Питане за 2 датчика в купето?
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Питане за 2 датчика в купето?
Здр. колеги. Вчера разглабях пластмаси по таблото и конзолата за почистване. Та видях 2 датчика който не са свързани никаде. Някой ако знае какви са и за какво са ще се радвам да ми каже. Че много мразя да имам нещо, но да не зная за какво е.
Ето ги и тях
1.

ето го и отзад:

Предполагам е някакъв температурен датчик, но все пак не не съм напълно сигурен. А и под табличката на която е няма такава букса в която да го включа
А ето тази букса и тя си е празна:


Но не си пасват с буксата на горния датчик. Ако някой има идея за какво е там и какво се включва в нея ще се радвам да сподели.
2. А ето този го намерих зверси срязан:


За него някава информация? Каква му е функцията? И къде се свързва?
Предварително благодаря на всички който помогнат с инфо!
Ето ги и тях
1.


ето го и отзад:

Предполагам е някакъв температурен датчик, но все пак не не съм напълно сигурен. А и под табличката на която е няма такава букса в която да го включа

А ето тази букса и тя си е празна:


Но не си пасват с буксата на горния датчик. Ако някой има идея за какво е там и какво се включва в нея ще се радвам да сподели.
2. А ето този го намерих зверси срязан:


За него някава информация? Каква му е функцията? И къде се свързва?
Предварително благодаря на всички който помогнат с инфо!


Re: Питане за 2 датчика в купето?
И аз като я взех моята (бог да я прости) имаше същата глупост (или поне подобна).
Оказа се някакъв измислен вече нефункциониращ имобилайзер.
Тва долу на барчето го докосвах с един магнит,лампичката на ключа с фаровете светваше
и тогава успявах да запаля.
Докато един ден не ме издразни (защото сработваше когато си иска) изкубах всичко
и си сложих оригиналната аларма.
п.п поне при мене беше това.
Оказа се някакъв измислен вече нефункциониращ имобилайзер.
Тва долу на барчето го докосвах с един магнит,лампичката на ключа с фаровете светваше
и тогава успявах да запаля.
Докато един ден не ме издразни (защото сработваше когато си иска) изкубах всичко
и си сложих оригиналната аларма.
п.п поне при мене беше това.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Питане за 2 датчика в купето?
точно такова е.. някаква супер просташка аларма... гадното е че са надупчили коратаоколо лоста...
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Питане за 2 датчика в купето?
Значи туй до лоста си е чиста проба побългаряване. Мерси за бързия отговор.
А някакви идеи за това на ключа за халогенните? И за празната букса пак до лоста?

А някакви идеи за това на ключа за халогенните? И за празната букса пак до лоста?


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Питане за 2 датчика в купето?
Toва на ключа за халогениете е от същата "простотия" ...
при лоста и аз имам 3 празни букси, които не знам за какво са... ама то само това да е... само под предния капак имам 10-сетина букси които висят, а в купето са сигурно тройно повече...
при лоста и аз имам 3 празни букси, които не знам за какво са... ама то само това да е... само под предния капак имам 10-сетина букси които висят, а в купето са сигурно тройно повече...
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Питане за 2 датчика в купето?
Благодаря ти за отговора. Явно руснака си е мислил че е като жигулката. Нищо чудно че като вдигнах мокета имаше паяжина от домашно прекарвани кабели из купето.
Значи по въпроса с буксите и при теб е точно както и при мен. Спести ми още една глупава тема за в бъдеще
Значи по въпроса с буксите и при теб е точно както и при мен. Спести ми още една глупава тема за в бъдеще



- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Питане за 2 датчика в купето?
Не всички 34-ки са така... някои нямат нито един кабел пуснат допълнително, докато някои са окабелени напълно-подготвени са за по-голям пакет от екстри. Това си е голямо улеснение за теб в бъдеще ако решиш да слагаш още нещо по нея 
Относно паяжината от кабели... направи всичко възможно да я разкараш! Кабели не трябва да минават хаотично от където и да било... ако ставаше така хората щяха да ги пускат свободно под мокета... именно заради такава небрежност има толкова много пламнали автомобили. В купето има постоянни вибрации които довеждат до протриване/разрушаване цялостта на изолацията на свободно пуснатите кабели. Последните са предпоставка за инциденти.

Относно паяжината от кабели... направи всичко възможно да я разкараш! Кабели не трябва да минават хаотично от където и да било... ако ставаше така хората щяха да ги пускат свободно под мокета... именно заради такава небрежност има толкова много пламнали автомобили. В купето има постоянни вибрации които довеждат до протриване/разрушаване цялостта на изолацията на свободно пуснатите кабели. Последните са предпоставка за инциденти.
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани