Поблем с турбина на тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Поблем с турбина на тдс

Мнение от \MITETO\ DSB » 13 Окт 2009, 19:47

Колеги проблема е следния след смяна на вериги днес запалихме колата и неще да включи турбината. От 2200 оборота до към 4500 няма мошност.
Всички вакуми са сложени както трябва има ли варянт да трябва да се пипа помпата? даите съвет. :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от ///MILEN » 13 Окт 2009, 20:28

А сигурен ли си в зацепването на веригите :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: В.Търново

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от bmw_324d » 13 Окт 2009, 20:41

///MILEN написа:А сигурен ли си в зацепването на веригите

Провери и турбо пътищата.Възможно е за се е спукал някой маркуч и да губи налягане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от Пресиян Василев » 13 Окт 2009, 21:07

Не е закьчен МАП-метьра,наи вероятно,вие сте закачили всички маркучета ама само едно е правилното,от колектора да МАП
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от \MITETO\ DSB » 13 Окт 2009, 21:23

Веригите са добре наи вероятно вакумите са объркани там е страхотна каша всико беше объркано но гледах от друга кола и ги наредих правилно.
Утре ще ги върна както бяха да видя дали ще има ефект.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от Zubcho » 13 Окт 2009, 22:38

То какво да им объркаш на тея вакуми? Има една тръба която върви до сервото на спирачките и от нея излизат с Т образно като разклонение вакума за ЕГР и Жалузи (ако имаш). Ако махнеш ЕГР там можеш да го изолираш тотално (както аз направих) и толкова. Виж си маркучето към МАП-а. Виж като го извадиш дали има промяна. Може да се е цепнало нещо и за това да се ебава. Провери всички скоби дали са стегнати по пътя на турбото. Ако ти е дърто маркучето на МАП-а направо го смени.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от \MITETO\ DSB » 13 Окт 2009, 22:48

Zubcho написа:То какво да им объркаш на тея вакуми? Има една тръба която върви до сервото на спирачките и от нея излизат с Т образно като разклонение вакума за ЕГР и Жалузи (ако имаш). Ако махнеш ЕГР там можеш да го изолираш тотално (както аз направих) и толкова. Виж си маркучето към МАП-а. Виж като го извадиш дали има промяна. Може да се е цепнало нещо и за това да се ебава. Провери всички скоби дали са стегнати по пътя на турбото. Ако ти е дърто маркучето на МАП-а направо го смени.

Да така е но какво друго ще е всички маркучи са ок. просто нямам идея как преди си вървеше сега неще? :dunno: :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от Zubcho » 13 Окт 2009, 22:56

\MITETO\ DSB написа:
Zubcho написа:То какво да им объркаш на тея вакуми? Има една тръба която върви до сервото на спирачките и от нея излизат с Т образно като разклонение вакума за ЕГР и Жалузи (ако имаш). Ако махнеш ЕГР там можеш да го изолираш тотално (както аз направих) и толкова. Виж си маркучето към МАП-а. Виж като го извадиш дали има промяна. Може да се е цепнало нещо и за това да се ебава. Провери всички скоби дали са стегнати по пътя на турбото. Ако ти е дърто маркучето на МАП-а направо го смени.

Да така е но какво друго ще е всички маркучи са ок. просто нямам идея как преди си вървеше сега неще? :dunno: :banghead:


Бате ходи го виж тоя маркуч и почисти буксата на тока за МАП-а. Там е проблемацията почти съм сигурен. Метни едно яке, вземи 1 фенер и ходи го виж. Така се държи колата като й махнеш маркуча. Разбрах го като замервахме турбината с mikluho и се откачи от тройника. Направо заби муцуната и вървеше ужасно :) Отворихме капака и гледаме то се измъкнало маркучето :)

Помпата барали ли сте нещо?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от \MITETO\ DSB » 13 Окт 2009, 23:17

Zubcho написа:
\MITETO\ DSB написа:
Zubcho написа:То какво да им объркаш на тея вакуми? Има една тръба която върви до сервото на спирачките и от нея излизат с Т образно като разклонение вакума за ЕГР и Жалузи (ако имаш). Ако махнеш ЕГР там можеш да го изолираш тотално (както аз направих) и толкова. Виж си маркучето към МАП-а. Виж като го извадиш дали има промяна. Може да се е цепнало нещо и за това да се ебава. Провери всички скоби дали са стегнати по пътя на турбото. Ако ти е дърто маркучето на МАП-а направо го смени.

Да така е но какво друго ще е всички маркучи са ок. просто нямам идея как преди си вървеше сега неще? :dunno: :banghead:


Бате ходи го виж тоя маркуч и почисти буксата на тока за МАП-а. Там е проблемацията почти съм сигурен. Метни едно яке, вземи 1 фенер и ходи го виж. Така се държи колата като й махнеш маркуча. Разбрах го като замервахме турбината с mikluho и се откачи от тройника. Направо заби муцуната и вървеше ужасно :) Отворихме капака и гледаме то се измъкнало маркучето :)

Помпата барали ли сте нещо?
Помпата не е пипана маркучите ще ги прегледам дано е от тях. :idea: А Иво сега се сетих веригите ми бяха много разтегнати може ли да е правена центровка по тях и сега да не стига нафта?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от Zubcho » 14 Окт 2009, 7:20

По скоро е направена центровка по старите вериги и аванса е преместен много. Помпата е врътната към мотора. Виж маркучите и ако не е от тях иди да ти я центроват някъде. Примерно при Архитекта. Трябва да се върне аванса, чрез който е компенсирано това разтягане на веригите. Мога и на още 1 място да те пратя да ти я центроват помпата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от IAV » 14 Окт 2009, 8:29

Колега все пак и аз ще кажа да проверите как са зацепени разпредлителен и колянов вал с новите вериги!А помпата е пипана заради разтегнатите вериги ! С какъв инструмент зацепихте веригите?
И помпата трябва първо механично да се центрова ,а след това и на комп!
BMW Service Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от \MITETO\ DSB » 14 Окт 2009, 20:52

Колеги всичко с колата вече е точно :driving:
Имах един скъсан вакум на колектора понеже е сменяван с пласмсов и вкумите са 2. Голями благодарности на всички за помоща :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Бях се притеснил че няма с какво да ходя на събора сега вече съм спокоен. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от Zubcho » 14 Окт 2009, 22:11

И все пак иди да ти центроват помпата някъде. Може да ти е много аванса сега, и не е хубаво това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от Пресиян Василев » 14 Окт 2009, 22:14

Zubcho написа:И все пак иди да ти центроват помпата някъде. Може да ти е много аванса сега, и не е хубаво това.

Мда пукар се бренерчета и греем повечко
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Поблем с турбина на тдс

Мнение от \MITETO\ DSB » 14 Окт 2009, 22:50

Zubcho написа:И все пак иди да ти центроват помпата някъде. Може да ти е много аванса сега, и не е хубаво това.

Ходих качвахме колата на диагностика върнаха ми фабричните настройки и сега не върви толко някои е пипал настроиките на тази кола прди мен и е пуснал повече гориво.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook