E39-Има ли модел с акумулиращо парно?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- harko77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Мотопед :)
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: супер е
Re: E39-Има ли модел с акумулиращо парно?
Дали има настроика колко минути да работи
Re: E39-Има ли модел с акумулиращо парно?
Докато падне температурата на антифриза, но не знам до колко градуса.
- harko77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Мотопед :)
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: супер е
Re: E39-Има ли модел с акумулиращо парно?
Значи затова днес не се вклучи явно колата трябва да загрее до определена температура 

- pinkoml
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46 М54B22
- Мечтае да кара: m6
Re: E39-Има ли модел с акумулиращо парно?
колеги как да разбера при мен дали работи,като натискам rest нищо не се случва ?????

- mitkofriz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds 98'
Re: E39-Има ли модел с акумулиращо парно?
pinkoml написа:колеги как да разбера при мен дали работи,като натискам rest нищо не се случва ?????
виж на 1ва сраница колегата ,,tsb_bg,, го е дал на енглиш оградено е в червена рамка ако не го разбираш - с две думи: трябва двигателя да е загрял добре(на 12часа),температурата на вън под 15гр.по целзий,контактен ключ на "0" или "1",климата на AUTO,и акумолатора зареден добре.
по подробно можеш да си го преведеш.Успех

Re: E39-Има ли модел с акумулиращо парно?
Виждам, че някои се затрудняват с английския език (в което няма нищо лошо), затова направих груб превод на български език. Надявам се, че съм ви помогнал
:
REST - Residual heat mode (Режим на остатъчната топлина)
Топлината, която се съхранява в двигателя е използвана за отопление в купето (интериора), когато двигателят е изключен (в очакване на пресичане на жп линия, например.) В позиция 1 на контактния ключ, можете да промените настройките на автоматичния контрол на климата. В позиция 0 на контактния ключ, системата автоматично насочва топъл въздух към предното стъкло, страничните стъкла и обдухването в краката.
*Тази функция може да се активира, когато външната температура е под прибл. 59 F (15 С), двигателят е в температура на работа и акумулатора е достатъчно зареден.

REST - Residual heat mode (Режим на остатъчната топлина)
Топлината, която се съхранява в двигателя е използвана за отопление в купето (интериора), когато двигателят е изключен (в очакване на пресичане на жп линия, например.) В позиция 1 на контактния ключ, можете да промените настройките на автоматичния контрол на климата. В позиция 0 на контактния ключ, системата автоматично насочва топъл въздух към предното стъкло, страничните стъкла и обдухването в краката.
*Тази функция може да се активира, когато външната температура е под прибл. 59 F (15 С), двигателят е в температура на работа и акумулатора е достатъчно зареден.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани