E36 325 > 328 coupe turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: re

Мнение от ludiagsm » 16 Авг 2009, 22:49

slavianko написа:
ludiagsm написа:дам нов изпускателен колектор малко по-голяма турбина по-големи инжектори 750кубикови и KMS стендалоун електроника остава ми да подобря горивната система по-голяма помпа и маркучи с по-голям диаметър http://ludiagsm.snimka.bg/tuning/328-tu ... -hp.410916
Луд колектора изглежда доста маняшки ;)И аз на зима трябва да измисля някой по фешън че моят дизеловият ми е доста реструктивен май.
Я кажи тоя зеленият филтър на турбинката от ония топспиидските ли е ??? Че и аз все още съм с една карбонова мрежа само и се чудих тея дни дали да не взема един такъв че за друг просто няма място отпред.


филтъра е правен ползвал съм гъба от скъпите 100лв струва и малко 4асти от топспийдски филтър ,задната му част е правена от алуминий.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 18 Авг 2009, 13:05

ludiagsm написа:
slavianko написа:
ludiagsm написа:дам нов изпускателен колектор малко по-голяма турбина по-големи инжектори 750кубикови и KMS стендалоун електроника остава ми да подобря горивната система по-голяма помпа и маркучи с по-голям диаметър http://ludiagsm.snimka.bg/tuning/328-tu ... -hp.410916
Луд колектора изглежда доста маняшки ;)И аз на зима трябва да измисля някой по фешън че моят дизеловият ми е доста реструктивен май.
Я кажи тоя зеленият филтър на турбинката от ония топспиидските ли е ??? Че и аз все още съм с една карбонова мрежа само и се чудих тея дни дали да не взема един такъв че за друг просто няма място отпред.


филтъра е правен ползвал съм гъба от скъпите 100лв струва и малко 4асти от топспийдски филтър ,задната му част е правена от алуминий.
Хм то гъба аз мога да взема от тия моторджийските дето ги ползват пак за филтри и май са същите. Луд можеш ли да дадеш малко инфо какво точно е правено от вътрешната страна че и аз направо съм в шах и мат с тоя филтър. А като гледам тея в проспиид кви пари са и направо настръхвам :confused: :confused: Или поне някоя снимка отзад и отвътре на филтъра ще съм много задължен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от ludiagsm » 03 Окт 2009, 11:08

малко снимки от в4ера Изображение Изображение

това е цялото албумче http://ludiagsm.snimka.bg/tuning/v-sled ... 413404.all, ще има яко подсилване аз почти съм решил какво ще го правим но ако имате идеи или сте видяли някуд еготово решение ще се радвам да споделите ;)

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от BESSNIA » 17 Окт 2009, 5:03

луд на е 46 се късат подобно купетата, аз направо поря ламрината от към багажника и вграждам г образен винекл вътре и като го подсилвате внимавайте да не изместите нещо ,защото ако е под напрежение пак ще се скъса и ако има скъсан тапони от ударите пак го къса.
Дай после снимки да видим какво е станало
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от ludiagsm » 17 Окт 2009, 9:15

BESSNIA написа:луд на е 46 се късат подобно купетата, аз направо поря ламрината от към багажника и вграждам г образен винекл вътре и като го подсилвате внимавайте да не изместите нещо ,защото ако е под напрежение пак ще се скъса и ако има скъсан тапони от ударите пак го къса.
Дай после снимки да видим какво е станало


emi bate его кво направихме ,мойто веднъж е правено щот там ламарината е 1мм дебела ебаси и дори и да няма сила колата пак къса ама както и да е сега го подсилихме доста по яко http://ludiagsm.snimka.bg/tuning/328-tu ... 429013.all взех идейки от тук: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... e30&page=5 един колега от перформанс форума ми намери тая теми4ка може да ти даде некои идеи и на тебе за м-ката


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от sonny » 18 Окт 2009, 13:36

Луд м Дару с епродават оригиналните подложки от М3, комплекта е към 170лв. Явно от завода са видяли този пропуск ина М3 са сложили отдолу още едни подложки от по-дебела ламарина, които си се заваряват за гредите и ни са късало вече. Ако на другите две коли не са се скъсали още, по-добре си вземи и ги направи преди да е станало късно. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от ludiagsm » 19 Окт 2009, 9:52

sonny написа:Луд м Дару с епродават оригиналните подложки от М3, комплекта е към 170лв. Явно от завода са видяли този пропуск ина М3 са сложили отдолу още едни подложки от по-дебела ламарина, които си се заваряват за гредите и ни са късало вече. Ако на другите две коли не са се скъсали още, по-добре си вземи и ги направи преди да е станало късно. :D
мерси бате ама на ис-а мн отдавна се беха скъсали можеби преди 6-7 години на 316-ката миналата година и нейния мост беше долу :) абе мани кекава работа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2009, 12:49

Те са си здрави ма никой не е мислел, че след 15 години някой ще ги турбинира :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от ludiagsm » 19 Окт 2009, 16:54

bum_bum написа:Те са си здрави ма никой не е мислел, че след 15 години някой ще ги турбинира :mhihi:


Не са бе бате късат си се дори и да нямат турбо на 6и6ко се беха скъсали двете конзоли по диагонал, предна дясна и задна лява ,на ис-а се беха скъсали още преди да има турбо пак по същия на4ин по диагонал , на купето се скъсаха първия път още преди да има турбо беше само с 2,5 мотор идеята е 4е се късат при малко по-агресивно каране при рязко превключване с рязко отпускане на съединителя там в тея конзоли се създава голямо усилие предна дясна иска да взлиза навътре в купето а задна лява иска да излиза :) тея от бмв са сложили там 1мм ламаринка смяххх смяххх незнам как е на е30 ама със сигурност не е така направено знам 4е и на 46 така се цепат. Сега при мен на купето втория път преди 2 седмици нали видехте снимките беше скъсало и 4-те конзоли единия болт на задна лява конзола и цялата ламарина се беше отпрала от точковата заварка


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от Zaho » 19 Окт 2009, 20:53

На Е30 се късат ушите на преднич мост кадето са тампоните на двигателя.

вече 2-ра греда се ми се къса сега съм ч подсилил доста здраво дано изкара а мотора е смешен 2,4 тд

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: E36 325 > 328 coupe turbo

Мнение от ///Явор » 19 Окт 2009, 21:26

Zaho написа:На Е30 се късат ушите на преднич мост кадето са тампоните на двигателя.

вече 2-ра греда се ми се къса сега съм ч подсилил доста здраво дано изкара а мотора е смешен 2,4 тд
то отдавана съм писал по тоз въпрос :winky: а м3 е30 си по дифоут така подсилен..задните са двойно по дебели като желязо дори на м3 е36 ;)
Изображение
Изображение
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook