Шум в купето...
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
dokie написа:sineok_pi4_ написа:Вашите врати на купето скърцат, а при мен скърцането идва от опирането на подлакътника на предната седалка в кожата,с която е облицована ръчната спирачка. Някой да има решение на моя проблем -ясно е,че трябва да се сложи нещо между подлакътника и продължението на барчето ама какво и как -нямам си на идея. Варианта е да го вдигам като карам за да не се опира в продължението на барчето и по-специално в кожата с която е облицована ръчната спирачка ....
На мен след първия път разглобяване на това продължение на барчето опираше подлакътника на пасажерската седалка и скърцаше гадно - оправя се много лесно: в задната част при духалките/запалката има 4 винта - два отстрани (държат планката за конзолата) и два надолу (държат планката за пода/издутината над кардана). Точно 2-та долни като се развъртат леко позволяват до известна степен движение на конзолата настрани - регулираш я и затягаш. Наскоро махах цялата средна част и като я сглобих не обърнах внимание, но в последствие установих, че седалката опира малко по-напред и по-ниско в таз конзола и при местенето й (на седалката) се протриваха - та гледайте не само подлакътниците - може да се регулира (макар и малко) и мястото точно под ръкохватката на ръчната (оттам откоригирах втория проблем).
ПС: какво приспособление съм си правил за развиването на тез винтчета в никакво място под 90-градуса ъгъл да не обяснявам
Колега, моята отзад няма пепелник - пепелниците са на задните врати,а и си мисля,че на повечето са там .Отзад има само духалки и върху тях едно като рафтче подобно на това,което е отпред на арматурното табло пред пасажерската седалка само,че по-малко по големина. Даже не знам къде са тези винтчета,защото никога през годините не ми се е налагало да разглобявам това барче,но със сигурност ще ги потърся,защото това опиране на подлакътника в барчето и скърцането е адски досадно.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Явно ще се сменяват маханизмите или там както и да се казва
Незнам дали е това което съм намерил под номер 7
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40
Но ако е то става сложно с 57лв за брой

Незнам дали е това което съм намерил под номер 7
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40
Но ако е то става сложно с 57лв за брой

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
sineok_pi4_ написа:Колега, моята отзад няма пепелник - пепелниците са на задните врати,а и си мисля,че на повечето са там .Отзад има само духалки и върху тях едно като рафтче подобно на това,което е отпред на арматурното табло пред пасажерската седалка само,че по-малко по големина. Даже не знам къде са тези винтчета,защото никога през годините не ми се е налагало да разглобявам това барче,но със сигурност ще ги потърся,защото това опиране на подлакътника в барчето и скърцането е адски досадно.
Никъде за пепелници не съм писал

Отзад под духалките има една пластмаса (може и да има запалка на нея при някои модели доколкото знам) - тя се маха и се виждат веднага долните винтчета. Самата пластмаса излиза много леко с една тънка права отверка.
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
Stanchev написа:пробвайте да гресирате тънко въпросната пластмаса, както и механизмът, който се заключва около пластмасата.
Номера с гресирането го прилагат много майстори и смея да твърдя, че е много ефективен за всички странични кори. Естествено с малкото доуточнение, че като се гресира ламарината преди да се сложи въпросната кора се нанася към гресираното найлонова подложка оято дистанцира ламарината намазана финно с грес и кората. Даже съм виждал оригинално така направени. Предполагам и вие!
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
Относно шумът на по- старите двигатели например някой го елиминирт като добавят под кората на предния капак тънък дунапрен изцяло. Наистина резултата е впечатляващ! Разбира се е хубаво да си имаш и оригиналните предпазни кори отдолу под двигателя. ............ Малко изместих темата, но на някой и това ще му е от полза.
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
При мен пък като отворя стъклото и спира да чува скърцането, обяснявам си го с факта, че като се пусне долу , самата кора на врата се издува.... дали пак ще е от въпросното ключе? 

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: Шум в купето...
Колеги най-накрая се оттървах от досадното скърцане на вратите,когато минавам през неравностти,а именно по съвета на един от колегите намазах си уплътненията с антифриз, а самите механизми които заключват вратата ги напръсках обилно с WD-40 и настъпи тишина




- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: Шум в купето...
BAI_DOBRI написа:Колеги най-накрая се оттървах от досадното скърцане на вратите,когато минавам през неравностти,а именно по съвета на един от колегите намазах си уплътненията с антифриз, а самите механизми които заключват вратата ги напръсках обилно с WD-40 и настъпи тишина![]()
![]()


Само дето вместо антифриз използвах един препарад за гума и освем това си поиграх да отрегулирам още малко ключалките

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: Шум в купето...
За синеокия да кажа, че и при мен е същото - подлакъпника в бар-а за телефона - РЕШЕНИЕТО - спира да ти дреме 
А относно скърцането на вратите - на 3-4 месеца веднъж минавам уплътненията с течен парафин и отделно навих някоко витки шведска лента, на стопорите на механизмите за отваряне/затваряне на вратите
Карам така от две години и съм доволен от побългаряването

А относно скърцането на вратите - на 3-4 месеца веднъж минавам уплътненията с течен парафин и отделно навих някоко витки шведска лента, на стопорите на механизмите за отваряне/затваряне на вратите
Карам така от две години и съм доволен от побългаряването

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: Шум в купето...
Wenzy написа:За синеокия да кажа, че и при мен е същото - подлакъпника в бар-а за телефона - РЕШЕНИЕТО - спира да ти дреме
А относно скърцането на вратите - на 3-4 месеца веднъж минавам уплътненията с течен парафин и отделно навих някоко витки шведска лента, на стопорите на механизмите за отваряне/затваряне на вратите
Карам така от две години и съм доволен от побългаряването
При мен пък парафина не помага, още първия път когато пробвах да се справя с проблема, но уви. А относно антифриза, ква беше връзката с уплътненията не знам - минаха няколко дни след като ги намазах, шума спря ама и следи от антифриза няма.

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re:
drmirchev написа:Открих най-ефикасното решение на всичките проблеми с шума в купето ... музиката на МАХ
и после като минаваш покрай хората ще се чудят тряктор ли минава или някоя тоталка.. а ти ше си слушаш музиката вътре на маХ

Re: Шум в купето...
Здравейте колеги,сигурно има някой тук,който въпреки всички съвети се чуди от къде продължава да идва скърцането.От личен опит ви споделям за мой проблем който имах.Ролките на предния капак бяха останали без грам мазно.Две топки грес и скърцането изчезна.А карах така около 6 месеца докато разбера от къде скърца.
Дано да съм бил полезен с нещо.
Поздрави
Мариян
Дано да съм бил полезен с нещо.
Поздрави
Мариян
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Шум в купето...
sod518i написа:Здравейте колеги,сигурно има някой тук,който въпреки всички съвети се чуди от къде продължава да идва скърцането.От личен опит ви споделям за мой проблем който имах.Ролките на предния капак бяха останали без грам мазно.Две топки грес и скърцането изчезна.А карах така около 6 месеца докато разбера от къде скърца.
Дано да съм бил полезен с нещо.
Поздрави
Мариян
И аз го потвърждавам

- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
Re: Шум в купето...
колеги и аз като вас имах същия проблем.с изолирбанд не става понеже се прокъсва бързо.затова разглобих въпросната ключалка,разнитих ролката и направих нова по оригинален размер от полиамид и нов нит.сглобих всичко и стана перфектно.Шумът намаля значително- но не напълно.Като се преминава леко по неравности просто се усеща разместването на вратата.Затова според мен проблемът остава в пантите и по-точно във втулките в самите тях.При първа възможност ще ги разглобя и мисля че въпросът ше се реши.
Поздрави
Теодор филипов
Поздрави
Теодор филипов

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани