Турбо съвети?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 15 Юни 2005, 10:14

Апексито премодулирва сигнала от МАФ/ВАФ като в диапазона 0-5 в. може да добави или извади 2.5 в. от текущия стойност при зададени обороти и натоварване. В нашия случай ще се ползва за обедняване на ниските обороти/режими без бууст :!: По-богати инжектори са закупени ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 15 Юни 2005, 11:00

Апексито не само премодулира сигнала.Има три диапазона,в които се прави интерполация според зададените данни.Най-просто без турбонадув,покачване на налягането и максимално налягане. :lol:Не е толкова проста играчката.Мери и детонациите.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 15 Юни 2005, 15:41

И аз така си мисля пък и то за тая цена :roll: и други работи може да прави :mhihi:
БТВ В кита си има вскичко необходимо,alx ;)

Днес пък разбрах че щото почти от един агент :lol: пазарувам в ебау, той ми е приготвил и още едни по-големички дюзи бонус :shock: ,ама те за резерв ще седят ако ни хрумне нещо 8)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 15 Юни 2005, 20:51

bawareca написа:Апексито премодулирва сигнала от МАФ/ВАФ като в диапазона 0-5 в. може да добави или извади 2.5 в. от текущия стойност при зададени обороти и натоварване. В нашия случай ще се ползва за обедняване на ниските обороти/режими без бууст :!: По-богати инжектори са закупени ;)


трябват ви около 400cc дюзи при това положение(така ще сте извън 80% дюти сайкъла при мах. натоварване)) :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 15 Юни 2005, 22:40

400cc дюзи

И тия ще са малки май.Те предполагам нема да спрат на 1 бар.Ама тогава Апекса може да не смогне да обеднява в празния ход и преди да тръгне турбината.Аз затова си мислех че преди да има турбоналягане е най-добре колата да работи със стандартни дюзи,а допълнителните да се пускат после.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 16 Юни 2005, 6:58

за до 280коня стигат... за повече коне -още по-големи :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 16 Юни 2005, 7:01

landikar написа: Аз затова си мислех че преди да има турбоналягане е най-добре колата да работи със стандартни дюзи,а допълнителните да се пускат после.


това безпорно е най-добрия вариант но електрониката дет са избрали няма инжектор драйвер за управление на допълнителни дюзи :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 16 Юни 2005, 8:53

Тези дюзи е електроника за към 200 читаво коня и дълголетни ще са екстра :idea: :roll:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 17 Юни 2005, 8:49

Кви са тия 400 сс бе хора , ний да не сме в Кувейт :mhihi:
За смятане може да се подходи така: ИС-ката прави 140 коня със 190 сс дюзи , колко сс трябват за 200 коня :?:
Освен това сток електрониката на бмв работи сравнително коректно до 300 сс , после става мазало.
ПП на Явор е с 185 сс :idea:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 17 Юни 2005, 9:07

И тя на Явор как не въри с тия,мани,мани :shock:
Уатевер,
имаме вече и големи и малки дюзи ама тия 250сс като гледам ще ги слагаме! :!
Последна промяна Cobra на 17 Юни 2005, 10:38, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 17 Юни 2005, 9:36

ПП на Явор е с 185 сс


да ма явор е с 6 броя ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 17 Юни 2005, 10:39

И към тия 6 сток електроника ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 17 Юни 2005, 12:06

Aко ще слагате само 4 е добре да са над 400сс.
За справка фабричните турбо двг. не излизат от завода с
по-малко от 400сс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 17 Юни 2005, 13:12

DA WOLF написа:
landikar написа: Аз затова си мислех че преди да има турбоналягане е най-добре колата да работи със стандартни дюзи,а допълнителните да се пускат после.


това безпорно е най-добрия вариант но електрониката дет са избрали няма инжектор драйвер за управление на допълнителни дюзи :idea:

Колко пари е едно ЕКУ,без значение от каква кола,което да може да се свърже отделно от оригиналното и да командва само допълнителните дюзи като на входа му е контролера за горивото.Трудно ли е такова изпълнение?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 17 Юни 2005, 14:49

Aко ще слагате само 4 е добре да са над 400сс.
За справка фабричните турбо двг. не излизат от завода с
по-малко от 400сс.


тук си в грешка колега, бях писал че на Пунто турбо са ~240cc a по нагоре съм дал и тези на C20LET (турбо опелите ;) )
0280 150 420 - 304cc/min
0280 150 431 - 359cc/min


;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook