проблем печка 530 д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
проблем печка 530 д
здавейте колеги
на мои познат не му се пуска печката а до преди 2 седмици си му е работила ,та ви питам да дадете малко акъл от какво ли може да е ,сутринта опитах да му я пусна ама нема никой 3-4 пъти я пренастроиваме с таймера и не иска да се включи
на мои познат не му се пуска печката а до преди 2 седмици си му е работила ,та ви питам да дадете малко акъл от какво ли може да е ,сутринта опитах да му я пусна ама нема никой 3-4 пъти я пренастроиваме с таймера и не иска да се включи
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
Re: проблем печка 530 д
печката трябва да се вкл.когато външната температура падне под 6 градуса.Ако си с 16х9 нави,можеш да я стартираш принудително.Имай предвид,че акумулатора трябва да е в изправно състояние.Миналата година при мен имаше такъв проблем,оказа се водната помпа на печката.При всички положения диагностиката ще покаже какъв е проблема.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: проблем печка 530 д
Печката се вкл под 5 градуса когато е навън. Тя си има автономна помпичка за гориво, до тази "под шоф.седялката" или повреда в блока и. Най- добре е да се прегледа в сервиза на Вебасто- " Рея"
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: проблем печка 530 д
Ако има проблем със самата печка, тя се скрива сама от 16:9 навигация и няма как да я пуснеш от там. Аз в момента имам проблем с печката и разбрах след като изчезна сама.. а на диагностика показва че е вдоната и помпа.. по интересното е че тая помпа ще я права за втори път вече ....
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: проблем печка 530 д
От тема в Е46:
МАЧКАТОР написа:Датчикът за температура на антифриза е позициониран на платката на управляващия блок, той от своя страна седи над топлообменника на отоплителя. Един вид е вграден. Печката се управлява по КАН на автомобила, за инфо за околната температура се използва датчика за външна температура на автомобила. Намира се от ляво , долу, при въздухозаборника на бронята. Когато не работи борд компютъра показва -30 градуса. Така, че е лесно за диагностика дали работи датчикът. Пак ще се повторя- проблем с електрониката и инсталацията на колата няма! Проблемът е в управляващия блок. Това е няколко слойна платка, залята със смола. Практически непоправима. Но пък чисто механично няма проблем. Самият епром не подлежи на подмяна, още повече пък на препрограмиране по какъвто и да било начин. Просто след 8-мата година се предава и започва да лъже за всевъзможни дефекти, като неизправно задвижване, грешка в горивна помпа, грешка във водна помпа и тн...... Това са все параметри, които се следят постоянно от програмата, както казах това е опасен уред с автономно горене. Някой беше написал по-горе, че сме го отпратили, пък той си бил запоил един кабелukelichko написа:Мачкатор, може и да си прав за маймуната с граната. Моята печка засега си работи, та не съм я разглеждал дори. Но чисто теоретично ме интересува откъде се взема информация за температурата на околната среда. Собствен датчик ли има или се взема информация от системите в автомобила. Защото включването през лятото, с което започна темата може и от неправилна информация за околната температура да е. И въпрос номер две, при замяната на печката с нова, налага ли се някаво програмиране. Тоест ако някой си я намери нова или втора употреба и реши да си я смени сам става ли.И??? Печката......................не работи, така и не разбрах дали като е викал неволята е проработила, но с оглед на това, че не се е намесвал в темата, значи не се е оправил. Ако беше свършил работа досега да ме е разнесъл сто пъти! А този кабел, който си е запоил е диагностичен за външно ползване(много добре ми е ясно за какво говори)Някаква случайност е, че отоплителят е бръмнал..........за малко....
Отоплителите за различните класове БМВ са строго съобразени софтуерно! Няма начин отоплител от Е39, примерно, да тръгне по КАН на Е46 и обратното. Не могат да се препрограмират, това е изключителен принос на БМВ и си е един вид политика. Сам можеш да си я подмениш чисто механично, нищо повече. Рядко се налага да се отключва електрониката в автомобила, понякога, когато с времето е имало голям брой от грешки, тя просто игнорира отоплителя и после отремонтиран, или сменен не го разпознава. Трябва да се запознаят и поцелуват един вид
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
Re: проблем печка 530 д
значи при мен проблема беше следния:печката е откл.в Дару кар за да се вижда на навито,обаче при пускането на двигателя при студени температури тя се изклчва буквално след 3 минути(явно се задейства някаква защита).Водя колата в РЕЯ, те закачат упр.блок на диагностика-излиза водната помпа.Оттогава печката работи,дори със таймери от навито.
Интересното е ,че старата помпа съм я разглобявал и не видях точно какво може да се счупи в нея,но както да е при подаване на ток не върти.Колегата Giorceto може би трябва да я погледнеш, може да е задръстена нещо.
И при мен се е получавало да изчезнат цели редове от навито,но със рестарта всичко се оправи.
Интересното е ,че старата помпа съм я разглобявал и не видях точно какво може да се счупи в нея,но както да е при подаване на ток не върти.Колегата Giorceto може би трябва да я погледнеш, може да е задръстена нещо.
И при мен се е получавало да изчезнат цели редове от навито,но със рестарта всичко се оправи.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: проблем печка 530 д
АЗ си мисля да я свлая и да и направя една профилактика... ако не стане ще си я занеса в РЕЯ и ще я оправят 

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: проблем печка 530 д
Данеби драмата да идва от тва че ти преди нямаше ТЕМП датчик, и винаги си мислеше че е -40 ...
а сега с тоя "къстъм" датчика нещо да се ебе системата ?!
а сега с тоя "къстъм" датчика нещо да се ебе системата ?!


R.I.P Landikar
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: проблем печка 530 д
мацко пробва ли с въглища да я запалиш 

Re: проблем печка 530 д
BMW-E39 написа:мацко пробва ли с въглища да я запалиш
Да и аз не разбрах коя от двете печки не можеш да запалиш.
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: проблем печка 530 д
абе с въглища не става не е екологично
обаче знам кой чака предни BILSTEIN B4






- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: проблем печка 530 д
маце даваи, че идват ли .. че така ниска е като легнал ташак:))
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: проблем печка 530 д
другата седмица BILSTEINA-A е при мене МАЦКООООООООООООО
а относно печката разбрахме каде е едървото моя майстор първо погледна бушона
баси не се бехме сетили за него а тои дал богу душаааааааааа сменихме го и печката пееееееееееееееееееееееее и наи вече ГРЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
лблагодаря на всички колеги които писаха по темата 






- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: проблем печка 530 д
Giorceto написа:Ако има проблем със самата печка, тя се скрива сама от 16:9 навигация и няма как да я пуснеш от там. Аз в момента имам проблем с печката и разбрах след като изчезна сама.. а на диагностика показва че е вдоната и помпа.. по интересното е че тая помпа ще я права за втори път вече ....
Четох за проблеми като твоя.Дава грешка в циркулационната помпа, след неколкократни изтривания на грешката печката тръгва, но после пак спира.След смяна на помпата, печката работи известно време и пак сира.Самата грешка е circulation pump error -open circuit,short.
Оказва се, че проблема в този случай е бил в самият IKHA модул.
Печката се включва само при външна температура под 6*С и температура на натифриза под 70*С.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: проблем печка 530 д
miroalpina погледни си горе на монитора личните съобщения (ЛС) нали разбираш че съм ти писал мацко{p}
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани