Мултиволан малък проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Мултиволан малък проблем
nikol78 написа:Въпроса ми е защо не светва на таблото лампата за включен темпомат
има ли крушка в таблото на мястото
Да, колега - при теста на таблото автора каза, че светва

- mitkofriz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds 98'
Re: Мултиволан малък проблем
[/quotenikol78 написа:Въпроса ми е защо не светва на таблото лампата за включен темпомат
най вероятно трябва да се пркодира таблото знам ли
затова пуснах темата ако някой знае какво трябва да се направи
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Мултиволан малък проблем
Не занм защо съм останал с впечатлението, че след инсталиране на МФ на волана работи само управлението на радиото, а за темпомата е необходимо прекодиране.
Вероятно ще се нуждаеш от допълнителен кабел от ДДЕ-то до таблото за лампата ако си преди 9/99 и човек, който да го свърже. Аз за съжаление не знам подробностите.

Вероятно ще се нуждаеш от допълнителен кабел от ДДЕ-то до таблото за лампата ако си преди 9/99 и човек, който да го свърже. Аз за съжаление не знам подробностите.
- mitkofriz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 tds 98'
Re: Мултиволан малък проблем
и аз не вярвах да тръгне ма паркирах колата така че да мога да я итегля ако обамка DDEто и закачих кабела на 32ри пин от буксата пробвах и заработи а за лампата и аз си мисля че трябва сигнал да се върне обратно към таблото ама не знам 

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Мултиволан малък проблем
Митак идвай в Добрич при колегата и ще ти се изясни всичко
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Мултиволан малък проблем
Е,защо тогава има ретрофит в ДИС-а за темпомат ?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Мултиволан малък проблем
ivanov 530d написа:Е,защо тогава има ретрофит в ДИС-а за темпомат ?
Кодирането се отнася за М52 мотори, където се добавят допълнителни модули.При дизелите, където темпомата е вграден в потенциометъра на газта, мисля че няма нужда от прекодиране.
Поне така пише из упътванията http://www.megaupload.com/?d=C9S8PNEE
- harko77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Мотопед :)
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: супер е
Re: Мултиволан малък проблем
А моята защо не стана тогава 

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани