Поблем с турбина на тдс
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Поблем с турбина на тдс
Колеги проблема е следния след смяна на вериги днес запалихме колата и неще да включи турбината. От 2200 оборота до към 4500 няма мошност.
Всички вакуми са сложени както трябва има ли варянт да трябва да се пипа помпата? даите съвет.
Всички вакуми са сложени както трябва има ли варянт да трябва да се пипа помпата? даите съвет.


- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Поблем с турбина на тдс
///MILEN написа:А сигурен ли си в зацепването на веригите
Провери и турбо пътищата.Възможно е за се е спукал някой маркуч и да губи налягане.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Поблем с турбина на тдс
Не е закьчен МАП-метьра,наи вероятно,вие сте закачили всички маркучета ама само едно е правилното,от колектора да МАП
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Поблем с турбина на тдс
Веригите са добре наи вероятно вакумите са объркани там е страхотна каша всико беше объркано но гледах от друга кола и ги наредих правилно.
Утре ще ги върна както бяха да видя дали ще има ефект.
Утре ще ги върна както бяха да видя дали ще има ефект.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Поблем с турбина на тдс
То какво да им объркаш на тея вакуми? Има една тръба която върви до сервото на спирачките и от нея излизат с Т образно като разклонение вакума за ЕГР и Жалузи (ако имаш). Ако махнеш ЕГР там можеш да го изолираш тотално (както аз направих) и толкова. Виж си маркучето към МАП-а. Виж като го извадиш дали има промяна. Може да се е цепнало нещо и за това да се ебава. Провери всички скоби дали са стегнати по пътя на турбото. Ако ти е дърто маркучето на МАП-а направо го смени.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Поблем с турбина на тдс
Zubcho написа:То какво да им объркаш на тея вакуми? Има една тръба която върви до сервото на спирачките и от нея излизат с Т образно като разклонение вакума за ЕГР и Жалузи (ако имаш). Ако махнеш ЕГР там можеш да го изолираш тотално (както аз направих) и толкова. Виж си маркучето към МАП-а. Виж като го извадиш дали има промяна. Може да се е цепнало нещо и за това да се ебава. Провери всички скоби дали са стегнати по пътя на турбото. Ако ти е дърто маркучето на МАП-а направо го смени.
Да така е но какво друго ще е всички маркучи са ок. просто нямам идея как преди си вървеше сега неще?



- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Поблем с турбина на тдс
\MITETO\ DSB написа:Zubcho написа:То какво да им объркаш на тея вакуми? Има една тръба която върви до сервото на спирачките и от нея излизат с Т образно като разклонение вакума за ЕГР и Жалузи (ако имаш). Ако махнеш ЕГР там можеш да го изолираш тотално (както аз направих) и толкова. Виж си маркучето към МАП-а. Виж като го извадиш дали има промяна. Може да се е цепнало нещо и за това да се ебава. Провери всички скоби дали са стегнати по пътя на турбото. Ако ти е дърто маркучето на МАП-а направо го смени.
Да така е но какво друго ще е всички маркучи са ок. просто нямам идея как преди си вървеше сега неще?![]()
Бате ходи го виж тоя маркуч и почисти буксата на тока за МАП-а. Там е проблемацията почти съм сигурен. Метни едно яке, вземи 1 фенер и ходи го виж. Така се държи колата като й махнеш маркуча. Разбрах го като замервахме турбината с mikluho и се откачи от тройника. Направо заби муцуната и вървеше ужасно


Помпата барали ли сте нещо?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Поблем с турбина на тдс
Помпата не е пипана маркучите ще ги прегледам дано е от тях.Zubcho написа:\MITETO\ DSB написа:Zubcho написа:То какво да им объркаш на тея вакуми? Има една тръба която върви до сервото на спирачките и от нея излизат с Т образно като разклонение вакума за ЕГР и Жалузи (ако имаш). Ако махнеш ЕГР там можеш да го изолираш тотално (както аз направих) и толкова. Виж си маркучето към МАП-а. Виж като го извадиш дали има промяна. Може да се е цепнало нещо и за това да се ебава. Провери всички скоби дали са стегнати по пътя на турбото. Ако ти е дърто маркучето на МАП-а направо го смени.
Да така е но какво друго ще е всички маркучи са ок. просто нямам идея как преди си вървеше сега неще?![]()
Бате ходи го виж тоя маркуч и почисти буксата на тока за МАП-а. Там е проблемацията почти съм сигурен. Метни едно яке, вземи 1 фенер и ходи го виж. Така се държи колата като й махнеш маркуча. Разбрах го като замервахме турбината с mikluho и се откачи от тройника. Направо заби муцуната и вървеше ужасноОтворихме капака и гледаме то се измъкнало маркучето
Помпата барали ли сте нещо?


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Поблем с турбина на тдс
По скоро е направена центровка по старите вериги и аванса е преместен много. Помпата е врътната към мотора. Виж маркучите и ако не е от тях иди да ти я центроват някъде. Примерно при Архитекта. Трябва да се върне аванса, чрез който е компенсирано това разтягане на веригите. Мога и на още 1 място да те пратя да ти я центроват помпата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Поблем с турбина на тдс
Колега все пак и аз ще кажа да проверите как са зацепени разпредлителен и колянов вал с новите вериги!А помпата е пипана заради разтегнатите вериги ! С какъв инструмент зацепихте веригите?
И помпата трябва първо механично да се центрова ,а след това и на комп!
И помпата трябва първо механично да се центрова ,а след това и на комп!
BMW Service Team
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Поблем с турбина на тдс
Колеги всичко с колата вече е точно
Имах един скъсан вакум на колектора понеже е сменяван с пласмсов и вкумите са 2. Голями благодарности на всички за помоща
Бях се притеснил че няма с какво да ходя на събора сега вече съм спокоен.

Имах един скъсан вакум на колектора понеже е сменяван с пласмсов и вкумите са 2. Голями благодарности на всички за помоща



Бях се притеснил че няма с какво да ходя на събора сега вече съм спокоен.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Поблем с турбина на тдс
И все пак иди да ти центроват помпата някъде. Може да ти е много аванса сега, и не е хубаво това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Поблем с турбина на тдс
Zubcho написа:И все пак иди да ти центроват помпата някъде. Може да ти е много аванса сега, и не е хубаво това.
Мда пукар се бренерчета и греем повечко
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Поблем с турбина на тдс
Zubcho написа:И все пак иди да ти центроват помпата някъде. Може да ти е много аванса сега, и не е хубаво това.
Ходих качвахме колата на диагностика върнаха ми фабричните настройки и сега не върви толко някои е пипал настроиките на тази кола прди мен и е пуснал повече гориво.

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани