Въпрос за М10В18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Въпрос за М10В18
Здравейте колеги, скоро смених виското и термостата на М10В18, защото преохлаждаше и след около 1 месец каране с нормално виско и термостат взе да просълзява радиатора отгоре на питата.Почна да губи и по малко охладителна течност.Въпроса ми е може ли това да е проблем с гарнитурата и да вкарва в някой цилиндър, защото радиатора външно е много леко просълзяването.И сутрин при студен старт има прекъсване.
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Въпрос за М10В18
То че може-множе!
така с писане няма да се реши проблема,на мен така ми губеше и се оказа спукана глава!
така с писане няма да се реши проблема,на мен така ми губеше и се оказа спукана глава!
Re: Въпрос за М10В18
И ние да хвърляме на боб ли че да разберем?
Смени радиатора и ще разбереш дали проблема е по-сериозен или е само от него

Смени радиатора и ще разбереш дали проблема е по-сериозен или е само от него

Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Въпрос за М10В18
Колкото и малко да ти се струва просълзяването, може да е напълно достатъчно, за да има загуби на охладителна течност. Просто преди да смениш термостата двигателя е бил преохладен и налягането в охладителната система- ниско. С изправния термостат налягането значително се повишва и оттам прокапването и сълзенето. М10 няма разширително казанче и задължително трябва да смениш капачката на радиатора с нова. Често един от двата клапана на капачката се скапва, като този който отговаря за ограничаване всмукването на въздух, когато двигателя изстива, все едно го няма и влиза толкова много въздух, че създава въздушна възглавница и мотора прегрява, а другия за изпускане на излишното налягане блокира в някакво затворено положение, налягането се повишава над нормите и избива антифриз от най-слабото място.
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Въпрос за М10В18
porostorm написа:А имаш ли гъзова?
кажи за газовата...че и при мен се губи
Стаевски
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Въпрос за М10В18
Мармот написа:И ние да хвърляме на боб ли че да разберем?![]()
Смени радиатора и ще разбереш дали проблема е по-сериозен или е само от него
виж дали ти излиза течност през тръбичката на гърловината на радиатора/с шише 0,5l.от сок/

Пробвай с друга капачка.После радиатора.
Стаевски
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за М10В18
Нямам газова карам само на бензин, сега реших да прпобвам като купя нов радиатор пък ще видим какво ще стане. 

- dido-bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 17.08.2006
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
- Мечтае да кара: еМММММ
Re: Въпрос за М10В18
И никога не стягай капачката зверски.Когато я завиеш до крайното и положение просто леко я отхлаби.Ако нямаш преливник си измисли някакъв.Ще спестиш доста антифриз.
Поздрави.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за М10В18
Никога не съм я стягал до край, а си мислех немога да сложа радиатор от м40 примерно с разширително.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Въпрос за М10В18
Патих доста с охладителна система и стигнах до извода, че трябва да се стремиш максимално към оригиналния вид. Всякакви експерименти само създават ядове. Сменяй капачки, радиатори..., но си търси оригиналните за М10.И имай в предвид, че от по-старите М10-ки са различни (Е12, Е21, Е28), Е30-ковия е друг, но може и по-дърт модел да ти свърши работа (като изключим обаче факта, че 20-30 годишен радиатор почти сигурно е изяден от корозията).
BMW only!
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за М10В18
Колеги дайте съвет как да сложа разширително казанче.Аз си мислех до взема радиатор от някоя М20-ка.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Въпрос за М10В18
Понеже неисках да правя нова тема и ще пиша в тази.Проблема дето го прави е вече за 2-ри път през време около 1-2 месеца.Паля е тръгвам и максимум до 2000 оборота на предавка и от там спира да набира и почва да дърпа.И постоянно изхвърля антифриз.Отворих капачката на радиатора и се сетих за оня номер дето го правят на Ладите.Оставих е да работи за да видя дали ще има мехурчета.Както работеше нормално без мехурчета изведнъж почна да се вдига до горе, това нормално ли е. 

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани