Странности при работещ климатик!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Странности при работещ климатик!!!

Мнение от Tod » 16 Юни 2005, 15:49

Номера който почна да ми върти, от вчера моята колица, изглежда в общи линии, така.
При включване на климата, ми се втвърдява съеденителя(не от студ), волана става по тежък и нещо се опитва да гасне двигателя!
Въпрос- Някой патил ли е по този начин, и може ли да се е запушил катализатора и от там да се торомзи двг-то!
Благодарности! :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: sf

Мнение от Chico » 16 Юни 2005, 17:18

Âèæ äà íå å îò ðåìúê èëè ðîëêà íÿêâà
2 fast 4 u

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 16 Юни 2005, 17:53

Изчисти си моторчето на ниските обороти и ще се оправат нещата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 16 Юни 2005, 18:12

Rado1 написа:Изчисти си моторчето на ниските обороти и ще се оправат нещата


Прости ми Радо невежеството, но къде е това моторче и с какво се чисти! :confused:
Става дума за 525ТДС-печица!
И разхода ми дигна в последно време!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 16 Юни 2005, 18:27

Отиди там където пълнят климатици,да откачат компресора (свалят ремъка) и да видят да не ти е дал фира компресора (блокирал лагер ...) :idea:
Моли се да не е от него ...

Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 16 Юни 2005, 22:07

Климатика духа студено вече месец без проблем, мисля да пробвам, с ремъка и ролките за начало!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 16 Юни 2005, 22:15

тя ако е ролката ще шуми .. а и тя се върти винаги ,не само при включен климатик .. според мен е нещо по управлението ,като го пуснеш ЕКУто трябва да вдигне леко оборотите а при тебе сякаш не ги вдига съдейки по симптомите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 16 Юни 2005, 22:57

съжелявам за това което ще напиша, дано не същия проблем. един приятел се оплакваше от почти същите симптоми и се оказа нафтовата помпа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 16 Юни 2005, 23:13

Оборотите си стоят на 600-650, стрелката на оборотомера при включване на климатика, мръдва леко надолу и веднага се връща на същото положение!
Миналото лято се чуваше някакъв гаден шум от климата, но тази година го няма!
Ако ролките, не са тотално разбити, ще оказват съпротивление при натоварване и нетолкова на свободно въртене, а имено, при включване на климатика! :help:
И таква мити работи си мисля и ще взема утре да, я засиля в Кастрола, да й берат гайлето!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 16 Юни 2005, 23:59

Tod написа:Оборотите си стоят на 600-650, стрелката на оборотомера при включване на климатика, мръдва леко надолу и веднага се връща на същото положение!
Миналото лято се чуваше някакъв гаден шум от климата, но тази година го няма!
Ако ролките, не са тотално разбити, ще оказват съпротивление при натоварване и нетолкова на свободно въртене, а имено, при включване на климатика! :help:
И таква мити работи си мисля и ще взема утре да, я засиля в Кастрола, да й берат гайлето!


нема зна4ение и при мене си седяха и изведнъж аидеее нова помпа
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 02 Авг 2005, 11:05

dizelboy написа:
нема зна4ение и при мене си седяха и изведнъж аидеее нова помпа


За съжаление, ти и Рафф сте много близо до болката на моята хубавица(жена ми ревнува от нея)!
В сервиза гарантират че трябва да се смени гловата на ГНП-то, Байрон мисля че беше сменял и който друг се е зблъсквал със проблема да помага!
Не знам да ли ще излезе по този номер модела на помпата но го давам
VIN № GH55812
Благодарности!
Последна промяна Tod на 04 Авг 2005, 13:06, променена общо 1 път

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Авг 2005, 14:46

Tod написа:Не знам да ли ще излезе по този номер модела на помпата но го давам
VIN № GH55812
Благодарности!

Сори,
но в моето ЕТК не ми излиза номера на ГНП.
Иначе, ако някой има желание да помогне,
да погледне диаграма 13_0392 (т.е. глава 13). 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 02 Авг 2005, 18:00

Мдаа защото е Бош предполагам и трябва по номера на помпата да се търси, пък и помпите са няколко чешита, за ТДС-ите, до колкото знам :confused:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook