e34 525и ниска компресия

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 28.03.2005
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е34 525ix touring
Мечтае да кара: м5

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от martyn » 03 Окт 2009, 13:32

ако мотора е м20б25 може да има и натегнат клапан на 6-ти цилиндър
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от Postman » 03 Окт 2009, 15:49

_65536_kb_sec_ написа:Болтовете е много хубаво да са нови, а леглата им почистени от масло, за да не се пускат теми като на mitko_n1 че се търси блок. Главата се шлайфа съвсем мъничко, колкото да е сигурно че е права на конец и се слага.

Разбите се цепят също и от стягане с прекалено голям въртящ момент ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от @2bar » 03 Окт 2009, 15:56

главата първо се мери, проверява за херметичност и чак тогава ако е необходимо се изправя. болтовете задължително се сменят с нови и се стяга с предписаният момент/ъгъл.

не виждам, каква е идеята ако главата е в допустимите отклонения да се сваля материал от нея?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.09.2009

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от daletbet » 03 Окт 2009, 21:29

Днес ходих при Кольо и съм много доволен. Веднага погледна колата и ми обясни всичко. Оказа се че компресията всъщност е по скоро 9 а не 6, теста го направи пред мен за да няма скрито покрито! Каза че най вероятно са тръгнали клапаните за изходящите газове! Имайте в предвид, че в Благоеврад освен че ми казаха че компресията е 6 и ми искаха и 150 лв за да установят причината само!? Направи ми комп диагностика за съжаление със стария комп защото новия не зацепи че колата е 92 и единстеното което видяхме е че няма грешки! Погледна ми ходовата част даже и халогена ми оправи и ми каза да си я карам колата докато не изгори клапана! Така че всичко е наред за сега а извода е не ходете в Благоевград на сервиз, Кольо е много коректен и свещи и масло ще сменя при него - препоръчвам го с две ръце!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от cod-cdbp » 03 Окт 2009, 21:30

daletbet написа:Днес ходих при Кольо и съм много доволен. Веднага погледна колата и ми обясни всичко. Оказа се че компресията всъщност е по скоро 9 а не 6, теста го направи пред мен за да няма скрито покрито! Каза че най вероятно са тръгнали клапаните за изходящите газове! Имайте в предвид, че в Благоеврад освен че ми казаха че компресията е 6 и ми искаха и 150 лв за да установят причината само!? Направи ми комп диагностика за съжаление със стария комп защото новия не зацепи че колата е 92 и единстеното което видяхме е че няма грешки! Погледна ми ходовата част даже и халогена ми оправи и ми каза да си я карам колата докато не изгори клапана! Така че всичко е наред за сега а извода е не ходете в Благоевград на сервиз, Кольо е много коректен и свещи и масло ще сменя при него - препоръчвам го с две ръце!


Всички ходим при Кольо (Архитекта) :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от @2bar » 03 Окт 2009, 22:15

след като вече и халогена е наред :yes: само газ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от Ненко Вранков » 03 Окт 2009, 22:18

Никой ли не може да ме ориентира като цена за гарнитурата и болтовете? Също така-какви се търсят-само оригинални от Дару/М Кар или?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от Penchev » 04 Окт 2009, 23:54

Бас хващам ,че е клапан и то изпускателен :|
Главата като се сваля се сменя гарнитурата й задължително , както и всички болтове чисто нови абсолютно задължително :) Така и така ще се разглобява двигателя , нека главата се обслужи изцяло с нови водачи и припасване на легла и клапани.В момента в дару кар има разпродажба на цялата им складова наличност резервни части - кои с малка ,кои със сериозна отстъпка.Там мисля ,че виждах клапани за М50 послеедни бройки за по 18-20 лв :idea: Който е изгорял ,направо на боклука и нов оригинален.

Всички лагери по колянов вал и биели нови , да се замерят шийките на вала за износвания и ако трябва и той да се шлайфа ,но за него има само един читав майстор в Софийското поле :!: Ако до там се стигне ми прати л.с. да ти дам координати ,защото на много места шлайфат ,но никой не е в час и после никога нямаш читав мотор ;)

За ремонта и аз мога да те пратя при човек ,който е ремонтирал колата ми и до ден днешен само на него имам пълно доверие единствено да я оставя без да ми мигне окото а след ремонта да я запаля и замина много далеч :)


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от S_h_e_f_a » 05 Окт 2009, 0:25

Я раздуй малко повече за тази разпродажба :P
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от павката » 06 Окт 2009, 12:48

пенчевия,то малко са тия къде ще си напрайкат целият двигател :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: e34 525и ниска компресия

Мнение от deyan-enchev » 06 Окт 2009, 14:57

S_h_e_f_a написа:Я раздуй малко повече за тази разпродажба :P


http://darucar.bg/data/promotions/descriptions/14.pdf
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook