признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40
м/у др всичко съм проверил освен дюзите . Дебитомер пробвах от друга кола . пак същия проблем . капачка нова с палец нов , свещи . всичко смених . ама дюзите май пикаят . значи там около всмукателния колектор имам омасляване което прилича на теч . и маслото ми мирише доста силно на бензин . все 1 карам с бензин вместо масло .
Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40
jakson написа:м/у др всичко съм проверил освен дюзите . Дебитомер пробвах от друга кола . пак същия проблем . капачка нова с палец нов , свещи . всичко смених . ама дюзите май пикаят . значи там около всмукателния колектор имам омасляване което прилича на теч . и маслото ми мирише доста силно на бензин . все 1 карам с бензин вместо масло .
Провери дали затварят дюзите! Щом имаш бензин в маслото значи просмуква през сегментите.Това става когато някоя дюза е запушена и остава в отворено положение.Понеже регулатора държи налягане и след като спре помпата, дюзата продължава да пръска бензин.Имах такъв проблем с едно М42, беше се промило яко и въртеше без компресия.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40
доста сложно ми изглежда свалянето на дюзите . има там 1 болт на колекторите където нз как да го отвия защото е на лошо място . ще ида в някой сервиз . а старите дюзи подлежат ли на ремонт ?
- Бай Петко
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 518 Automatik
- Мечтае да кара: Е34 М5
Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40
здравей колега,какво стана откри ли проблема?при мен се получава нещо подобно и не знам какво да правя!ако споделиш информация ще ти бъда много благодарен!!!
- chipipk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40
здрасти колега и аз имах сащия проблем преди време с разликата че моя тропаше около половин година се държа след това еин ден просто започна да тропа зверски и се наложи да го отворя и какво се беше случило износени сегменти и колянов вал на 5-и ремонт искаха ми 200лв за да ми направят вала и последва смяна на мотора
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани