Таблото ми гасне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Таблото ми гасне

Мнение от Escape » 19 Юни 2005, 21:24

Имам проблем с таблото - както си карам, ако мина през някоя неравност таблото гасне и спира да работи. Спира дори километража, оборотомера и т.н. И това го прави главно като карам на фарове. Ако не са пуснати не ми прави такъв проблем или поне не съм забелязал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 20 Юни 2005, 9:58

може би защото когато караш на фарове е тъмно и повече целиш дупките, и сигурно ти се е откачила буксата отзад или поне се е разхлабила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 20 Юни 2005, 18:11

Не е точно от дупките :confused: дори от леки подрусвания (примерно като пусна газта и после я натисна по рязко) пак гасне.
Къде се намира въпросната букса?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 20 Юни 2005, 18:37

еми като свалиш таблото тя е закачена за него, а друго за таблото хванато нема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Shubret0069 » 20 Юни 2005, 18:57

Каде се намира тая букса. И на мен ми гасне. Бях пуснал абсюлю същата тема и ми казаха че ми е лошо замасяването на таблото (масата която свързва тези уреди който гаснат ) Свалих таблото но там нещата изглеждат по различно от колкото си го представях и не можах да разбера каде ми е проблема. Сега си карам така. Ако успееш да го оправиш или ти го направят в някои сервиз напиши за какво става въпрос.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 21 Юни 2005, 21:55

Момчета, тия букси са две снопчета от кабели които са в заднача част на самото талбо (километража).Захващат се по един спицифичен начин с еди пласмасови крачета ако мога така да ги нарека - на принципа на райбера!И ако са се разхлабили може това да ни е проблема!Но имайте в предвид че самия колометра се вади доста трудно, особено при тези които нямат регулиране на влана по височина и трябва да въртите волана според ситуацията, но тук идва другата спънка, когато сваляте таблото клуча не трябва да е е в гнеждото си защото ще прецакате самото табло (има вече много такива случай), а нали се сештате как се върти волан със серво при изгасена кола пък и при липса на ключ веднага се заключва!Тоес всяко действие трябва да е доста добре обмислено то ваша страна!А з доста се узорих - свалях си таблото за да си сменям крушките!

Това е което мога да ви кажа - но запомнете най-важното е да не слага те ключа в гнеждото, докато работите по таблото защото после ще ви се реве!!!
::: vankata™ :::

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 21 Юни 2005, 23:29

Ми моя ключ през цялото време беше в гнездото и нищо не стана.А ако
откачиш акумулатора пък,тогава е сигурно,че нищо няма да стане.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook