Как гори М50?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 22.09.2005
Местоположение: градът на тепетата
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power

Re: Как гори М50?

Мнение от skalata » 21 Окт 2009, 22:26

имах го същия проблем с 40 литра бензин 70 км направо онемях колата е е30 м50 б20 започна се лутане по мъките колата не държеше оборотите та първо смених дибитомера но не е от него после смених датчика за температурата на въздуха на смукателните колектори защото ми отчиташе около -45 градуса това е измерено по сапротивлението от датчика после отидох и лепнах един чип само без оправление на ламбда соната защото се оказа че при доработването на испускателите съм я изместил много назад след което смених и датчика на коляновия вал както и стъпковия мотор също и термостата защото се съмнявах че стария не задържа температурата постоянна и разхода ми в момента е между 12-16 литра градско извън града незнам не съм я мерил за сега. още остана ми само един проблем като е студена и я запаля ми работи около 2 мин. на 2000 оборота и не знам какво да правя вече мисля да сменя и сензора на дроселовата клапа също. ако съм ти помогнал на къде да се ориентираш поне малко това е от мен
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Re: Как гори М50?

Мнение от KIM » 21 Окт 2009, 22:57

изключи ламбдата да влезе в авариен ..трябва по малко да ти даде
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: конджул
Мечтае да кара: на бензин

Re: Как гори М50?

Мнение от mamuta88 » 22 Окт 2009, 0:33

с откачена сонда гори по-малко отколкото с изплущяла или друга сонда минава в авариен режим относно разход, е36 кабрио (1800кг 17/45/245) б20 с ванусче 11-13 градско с изпляскала сонда

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Re: Как гори М50?

Мнение от venek » 22 Окт 2009, 9:17

Сега,
вчера установих следното:
Динамото презареждаше адски много,оттам компа предполагам се е шашнал и баше намаал 9 грешки,от които едната беше в ламбдата,
след смяна на динамото колата се държи много по добре от колкото преди,но....
вчера разбрах също че този двигател никога не е каран с ламбда,съответно не я знам каква е.
От колега от форума взех ламбда(Siemens),понеже компа е такъв,но се оказа според тукашните майстори че не е за него.Имам старата ламбда от М40-ката и им носих нея.Майстора ми вика-''е тва ти е ламбдата''.
Днес пак ще ходя понеже снощи късно смених динамото,а като презареждаше и не можеха да направят диагностиката както трябва...Довечера ще ви пиша какво е станало.Благодаря на абсолютно всички колеги отзовали се....

П.П.
Очаквайте много скоро снимки и клипове... :lol:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Как гори М50?

Мнение от amd » 22 Окт 2009, 10:33

Успех с бавареца! Аз си спомням кофти случка с М50Б20, само че в Е34, как презареждаше алтернатора, оказа се регулатор на напрежение - акумулатора направо беше почнал да се топи и да изпуска киселина! Как не гръмна, не знам.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 12.12.2002
Местоположение: Sofia

Re: Как гори М50?

Мнение от axl » 22 Окт 2009, 14:52

На никой ли не му направи впечатление бензина в маркуча за вакуум от регулатора за налягане на горивото на рейката до колектора?
Щом има бензин там, значи е скъсана мембраната на регулатора и оттам тече бензин директно към смукателния колектор...
Пробвай на запалена кола да го издърпаш това маркуче и да видиш тече ли бензин.

Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Re: Как гори М50?

Мнение от Банго » 22 Окт 2009, 20:06

как запихте ваноса? дали е ОК зацепен че като четъ какво става маи не е как трябва
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Re: Как гори М50?

Мнение от venek » 23 Окт 2009, 0:00

Ами мисля че съм го зацепил като хората,не щрака,върви много яко иначе...
Не вярвам от него да смени разхода толкова...
според мен както каза колегата по горе проблема е в клапана,щото фърля бензин в колекторите и чат пат като го резна до 5-6 и препука в гърнето....не знам вече кво да го права тоз матор...давйте акъл... :shock: :shock: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Re: Как гори М50?

Мнение от venek » 23 Окт 2009, 9:34

Колеги,снощи смених дебитомер,и откачих ламбада да влезе в авариен ама резултат никакъв,проверка за грешки направих и няма,единственно ламбдата.... :dunno:
На някой да му се намира клапан за налягането на дюзите за продан?
Ще сменя и него и ако не стане... :banghead: :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Как гори М50?

Мнение от steeN » 25 Окт 2009, 12:54

добре вместо да си блъскаш главата, защо не измериш налягането на горивото ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Re: Как гори М50?

Мнение от venek » 25 Окт 2009, 16:25

Не знам как,кой и къде?? :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Re: Как гори М50?

Мнение от SammY » 25 Окт 2009, 16:28

Ми в който и сервис да идеш предполагам ще те оправат , че ако си имаш утредче и сам може :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Re: Как гори М50?

Мнение от venek » 25 Окт 2009, 19:45

Днес след поредната гонка,мой приятел забеляза че при макс обороти,от гърнето фърля огън... :shock: :shock: ,което ме навежда на мисълта че ще се наложи за четвърти път да свалаям капака на главата и да регулирам валове пак...прав ли съм или друга е причината?

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Re: Как гори М50?

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 25 Окт 2009, 20:27

venek написа:........ще се наложи за четвърти път да свалаям капака на главата и да регулирам валове пак...?

Пич сметам че щом три пъти не ти се получва,трябва се обърнеш към шпециалист да не свалите и други работи после :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: конджул
Мечтае да кара: на бензин

Re: Как гори М50?

Мнение от mamuta88 » 26 Окт 2009, 10:48

провери ли бар регулатора на бензиновата рейка ако неси го направи ако е наред значе клапаните незатварят как трябва

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook