За дизайна
Модератор: Общи модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
За дизайна
Предполагам сте забелязали, че на много хора (не само от нашия форум) не им допадат новия дизайн на автомобилите. Желанието ми да пусна такава тема се зароди след многото нагативни изказвания по отношение по дизайна на новите Баварци. Все повече заприличват (всички коли, е с изключения) на недообмислени форми, отколкото на автомобили, произведени от авторитетни марки, лидери. Спортно насочените коли придобиха вид на кекави спортисти, отколкото на истински расови машини (но пак казвам има и много изключения). Според мен (а и според много други) автомобилния дизайн се е изчерпал, и дизайнерите за почват да създават много ''зализани'' форми. Те вече нямат кой знае какво революционно да направят, а само променят отчасти формите, а когато решат да създадът изцяло нов дизайн, опитите им почти винаги са неуспешни (пак казвам, има изключения). Аз затова повече си обичам старите машини, толкова много агресия има в тях
.
Ще се радвам да чуя и вашите мнения по въпроса, и ако не съвпадът с мойто (абсолютно нормално е да има разминаване), моля да не бъда оплют много грубо!

Ще се радвам да чуя и вашите мнения по въпроса, и ако не съвпадът с мойто (абсолютно нормално е да има разминаване), моля да не бъда оплют много грубо!

- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
абе без да искам да влизам в спор с теб ама изобщо е съм съгласен новите концепции на бмв ме кефят неистово а и не само мен ... самият факт , че от мерцедес ни крадат е показателен , че се движат наще хора в правилна посока... какво значи тук изключения
не го разбирам от всички нови модели , които съм имал удоволствието да шофирам неам никакви забележки ... нито към дизайна нито към поведение на пътя даже напротив всяко ново творение на любимия завод ме кара да се чуствам горд прижърженик на марката... а за олд скул е нормално да не се кефят на новите машини ама момчета не забравяйте , че вече сме в 21 - ви век и нормално е машините да изглеждат по-загладено ( абе бих казал нещо и за гроздето ама айде, защото много се съмнявам , че има човек в този форум който би отказал да кара новата М6 или М5 )

gambling with the devil on the road
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ами за мен БМВ си развалиха дизайна след Е46, обвинявам дизайнерската им политика за това, че посегна на святи елементи, като завъртяната централна конзола например. Ако трябва да съм честен бих карал ново Е65 или Е90, но ако ми го подарят, все пак е БМВ, а е и ново
Но ако имах възможност бих карал Е24-ка или 850CSI, стига да се продаваха новички и да можех да си ги купя
По отношение на Крис Бенгъл мился, че той не е прекият отговорник за дизайна, а борда на директорите на БМВ АГ, понеже те решават дали ще се появи на бял свят някое негово творение. Времето върви и автомобилите се изменят, не може да очакваме дизайна на БМВ да не се промени дори това да не ни харесва, но моля господа дизайнерите, запазете същността на БМВ в дизайна. Да не се окаже, че примерно следващото БМВ няма да има бъбреци, знам че звучи невероятно, но виждайки как окаляха терена с някои модели се страхувам за запазването на индивидуалността на любимата марка, легнала на сърцето ми не от ден или година и носеща ми толкова много радост.




- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Тая тема е изтъркана като кецовете дето играя футбол с тях..
Разисквана е 10000 пъти и всеки път се стига до извода, че всичко е в'прос на вкус така, че няма смисъл отнова всеки да казва кой модел харесва, кой не харесва и т.н.
Така, че живи и здрави и всеки да кара каквото му е на сърце..
Разисквана е 10000 пъти и всеки път се стига до извода, че всичко е в'прос на вкус така, че няма смисъл отнова всеки да казва кой модел харесва, кой не харесва и т.н.
Така, че живи и здрави и всеки да кара каквото му е на сърце..

- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Е само едно ще кажа!КОгато хората станат поне малко копетентни в дизайна,то тогава ще могат да дават сериозни оценки ОК!Сега може да си говорим за харесване и нехаресване-сиреч за вкусове,но моля ви се...вообще замисляте ли се колко фактори влизат в дизйна-та това не е само някаква "зализана" форма...помислете,попрочетете и тогава критикувайте!Поинтересувайте се от работата на един инж. дизайнер и тогава прилагайте мнение!Това не е един драскча,който прави само артистичните скечове,които всички виждат!
Марти също го каза-нне вярвам якой да откаже да застане удобно и комфортно зад волана на Е60,Е65,Е90-извинявайте,ма който ми каже че не е агресивна
....билото ///М или не!Те са комфортни,бързи и агресивни.Та нали това е гонила винаги марката-комфорт и сгресивност заедно,затова и винаги е била пред всички други в това отношение-всъщност това и обяснява любовта на повечето фенове тук!Защо и сега да не е така-погледнете смотаните и умрели М******И(сетете се коя е марката)...или пък Ауди...извинявам се на феновете,но ауди само лифтват
!Ето дори и днес БМВ е пред другите по тези показатели-агресивност,комфорт,хендлинг и т.н.!
П.П.Знам че сега ще бъда сдъфкан и изплют,но просто това е истината в мойте очи!
Марти също го каза-нне вярвам якой да откаже да застане удобно и комфортно зад волана на Е60,Е65,Е90-извинявайте,ма който ми каже че не е агресивна


П.П.Знам че сега ще бъда сдъфкан и изплют,но просто това е истината в мойте очи!
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
moto написа:Марти също го каза-нне вярвам якой да откаже да застане удобно и комфортно зад волана на Е60,Е65,Е90-извинявайте...
ОТКАЗВАМ





- Nitro^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
1-Всички знаем ,че харесването или не на някой модел е въпрос на вкус.
2-Като имаме това впредвид ЗАЩО СЕ ОПИТВАТЕ ДА НАЛОЖИТЕ ЛИЧНОТО СИ МНЕНИЕ
3-Моето лично мнение е че новите модели на БМВ са красиви и имат своите стойности,които може да оцените
2-Като имаме това впредвид ЗАЩО СЕ ОПИТВАТЕ ДА НАЛОЖИТЕ ЛИЧНОТО СИ МНЕНИЕ

3-Моето лично мнение е че новите модели на БМВ са красиви и имат своите стойности,които може да оцените

- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Ами явно не всички могат да погледнат обективно,или просто се представят за хора,каквито НЕ СА!Не визирам икого конкретно!
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
Аз веднъж съм се изказал по въпроса, но ще се повторя.
Според мен до 2000 година дизайнерство в колите се развивало по евалюционен начин: се взимало предишното и се доизкосурявало със оглед на последните тенденции в модата. Своят апогей това е достигнало към края на миналото столетие, се приблизиха към идеала с други думи, и това лично за мен (ако говорим за БМВ все пак) се изразява в Е46 купе, от там нататък дизайнери са стигнаха към задънената улица: хем трябва да направят нещо ново, хем не знаят вече какво да правят с идеалните си творения - няма на къде да се развиват.
Затова производители избраха революция. Като и всяка една революция в своето начало тя е символ на безредие. Във дизайна това е тази прибързаност и безвкусица при избор на една идея, тотален кич. на лице е смесване на различни стилове дизхормония, явна не издокосуреност, не изчистеност, наличие на излишни елементи (това мото "nothing to add" за новата тройка, направо е смешно в тази светлина).
За тази революция наети нови дизайнерски екипи, които естественно отричат всичко направено преди тях (така става погребването на традициите). не е изключено, че много от тях са педали с изкривено чувство за прекрасно. Кажете ми как е възможно за един педал да направи една мъжка кола?
Това всичко разбира се, не може да не дразни хората със развито естетическо чувство.
Затова аз мисля, че онези коли разработени 1990-2000 година след 20-30 години ще имат сериозна номизматическа стойност, ще се превърнат в класика на жанра, а тези които щанцоват сега няма да станат такива дори и след 40 години.
Най-дразнящите елементи за мен в новия дизайн на БМВ - това са табло, фарове и броня. Фейслифт на Е46 не ми допада също.
За най-изродска каросерия от последните БМВта лично аз смятам е 7-ца - направо свиня (направена специално за современен дебелогъз тип на човека
), а 1-та серия е тъпото й прасенце (специални за дебелите женки, да се возят).
Според мен до 2000 година дизайнерство в колите се развивало по евалюционен начин: се взимало предишното и се доизкосурявало със оглед на последните тенденции в модата. Своят апогей това е достигнало към края на миналото столетие, се приблизиха към идеала с други думи, и това лично за мен (ако говорим за БМВ все пак) се изразява в Е46 купе, от там нататък дизайнери са стигнаха към задънената улица: хем трябва да направят нещо ново, хем не знаят вече какво да правят с идеалните си творения - няма на къде да се развиват.
Затова производители избраха революция. Като и всяка една революция в своето начало тя е символ на безредие. Във дизайна това е тази прибързаност и безвкусица при избор на една идея, тотален кич. на лице е смесване на различни стилове дизхормония, явна не издокосуреност, не изчистеност, наличие на излишни елементи (това мото "nothing to add" за новата тройка, направо е смешно в тази светлина).
За тази революция наети нови дизайнерски екипи, които естественно отричат всичко направено преди тях (така става погребването на традициите). не е изключено, че много от тях са педали с изкривено чувство за прекрасно. Кажете ми как е възможно за един педал да направи една мъжка кола?
Това всичко разбира се, не може да не дразни хората със развито естетическо чувство.
Затова аз мисля, че онези коли разработени 1990-2000 година след 20-30 години ще имат сериозна номизматическа стойност, ще се превърнат в класика на жанра, а тези които щанцоват сега няма да станат такива дори и след 40 години.
Най-дразнящите елементи за мен в новия дизайн на БМВ - това са табло, фарове и броня. Фейслифт на Е46 не ми допада също.
За най-изродска каросерия от последните БМВта лично аз смятам е 7-ца - направо свиня (направена специално за современен дебелогъз тип на човека

Последна промяна Aurora на 25 Юни 2005, 10:44, променена общо 9 пъти
bam-bam написа:BMW8 Ами за мен БМВ си развалиха дизайна след Е46 ....
подкрепям ако не се промени нещо е46 ще е последната кола която ще карам от бмв
съгласен съм че е въпрос на вкус но това е и моят вкус.
Е46 е последното поколение стари и красиви баварци, БАВАРЦИ с традиции създадени изцяло за шофиране . Направо ме прегръщат старите модели до е 46 показват кое е моето място и от кой уред се вдига адреналина????СКОРОСТНИЯ ЛОСТ!!!


Когато си карам БМВ-то ми се иска хема да съм от ляво и да натискам педала хем да мога да го гледам от страни . Не ми трябват телевизори не ми трябват навигации и с кранчета на парното мога, но немога да се примиря с тия рафтове и етежерки ,тия табла и джойстици на маршрутка N5 .
Защо няма лайсни на вратите ??
Еми фаровете що не ги изтеглят до колонката може пак да ви харесат щото било БМВ.
БМВ-то трябва да плаши , а не да те разсмива, трябва да резпектира , да е нервно злобно та дори да хапе .......
Е това си е мое мнените и не ми се сърдете ама ако видите как седи някой в 5 или 7 серия на задната седалка все едно е седнал Ауди .Прозореца е прекалено малък и само главичката на човечеца се вижда кат в Икарус.
В Третата серия имам най малко забележки ,но и тя е замазана отзад дръпната е с шприц за пастички и ми е малко сладникава.
Гласувам за БМВ партията и не правя коалиции
Последна промяна BAYRON на 02 Юли 2005, 21:36, променена общо 1 път




- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Дали за новите зализани форми, оеднаквяването и загубата на фирмена идентичност на повечето марки,в огромна степен не е виновен Cx коефициента? В крайна сметка тунела не се интересува каква е марката,в идеалния случай резултата клони към капковидна форма.
Това прави още по-ценни детайлите от интериора,който са характерни за марката. Ето защо не мога да простя това което се случи с новите БМВ-та. И за мен Е39/Е46 са края.
Това прави още по-ценни детайлите от интериора,който са характерни за марката. Ето защо не мога да простя това което се случи с новите БМВ-та. И за мен Е39/Е46 са края.
Nitro^ написа:1-Всички знаем ,че харесването или не на някой модел е въпрос на вкус.
2-Като имаме това впредвид ЗАЩО СЕ ОПИТВАТЕ ДА НАЛОЖИТЕ ЛИЧНОТО СИ МНЕНИЕ![]()
3-Моето лично мнение е че новите модели на БМВ са красиви и имат своите стойности,които може да оцените
мога да се обзаложа, че ако беше направено от предишния дизайнерски екип пак щеше да ти харасва.
- BoLiViV
- Red Fanatic
-
- Мнения: 1034
- Регистриран на: 11.04.2005
- Местоположение: Русе, София и Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М50B20
- Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
- Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG
moto написа:Е само едно ще кажа!КОгато хората станат поне малко копетентни в дизайна,то тогава ще могат да дават сериозни оценки ОК!!Сега може да си говорим за харесване и нехаресване-сиреч за вкусове,но моля ви се...вообще замисляте ли се колко фактори влизат в дизйна-та това не е само някаква "зализана" форма...помислете,попрочетете и тогава критикувайте!
Какво значи да си компетентен в дизайна? Има хора, които могат да рисуват, пишат, лепят, така да се кажа творци с заложени в тях съответни таланти.
Всички остнали хора дори и да нямат тези таланти задолжително могат да оценят творби на другите и имат своето определено мнение за това, така е на всякаде в музика, живопис, литература, как и навсякаде има хитове и пълни провали, и повече от хората дори и с различни вкусови пристарстия са солидарни в мненията си по тези въпроси, вземете за пример жените: повече от мъжете не зависимо от вкусови си пристрастия са солидарни в мнения относително какви жени са хубави, а какви са грозни, нима ли не е така.
Така че това цяло няма никакво отношение нито към компетентноста нито към вкусовите пристрастия
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани