Турбо съвети?
Модератор: bum_bum
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
И аз така си мисля пък и то за тая цена
и други работи може да прави
БТВ В кита си има вскичко необходимо,alx
Днес пък разбрах че щото почти от един агент
пазарувам в ебау, той ми е приготвил и още едни по-големички дюзи бонус
,ама те за резерв ще седят ако ни хрумне нещо 


БТВ В кита си има вскичко необходимо,alx

Днес пък разбрах че щото почти от един агент



bawareca написа:Апексито премодулирва сигнала от МАФ/ВАФ като в диапазона 0-5 в. може да добави или извади 2.5 в. от текущия стойност при зададени обороти и натоварване. В нашия случай ще се ползва за обедняване на ниските обороти/режими без буустПо-богати инжектори са закупени
трябват ви около 400cc дюзи при това положение(така ще сте извън 80% дюти сайкъла при мах. натоварване))

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

landikar написа: Аз затова си мислех че преди да има турбоналягане е най-добре колата да работи със стандартни дюзи,а допълнителните да се пускат после.
това безпорно е най-добрия вариант но електрониката дет са избрали няма инжектор драйвер за управление на допълнителни дюзи

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
И тя на Явор как не въри с тия,мани,мани
Уатевер,
имаме вече и големи и малки дюзи ама тия 250сс като гледам ще ги слагаме! :!

Уатевер,
имаме вече и големи и малки дюзи ама тия 250сс като гледам ще ги слагаме! :!
Последна промяна Cobra на 17 Юни 2005, 10:38, променена общо 1 път
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Aко ще слагате само 4 е добре да са над 400сс.
За справка фабричните турбо двг. не излизат от завода с
по-малко от 400сс.
За справка фабричните турбо двг. не излизат от завода с
по-малко от 400сс.
DA WOLF написа:landikar написа: Аз затова си мислех че преди да има турбоналягане е най-добре колата да работи със стандартни дюзи,а допълнителните да се пускат после.
това безпорно е най-добрия вариант но електрониката дет са избрали няма инжектор драйвер за управление на допълнителни дюзи
Колко пари е едно ЕКУ,без значение от каква кола,което да може да се свърже отделно от оригиналното и да командва само допълнителните дюзи като на входа му е контролера за горивото.Трудно ли е такова изпълнение?
Aко ще слагате само 4 е добре да са над 400сс.
За справка фабричните турбо двг. не излизат от завода с
по-малко от 400сс.
тук си в грешка колега, бях писал че на Пунто турбо са ~240cc a по нагоре съм дал и тези на C20LET (турбо опелите

0280 150 420 - 304cc/min
0280 150 431 - 359cc/min

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани