДО от манимпекс примерно)
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Re: Обичайния проблем - обороти
Наистина компетентни мнения!
Аз имах този проблем на М20б20 и минах през тоя гаден момент!
Колегите правилно казват! Послушай ги!
1. изчисти стъпковото моторче, видях че си го правил, но може да е заминало и въпреки че е чисто да не върши работа!
2. иди на диагностика! там ще се види какви грешки е отчел Motronic-а
3. Ако е дебитомер или проблем в електрониката, ще разбереш при кадърен майстор след като направите горното и ще търсиш 2ра ръка - сега много има
Успех! Знам че е много неприятно!
Аз имах този проблем на М20б20 и минах през тоя гаден момент!
Колегите правилно казват! Послушай ги!
1. изчисти стъпковото моторче, видях че си го правил, но може да е заминало и въпреки че е чисто да не върши работа!
2. иди на диагностика! там ще се види какви грешки е отчел Motronic-а
3. Ако е дебитомер или проблем в електрониката, ще разбереш при кадърен майстор след като направите горното и ще търсиш 2ра ръка - сега много има

Успех! Знам че е много неприятно!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
Re: Обичайния проблем - обороти
скоро четох в една тема тук в раздел е34 за един пич който имаше същия проблем с държането на високи обороти и се оказа че трябвало да сменя датчик на температурата(този до термостата),дали има вероятност компа да се ебава заради недостатъчната работна температура която колата ми в повечето случаи поддържа(70градуса)
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани